Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede raad van ....... de Haagse politie.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede raad van ....... de Haagse politie.

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Straffen zijn veel te licht, als ze al gestraft worden.
    Ge kunt daar bij ons twee jaar voor krijgen.

Comment

Als je nagaat hoeveel kans je loopt om een straf op te lopen als crimineel verschiet je er toch niet van dat ze zich aan niets meer storen.
      Je moet ze al kunnen snappen, je moet het kunnen bewijzen, zijn er geen procedure fouten gemaakt, was er wel een advocaat aanwezig, als alles OK is krijgen ze een straf van minder dan drie jaar en die moeten ze niet uit zitten, wat wil je dan.
      Moesten ze die voor elke keer een vinger af knippen waren we toch zeker dat ze na tien keer geen lange vingers meer hebben maar ze laten ze gewoon ongemoeid.
      Zolang ze niet iedere diefstal gaan bestraffen gaat dat alleen maar toenemen maar dat begrijpen schoolkinderen wel maar politiekers zijn daar te dom voor.
      In ons landje sponseren ze de criminaliteit ook nog eens door de burgers te ontwapenen, die kunnen nu overal hun gang gaan.
      De politie daar moet je ook niet op rekenen want na 17 uur zitten die achter de TV en duurt het een uur voor ze misschien komen met veel geluid om alles al zeker weg te jagen. Om aan de wapen vergunning te ontsnappen heb ik een nieuwe riek aan de voordeur staan en de geroeste staat aan de achterdeur (hopelijk hebben ze een spuit tegen het klem gekregen) die maken 5 gaten per keer en je moet er geen vergunning voor hebben.
      Ik vind dat als ze de burger niet beter kunnen beschermen dan dat nu het geval is ze iedereen het recht moeten geven zich zelf en zijn bezittingen te beschermen en dan zal je zien dat de criminaliteit met meer dan de helft gaat dalen.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
        Als je nagaat hoeveel kans je loopt om een straf op te lopen als crimineel verschiet je er toch niet van dat ze zich aan niets meer storen.
        Je moet ze al kunnen snappen, je moet het kunnen bewijzen, zijn er geen procedure fouten gemaakt, was er wel een advocaat aanwezig, als alles OK is krijgen ze een straf van minder dan drie jaar en die moeten ze niet uit zitten, wat wil je dan.
        Moesten ze die voor elke keer een vinger af knippen waren we toch zeker dat ze na tien keer geen lange vingers meer hebben maar ze laten ze gewoon ongemoeid.
        Zolang ze niet iedere diefstal gaan bestraffen gaat dat alleen maar toenemen maar dat begrijpen schoolkinderen wel maar politiekers zijn daar te dom voor.
        In ons landje sponseren ze de criminaliteit ook nog eens door de burgers te ontwapenen, die kunnen nu overal hun gang gaan.
        De politie daar moet je ook niet op rekenen want na 17 uur zitten die achter de TV en duurt het een uur voor ze misschien komen met veel geluid om alles al zeker weg te jagen. Om aan de wapen vergunning te ontsnappen heb ik een nieuwe riek aan de voordeur staan en de geroeste staat aan de achterdeur (hopelijk hebben ze een spuit tegen het klem gekregen) die maken 5 gaten per keer en je moet er geen vergunning voor hebben.
        Ik vind dat als ze de burger niet beter kunnen beschermen dan dat nu het geval is ze iedereen het recht moeten geven zich zelf en zijn bezittingen te beschermen en dan zal je zien dat de criminaliteit met meer dan de helft gaat dalen.
        Dan heb je niet op dit gerekend
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Ja zo zijn ze dan ook nog je zou zelf nog aangeklaagd worden omdat een dief verwond zou worden.
          Als je nu de wet bekijkt dan mag een dief bij je binnen komen en mag je zolang die met zijn poten van je lijf blijft daar niets tegen doen je bent dan strafbaar.
          Moest ik het voor hebben kan ik je verzekeren dat als er ene binnen komt dat zijn beste dag niet gaat zijn en al moet ik daar zelf voor gaan zitten dat maakt me dan gewoon niks uit.
          Ik blijf van andermans spullen af en dat moeten ze van de mijne ook maar doen zo ben ik nu eenmaal al moet je wel beseffen dat er bendes aan het werk zijn en die veelal zwaar bewapend zijn en niet alleen aan de deur komen maar soms wel met vijf zes, met een riek alleen hou je die ook niet tegen dan heb je nog iets anders nodig.

Comment

Ik ben er tegen de Politie in te zetten ter bescherming van gekken met een riek in hun poten.
            Zit er hier niemand toevallig te ****chatten die bij de Nato werkt?
            Last edited by Poza; 18 april 2012, 15:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Ge kunt daar bij ons twee jaar voor krijgen.
              ...en de realiteit kunnen ja maar gewoonlijk is het een heel pak minder.
              En dan nog, onder de drie jaar is het nada, niks, niente....bollocks.
              het is zoals Sus zegt, die criminelen hebben meer rechten dan de slachtoffers...
              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                het is zoals Sus zegt, die criminelen hebben meer rechten dan de slachtoffers...
                Gauwiefstal (uit kleding en tassen die op uw lijf hangen) is maar gewone diefstal.
                In het geval van een inbraak bij Sus thuis, hebben ze niet het recht op de wapens van Sus. Dat zal anders iets van een zeven jaar worden, verwacht ik.
                Maar natuurlijk vooral het neersteken met roestige rieken is rijp om opgesloten te worden.
                Wie daaraan begint is m.i. ontoerekeningsvatbaar tov de hele samenleving, en niet alleen een gevaar voor dieven.

Comment

Poza denk je nu echt dat ik rieken aan mijn deur heb staan, daar heb ik ander materiaal voor in huis hoor, ik wil alleen maar aan tonen dat er zoveel dingen als wapen kan gebruikt worden zonder dat je daar een vergunning voor nodig hebt.
                  Naar ik uit uw teksten lees heb je militair geweest, zou jij uw eigen en uw eigendommen niet verdedigen? daarmee sta je aan de zelfde kant als ik.
                  En voor je suggesties maakt dat ik iets mankeer zou je best eens nadenken, ik ben een braaf mens maar als je het bloed onder de nagels haalt zal ik me verdedigen, daarbij heb ik al wat meegemaakt waarop je op de flikken niet moet rekenen en als er nog ooit iets is bel ik daar niet eens meer na zo erg is dat in België gesteld, en ik zal niet de enige zijn die er zo over denkt.

Comment

Een gouden raad van ... de Belgische politie:
                    Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.

Comment

Maar natuurlijk vooral het neersteken met roestige rieken is rijp om opgesloten te worden.
                      Wie daaraan begint is m.i. ontoerekeningsvatbaar tov de hele samenleving, en niet alleen een gevaar voor dieven.
                      Welke criteria worden gebruikt om iemand ontoerekeningsvatbaar te verklaren?
                      Hoeveel procent van de mensen zou koel, rationeel en volgens de wet handelen wanneer hij/zij een inbreker in huis betrapt?
                      Hoeveel procent zou van schrik, woede, angst de inbreker met geweld willen aanpakken?

Ooit zelf een inbreker in of aan uw huis op heterdaad betrapt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Een gouden raad van ... de Belgische politie:
                        http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._portefeuilles
                        Ik heb hier in de straat vorig jaar een bos sleutels gevonden. Autosleutels, huissleutels, alles hing er aan. ik dus als goede burger naar het politiebureau om ze af te geven. De agent aan de balie merkte op dat er een sleutelhanger van de Delhaize (zo eentje met een barcode) aan hing dus moest ik de sleutels maar bij de Delhaize gaan afgeven, zij zouden de eigenaar dan wel verwittigen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                          Welke criteria worden gebruikt om iemand ontoerekeningsvatbaar te verklaren?
                          Daarvoor moet je minstens aan 1 van volgende voorwaarden voldoen:

- je promoot de inzet van rieken, waarvan minstens 1 roestig, in fora die kinderen toegelaten zijn.
                          - mil1 geeft je gelijk

Comment

Ik heb ooit een porteffeule gevonden en omdat er een pas en rijbewijs in zat naar de politie van Antwerpen gedaan en dat doe ik nooit meer.
                            Uren heb ik daar gezeten en moest dan nog een verklaring afleggen waar en hoe ik hem gevonden had, achteraf besef je dan dat als daar geld uit is je mogelijk nog als dader van een diefstal door kan gaan.
                            Als ik zoiets nog vind steek ik hem gewoon bij de persoon zelf in de brievenbus.
                            In de reportage op het nieuws dat vind ik eigenlijk wel straf, ik wist dat ze niet zuiver waren maar in die mate daar verschiet ik toch van.

Comment

Daarvoor moet je minstens aan 1 van volgende voorwaarden voldoen:

- je promoot de inzet van rieken, waarvan minstens 1 roestig, in fora die kinderen toegelaten zijn.
                              - mil1 geeft je gelijk
                              Het zal wel stilaan voor iedereen duidelijk zijn dat jij kampt met een aanzienlijke portie roest en/of ontbrekende stukken in dat gedeelte van het lichaam hetgeen bij mensen meestal het hoofd wordt genoemd

If not...dan is het hopeloos.
                              Hoe zou het toch komen dat ik een stil vermoeden heb

Ps. indoctrinatie kan ook, alhoewel en bij nader inzien, daarvoor moet je dan weer over een minimum aan intelligentie beschikken
                              D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Hey mannen, mijn draadje niet om zeep helpen hé!
                                Persoonlijke aanvallen zullen beboet worden

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X