Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
haha... ge moogt naar huis gaan het is gedaan, ge moogt naar huis want 't is gedaan...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
[ positieve modus ON ] Ach , wij winnen zondag met 3-0 van Portugal , en Duitsland wint van Denemarken , en dus zijn we gewoon door naar de volgende ronde !! [ positieve modus OFF]
[ positieve modus ON ] Ach , wij winnen zondag met 3-0 van Portugal , en Duitsland wint van Denemarken , en dus zijn we gewoon door naar de volgende ronde !! [ positieve modus OFF]
Ik hoop het en ik hoop het voor de sport.
Het resultaat van een kleine analyse is hetzelfde gelijk bij onze Belgische ploeg.
En het zijn niet mijn woorden: spelers met talent maar geen ploeg.
Sinds gisteren heb ik iets meer respect voor de Duitsers
Die speelden nuchter, kalm en pijnlijk efficiënt en zonder arrogantie...
Neu, neu: hoe de uitslag ook is, Nederland doet nog mee hoor
Echt? dju toch hé... vind ik nou zo jammer joh...
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Het is gewoon triestig dat ze na 2 nederlagen nog altijd een kans hebben.
OK, ze hebben het niet 100% in eigen hand, maar ik zie de Duitsers wel winnen tegen Denemarken.
En die kezen durven met het huidige resultaat toch niet naar huis komen, dus zullen ze wel een stuk gemotiveerder aan de volgende match beginnen zeker...
Het is gewoon triestig dat ze na 2 nederlagen nog altijd een kans hebben.
OK, ze hebben het niet 100% in eigen hand, maar ik zie de Duitsers wel winnen tegen Denemarken.
En die kezen durven met het huidige resultaat toch niet naar huis komen, dus zullen ze wel een stuk gemotiveerder aan de volgende match beginnen zeker...
Giovanni Trapattoni, nu trainer van Ierland, was ook trainer van Bayern München.
Die heeft ooit een persconferentie gegeven waarvan gans Duitsland beefde
Ik heb die (conferentie) van de week nog gezien bij Markus Lanz op de ZDF.
Hij had het over o.a. duur betaalde spelers die er hun voeten aan veegden enz. enz.
Trapatonni spuwde vuur.
(een stukje van hem met Engelse ondertitels)
Zo'n bolwassing was nodig en ik denk dat er nog ploegen zijn die dit "verdienen".
Toch denk ik dat de Nederlanders willen.
Maar hun ploeg heeft geen cohesie en een paar spelers kunnen het niet meer belopen
o.a. de schoonzoon van de trainer
Het loopt fout in het middenveld en als dat niet lukt dan is iedereen geneigd
om zich terug te trekken en dat hebben we gezien tegen de Duitsers.
En waarom spelen met één spits?
Nederland heeft spelers voor 4 - 4 - 2.
Comment