Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede raad van ....... de Haagse politie.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede raad van ....... de Haagse politie.

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Hey mannen, mijn draadje niet om zeep helpen hé!
    Persoonlijke aanvallen zullen beboet worden

Grtz, RF
    Enkel een gratis diagnose RF
    Geen persoonlijke aanval dus!
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ach bon, dan is 't goe Mil.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Ge kunt daar bij ons twee jaar voor krijgen.
        Maar die krijg je nooit. Als de zakkenrollers dan toch worden gepakt, staan ze 2 uur later alweer op straat.
        Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
          ....... Als de zakkenrollers dan toch worden gepakt, staan ze 2 uur later alweer op straat.
          waarom zou je ze langer vasthouden na een procesverbaal.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
            Zolang ze niet iedere diefstal gaan bestraffen gaat dat alleen maar toenemen maar dat begrijpen schoolkinderen wel maar politiekers zijn daar te dom voor.
            In ons landje sponseren ze de criminaliteit ook nog eens door de burgers te ontwapenen, die kunnen nu overal hun gang gaan.

De politiekers zijn daar niet te dom voor Sus. Ze houden de criminaliteit bewust in stand. De meesten onder hen zijn ook advocaat en aan een crimineel valt iets te verdienen. Heel het rechtssysteem werkt volgens het principe 'bescherm de crimineel en straf de brave man zodat ook hij crimineel wordt'. Zoal gezegd, zolang er geld verdiend wordt aan criminalitiet, zullen de straffen niet zwaarder worden of uitgevoerd. En als je als crimineel dan toch gestraft wordt, kom je terecht in een 4-sterren hotel die onze gevangenissen zijn. Waarom denk je dat de meeste criminelen tegenwoordig Oostblokkers zijn? Voor hen is een gevangenis een paradijs, als ze er al in terecht komen tenminste.
            En men mag van mij zeggen wat men wil, als er bij ons iemand 's nachts of overdag ongewenst en met slechte bedoelingen binnenkomt en ik krijg de kans, zal ik geen seconde twijfelen om hem naar de eeuwige jachtvelden te loodsen.
            Als justitie haar werk niet doet, doe ik het zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              waarom zou je ze langer vasthouden na een procesverbaal.
              grt,bouk.
              Om ze niet het gevoel te geven dat ze dit ongestraft kunnen blijven doen.

Comment

De politiekers zijn daar niet te dom voor Sus. Ze houden de criminaliteit bewust in stand.....
                En men mag van mij zeggen wat men wil, als er bij ons iemand 's nachts of overdag ongewenst en met slechte bedoelingen binnenkomt en ik krijg de kans, zal ik geen seconde twijfelen om hem naar de eeuwige jachtvelden te loodsen.
                deze uitspraken doen mij aan iemand denken.....
                grt,bouk.

Comment

deze uitspraken doen mij aan iemand denken.....
                  grt,bouk.
                  U mag uiteraard denken aan wie je wil Bouk maar niemand kan mij het recht ontnemen om mijzelf, mijn gezin en mijn bezittingen te beschermen en te vrijwaren. En niet te vergeten, de maatschappij die er wel zal bij varen dat er weer een crimineel minder is.
                  Last edited by nomino; 22 april 2012, 10:45.

Comment

U mag uiteraard denken aan wie je wil Bouk maar niemand kan mij het recht ontnemen om mijzelf, mijn gezin en mijn bezittingen te beschermen en te vrijwaren. En niet te vergeten, de maatschappij die er wel zal bij varen dat er weer een crimineel minder is.
                    Ingevolge artikel 41 Wetboek van Strafrecht mag eenieder zich verdedigen tegen ogenblikkelijke wederrechtelijke aanranding van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed. Artikel 53 Wetboek van Strafvordering bepaalt vervolgens dat in geval van ontdekking op heterdaad ieder bevoegd is de verdachte aan te houden. Zelfs is het gerechtvaardigd om enig geweld toe te passen teneinde aan die situatie een eind te maken. Echter: het gebruikmaken van "onnodig geweld" is niet toegestaan. Het geweld moet ophouden zodra een verdachte zich overgeeft of weerloos is.
                    grt,bouk.

Comment

Ingevolge artikel 41 Wetboek van Strafrecht mag eenieder zich verdedigen tegen ogenblikkelijke wederrechtelijke aanranding van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed. Artikel 53 Wetboek van Strafvordering bepaalt vervolgens dat in geval van ontdekking op heterdaad ieder bevoegd is de verdachte aan te houden. Zelfs is het gerechtvaardigd om enig geweld toe te passen teneinde aan die situatie een eind te maken. Echter: het gebruikmaken van "onnodig geweld" is niet toegestaan. Het geweld moet ophouden zodra een verdachte zich overgeeft of weerloos is.
                      grt,bouk.
                      En kunt u mij eender welk artikel uit eender welk wetboek tonen waarin staat dat eenieder het recht heeft om zichzelf ongewild of onrechtmatig de toegang mag verschaffen tot eender welk privévertrek zonder toestemming van de eigenaar en daaruit eender welk voorwerp, dat niet zijn eigendom is, zichzelf toe te eigenen?
                      Last edited by nomino; 22 april 2012, 11:08.

Comment

En kunt u mij eender welk artikel uit eender welk wetboek tonen waarin staat dat eenieder het recht heeft om zichzelf ongewild of onrechtmatig de toegang mag verschaffen tot eender welk privévertrek zonder toestemming van de eigenaar en daaruit eender welk voorwerp, dat niet zijn eigendom is, zichzelf toe te eigenen?
                        ja..dat kan ik wel maar het is vandaag zondag en ben niet op de zaak.
                        grt,bouk.

Comment

ja..dat kan ik wel maar het is vandaag zondag en ben niet op de zaak.
                          grt,bouk.
                          Dan moet ik zeggen dat ze in Nederland toch rare wetboeken hebben hoor maar kom, ik heb geen zin om hier een eindeloze discussie te voeren. Ik zal toch bij mijn standpunt blijven.

Ik heb echter in je openbaar profiel gekeken en daar staat niet in dat je advocaat bent. Moest dat zo zijn, begrijp ik je reactie. Zoals ik al eerder zei, advocaten hebben een hele andere kijk op de criminaliteit. Zij beschouwen dit als een inkomensgarantie. Als jij dat niet bent, ben je gewoon iemand met veel interesse voor wetteksten. Dus bespaar je de moeite Bouk en steek je tijd niet in het zoeken naar teksten die mij toch niet zullen overtuigen.

Ik vraag me wel af of je nog zo zou denken als je een jaar het werk doet wat ik doe.

Comment

Justitie doet haar werk, en jij hebt geen recht hun te vervangen. In het geval Breivick is er bijvoorbeeld zelfs een bevoegd rechter gewraakt die alleen maar had gevonden dat de doodstraf een mogelijkheid was in geval van massamoord. Dan zou jij onmiddellijk mogen terechtstellen, zonder procces, voor slechts een huisvredebreuk?
                            Onmiddellijk de bak in met u, alvorens er weer compleet onschuldige slachtoffers vallen, zoals uw eigen vrouw of kinderen, of hun schoolmakkers! Het tuig van de richel dat moordwapens heeft klaarliggen om zich zogezegd tegen dieven te beschermen, vermoordt daarmee doorgaans totaal iemand anders. Vandaar dat dit wettelijk verboden is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                              Justitie doet haar werk, en jij hebt geen recht hun te vervangen. In het geval Breivick is er bijvoorbeeld zelfs een bevoegd rechter gewraakt die alleen maar had gevonden dat de doodstraf een mogelijkheid was in geval van massamoord. Dan zou jij onmiddellijk mogen terechtstellen, zonder procces, voor slechts een huisvredebreuk?
                              Onmiddellijk de bak in met u, alvorens er weer compleet onschuldige slachtoffers vallen, zoals uw eigen vrouw of kinderen, of hun schoolmakkers! Het tuig van de richel dat moordwapens heeft klaarliggen om zich zogezegd tegen dieven te beschermen, vermoordt daarmee doorgaans totaal iemand anders. Vandaar dat dit wettelijk verboden is.
                              Als je nickname is afgeleid van het beroep dat je uitoefent, begrijp ik niet hoe je kunt zeggen dat justitie en de politiek haar werk doet. Jij zou dan beter weten. Wat dat moordwapen betreft, concludeer je misschien dat ik een vuurwapen heb. Dat is niet zo. Bij slechte bedoelingen kan een moordwapen vanalles zijn. En voor u geldt hetzelfde dan wat ik tegen Bouk zei. Ik blijf bij mijn standpunt.

Comment

Als je nickname is afgeleid van het beroep dat je uitoefent, begrijp ik niet hoe je kunt zeggen dat justitie en de politiek haar werk doet.
                                De politiek doet haar werk niet, maar je kan wel kiezen voor iemand die het probleem van de straffeloosheid wil helpen oplossen,... tenzij je jezelf buiten de kiesgerechtigden plaatst door zelf rechter en wetgever te spelen tot het zeer extremistiche toe.

Comment

Working...
                                X