Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede raad van ....... de Haagse politie.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Goede raad van ....... de Haagse politie.

Of het nu is om uw eigendommen te beschermen of juist omgekeerd, om te stelen moet je maar zelf uitmaken hé.

Om het verdacht te maken klik op de link....... hieronder (zolang het nog online staat):

http://www.youtube.com/watch_popup?v...vZps&vq=medium

Sluuuuu, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Goede raad van ....... de Haagse politie.

We hebben weer wat geleerd...
    Dat we ze nog lang mogen "trekken".
    Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

In de goede zin mag ik hopen ......., nu ja, hangt ervan af hoe u het bekijkt.

Grtz, RF
      Last edited by Red Falcon; 16 april 2012, 09:43.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

En heeft er hier al ooit iemand in Den Haag zien rondlopen met een brieventas uit zijn achterzak puilend? Ik nog niet hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
          En heeft er hier al ooit iemand in Den Haag zien rondlopen met een brieventas uit zijn achterzak puilend? Ik nog niet hoor.
          Als ik je kan geruststellen: "ik ook niet". Ik ben namelijk nog nooit in Den Haag geweest. Elders heb ik dat al meermaals gezien.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Bedankt voor de tips, kan ik mijn spaartijd voor de D800 inkorten
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
              Als ik je kan geruststellen: "ik ook niet". Ik ben namelijk nog nooit in Den Haag geweest. Elders heb ik dat al meermaals gezien.
              In Nederland worden er jaarlijks per duizend inwoners twee gezokkenrold. Maar dat zijn vooral hantasdiefstallen. Als die allemaal vijfhonderd euro op zak hadden, komt dat neer op 1 euro per Nederlander.

Comment

In Nederland worden er jaarlijks per duizend inwoners twee gezokkenrold. Maar dat zijn vooral hantasdiefstallen. Als die allemaal vijfhonderd euro op zak hadden, komt dat neer op 1 euro per Nederlander.
                Van een domme vergelijking gesproken...
                De miserie die je er mee hebt, pas, rijbewijs, persoonlijke dingen...zijn van geen tel...
                Via statistieken kun je alles minimaliseren....als ik op de jouwe voortbouw zijn dat nog altijd 16.700.000,00€
                En de bottom line is nog altijd dat ze met hun poten van andermans goed af moeten blijven
                D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                  ......
                  En de bottom line is nog altijd dat ze met hun poten van andermans goed af moeten blijven
                  mee eens maar; de gelegenheid maakt nou eenmaal de dief.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Van een domme vergelijking gesproken...
                    Ik stel alleen maar vast dat de video veel aandacht besteedt aan mannen die hun brieventas te grabbel aanbieden in hun achterzak, en vraag me af of u zo ooit wel eens iemand hebt gezien in Den Haag.
                    Als je in de toestand waarin deze man zich bevind, trouwens, een briefje van vijftig aanbied om te betalen, is de kans groot dat men je op tien euro gaat teruggeven. Ik ga in ieder geval niet meer in Leuven op stap met briefjes van vijftig. Mij is dat in nuchtere toestand al drie keer overkomen.
                    En een brieventas in mijn achterzak? Is dat filmpje misschien uit de jaren zestig, of zo?
                    Of kunnen die flikken geen statistieken lezen?
                    Je moet opletten wat ze je teruggeven: Daar zit em nou net nou de kneep.
                    En niet iedereen 500 euro op zak natuurlijk,... want dan kom je aan jouw verkeerd cijfer.
                    Last edited by Poza; 18 april 2012, 12:05.

Comment

wat is een brieventas...?
                      grt,bouk.

Comment

Ik stel alleen maar vast dat de video veel aandacht besteedt aan mannen die hun brieventas te grabbel aanbieden in hun achterzak,
                        Het is altijd de fout van de brave burger, ringen mag je ook al niet meer dragen of ze knippen ze van uw vinger.
                        Halskettingen en handtassen zijn makkelijker...geen gereedschap bij nodig...
                        De politie doet wat het kan, maar het gerecht volgt niet.
                        Straffen zijn veel te licht, als ze al gestraft worden.
                        D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          wat is een brieventas...?
                          grt,bouk.
                          Een poenhouder....portefeuille
                          D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Een poenhouder....portefeuille
                            aha..bedankt.
                            grt,bouk.

Comment

Vond het toch wel interessant ...

De gevaarlijkste momenten in een grote stad zijn bij het op- en afstappen van de bus, metro of trein.

Dieven gaan je rugzak of laptop niet stelen op de trein als de volgende stop pas een half uur later is, want dan heb je tijd om je gerief terug te zoeken.

Mijn moeder is zo al 3x haar portefeuille kwijtgespeeld op de bushalte aan de Rooseveltplaats in Antwerpen. En natuurlijk merk je dat op de moment zelf niet, maar wel als je al thuis bent.

t Is natuurlijk ook de manier hoe je je gedraagt en 'toont' wat je bijhebt. Sommige oude vrouwtjes dragen hun handtas alsof er 10.000 euro in zit.

Als ik zie hoe achteloos toeristen met hun dure dslr's rondlopen in bepaalde minder leuke buurten van grootsteden ... Gewoon met hun toestel rond hun nek. Hang de riem dan toch tenminste onder je schouders.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                              X