Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad3 of de goktent is open

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPad3 of de goktent is open

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    yeah right...
    elke fanboy gaat zijn product boven het andere plaatsen met 'lullige' vergelijkingen...
    om te zeggen dat dit enkel bij Apple is... vind ik vrij belachelijk...

Verder over het snobisme... mensen mogen roepen en stoefen met androids, samsung tablets en andere dingen, maar als je over apple begint ben je een snob?

wel ik heb een ipod, iphone, macbook, ipad... jullie weten dit...
    de helft van mijn vrienden niet...
    wat maakt mij dat ook uit,
    ik wou die dingen voor mijn gemak, niet voor iemand anders...

ik zou graag eens realistische commentaren zien
    Vergelijkingen door andere merken zijn doorgaans lullig en moet je niet serieus nemen hé. Dat is marketingstrategie en heeft weinig met realisme te maken. De meeste reviews zijn doorgaans ook 'gekleurd' En realistische commentaren zal in topics zoals deze heel zelden vinden.

In de grote groep mensen waarin ik vaak vertoef is het toch wel opvallend dat de Applegebruikers zich heel graag kenbaar maken. Ik heb nog maar weinig mensen met een Samsungtablet zien wandelen tussen het volk... wel al meerdere met een iPad. Het is gewoon een feit dat een groep mensen dit als een hebbeding/statussymbool beschouwd, mede door de media heisa erom heen.. Wat niet wil zeggen dat dergelijke producten geen nut hebben voor een grote groep gebruikers.
    Ik heb ook een iPod, ééntje van de eerste generatie en hij doet het nog steeds prima! Maar datzelfde geldt voor de mp3 speler van Sony die nog iets ouder is.
    Jean Pierre.

Comment

Per definitie gebruikt iedereen wat hij wil.
      Na jarenlang Windows gebruiker (vanaf win 3.1 tot en met xp) overgestapt naar Apple.
      Gedaan met schijfopruiming, defragmentatie, virusscanners, enz...
      2 jaar+ gebruiker van 2 x iMac, nog nooit iets aan gedaan. Buiten de updates.
      MacBook air idem
      iPad 1 idem
      iPhone 3 nu 4 idem. Is van zoon, persoonlijk vind ik het duur, zeker als er al een iPod en iPod touch in gebruik is.
      MacBook pro idem, is nu verkocht en air in de plaats.
      En dit is geen snobisme, maar gewoon hetgeen ik vaststel.
      Apple wérkt én probleemloos.
      Gebruik jij Windows? Is uw goed recht en het minste van mijn zorgen...
      D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
        Apple wérkt én probleemloos.
        Gebruik jij Windows? Is uw goed recht en het minste van mijn zorgen...
        Natuurlijk is dat iedereens recht... Windows werkt ook probleemloos, als mensen het zelf niet verknoeien Een 'open' systeem heeft voor en nadelen... als Windowsgebruiker neem je dat erbij.
        Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          Natuurlijk is dat iedereens recht... Windows werkt ook probleemloos, als mensen het zelf niet verknoeien Een 'open' systeem heeft voor en nadelen... als Windowsgebruiker neem je dat erbij.
          Wat is er meer open aan windows als aan mac?

Vergelijkingen door andere merken zijn doorgaans lullig en moet je niet serieus nemen hé. Dat is marketingstrategie en heeft weinig met realisme te maken. De meeste reviews zijn doorgaans ook 'gekleurd' En realistische commentaren zal in topics zoals deze heel zelden vinden.

In de grote groep mensen waarin ik vaak vertoef is het toch wel opvallend dat de Applegebruikers zich heel graag kenbaar maken. Ik heb nog maar weinig mensen met een Samsungtablet zien wandelen tussen het volk... wel al meerdere met een iPad. Het is gewoon een feit dat een groep mensen dit als een hebbeding/statussymbool beschouwd, mede door de media heisa erom heen.. Wat niet wil zeggen dat dergelijke producten geen nut hebben voor een grote groep gebruikers.
          Ik heb ook een iPod, ééntje van de eerste generatie en hij doet het nog steeds prima! Maar datzelfde geldt voor de mp3 speler van Sony die nog iets ouder is.
          vooral lachen als ze met hun ipad foto's staan te nemen op het autosalon... dan heb ik echt medelijden
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Wat is er meer open aan windows als aan mac?
            hardware

Comment

Ik heb thuis een aantal Apple computers en ben daar al jaren zeer tevreden over.
              Ik heb geen Iphone , noch Ipad omdat ik er geen behoefte aan heb. Deze toestellen zijn mij echt te duur. Ik heb enkel een Ipod wanneer ik naar het werk pendel.
              Ben ik dan ook een snob ?
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Gelieve dit topic leuk te houden. Beschuldigingen, verwijten aan iemands adres zijn hier echt niet on-topic.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Ik heb thuis een aantal Apple computers en ben daar al jaren zeer tevreden over.
                  Ik heb geen Iphone , noch Ipad omdat ik er geen behoefte aan heb. Deze toestellen zijn mij echt te duur. Ik heb enkel een Ipod wanneer ik naar het werk pendel.
                  Ben ik dan ook een snob ?
                  Neen zeker niet, concurrentie is goed. Volgens mij zijn er trouwens nog teveel idioten die Windows gebruiken. Die mensen zouden verplicht moeten worden om een Apple te kopen zodat ze geen stommiteiten meer kunnen uithalen.
                  Op dat moment zullen alle virus schrijvers hun pijlen op mac gaan richten, waardoor windows weer veilig wordt. Als mac gebruiker kan je dus best glimlachen bij al die windows problemen en voor de rest zwijgen, anders verplaatst het probleem zich

OT: Ik ben in de markt voor een tablet, maar ga toch nog de eerste echte tests afwachten van de iPad 3. Toen ik de geruchten over de hoge schermresolutie was kon ik mij niet echt voorstellen dat ze dit ook effectief gingen implementeren, gezien de aanslag op de gpu.
                  Een goedkopere iPad 2 is ook een oplossing als die niet voldoet, of eventueel een android met usb host.

Comment

Eerst dit :

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    Gelieve dit topic leuk te houden. Beschuldigingen, verwijten aan iemands adres zijn hier echt niet on-topic.
                    En dan:

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Neen zeker niet, concurrentie is goed. Volgens mij zijn er trouwens nog teveel idioten die Windows gebruiken. Die mensen zouden verplicht moeten worden om een Apple te kopen zodat ze geen stommiteiten meer kunnen uithalen.

Tja

Comment

Hier gaan we weer...

Als je 2 jaar geleden met een iPad rondliep, dan was je misschien uniek.
                      Maar loop nu eens door een luchthaven...
                      Waarom zou een iPad snobistischer zijn dan een Samsung tablet? Ze kosten toch even veel?

Waarom moet iedereen zich verantwoorden om een Apple te kopen?
                      Voel je dezelfde neiging over je fototoestel, of de bakker waar je brood koopt?
                      En waarom moet je de aankoop van een Mercedes verantwoorden en niet van een Renault?

De volgende die mij vraagt waarom ik een iPad heb krijgt als antwoord: omdat ik toch niet weet wat ik met mijn geld moet doen.

Comment

@nabi : Een, zout, korreltje, met, nemen, alles. Zet maar in de juiste volgorde...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          De volgende die mij vraagt waarom ik een iPad heb krijgt als antwoord: omdat ik toch niet weet wat ik met mijn geld moet doen.
                          Aangezien hier geen like knop staat :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                            @nabi : Een, zout, korreltje, met, nemen, alles. Zet maar in de juiste volgorde...

Sorteren? Daar heb ik een echte computer voor nodig. Welk OS mag je raden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              hardware

ik vrees dat JPV niet op hardware doelt.
                              want hoeveel mensen verknoeien hun windows door hun hardware?

daarboven op:
                              windows heeft niets te maken met hardware, het draait erop, maar dat maakt windows niet tot een open systeem.
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                Hier gaan we weer...

Waarom moet iedereen zich verantwoorden om een Apple te kopen?
                                .
                                Waarom moet iedereen zich verantwoorden om geen Apple te kopen?
                                Het feit al dat nergens zoveel over gezeverd wordt wanneer Apple met een 'nieuw' speeltje komt

Comment

Working...
                                X