Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto's tot 10,000 euro .... Wat en waarom ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe auto's tot 10,000 euro .... Wat en waarom ...

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    Zeeerrrr interessant topicske...

Ondertussen zitten we van auto's onder de 10,000 wel al voornamelijk over auto's van boven de 50,000 ( En dan , moést ik vanzelevens zoveel geld teveel hebben dat het mij worst gaat wezen hoe duur mijn autos zijn, dat ik dan waarschijnlijk een Dodge Charger SRT, of een Mustang GT zou kopen, maar ... NOT...

( Ondertussen ben ik er nog niet uit alhoewel er licht aan het einde van de tunnel is.... )

Keep on going, leuke lectuur hier....
    Mocht ik al het geld van de wereld hebben:
    Volvo 240 GL uit 1986. zelden zo een rijplezier gehad
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      meestal rijden die geen 4X4 hoor,
      meestal gewoon een 2X4...

en moest iedereen enkel de auto kopen die hij nodig heeft, en niet zijn droomauto... er waren 50% minder auto's....
      Ik heb een 4x4 besteld omdat ik een automaat wou en omdat type er niet was in automaat zonder 4x4. Een 4x4 is wel wat handiger op sneeuw, niet dat we daar deze winter al zoveel last van gehad hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
      Zeeerrrr interessant topicske...

Ondertussen zitten we van auto's onder de 10,000 wel al voornamelijk over auto's van boven de 50,000 ( En dan , moést ik vanzelevens zoveel geld teveel hebben dat het mij worst gaat wezen hoe duur mijn autos zijn, dat ik dan waarschijnlijk een Dodge Charger SRT, of een Mustang GT zou kopen, maar ... NOT...

( Ondertussen ben ik er nog niet uit alhoewel er licht aan het einde van de tunnel is.... )

Keep on going, leuke lectuur hier....
      Ik heb toch zeer hard mijn best gedaan om suggesties te doen, tot die Lada toe, maar zoals reeds op de eerste pagina aangehaald werd kan je misschien beter iets meer uitgeven aan een nieuwe Polo. Je huidige wagen doet al 21 jaar dienst. Dan valt die ogeveer 15.000 euro voor een nieuwe Polo toch nog mee.

Comment

De knack zorgt ook nog voor een tip : link...
        Maar zoals gewoonlijk : voornamelijk kleine stadsauto'tjes, wat normaal is natuurlijk.
        Groeten,

Polleke

Comment

Nog een tip, zie dat er niet teveel elektronika in zit , als dat nog kan
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Je wordt bijna verplicht om een overtreding te doen : ze rechts voorbijsteken
            Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
            Als die mannen al 150 reden,
            dan begaat notex 2 overtredingen?

rechts voorbij en minstens 30per uur te snel rijden...
            Hou het maar op 4
            1)Te snel rijden
            2)Rechts voorbijsteken
            3)Onnodig gebruik maken van de pechstrook
            4)Pinklichten niet gebruiken (van BMW-rijders geleerd)

niet gezien op het einde van mijn posting ?
            Last edited by notex; 17 januari 2012, 19:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Akkoord dat het een grote bak is maar voor sommige mensen zeker ook nuttig afhankelijk van wat hun bezigheden zijn.
              Nuttig voor mensen met bepaalde bezigheden ?
              Geef eens een voorbeeld van wat je kan met een Cayenne en niet met een Landcruiser. Niet afkomen met "flaneren op de l'avenue matuvu"
              Ik heb ooit zelfs al een Rolls gezien met een trekhaak maar nog nooit een Cayenne, laat staan met terreinbanden. Overigens : bestaat er daar een trekhaak-optie voor ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Ik heb ooit zelfs al een Rolls gezien met een trekhaak maar nog nooit een Cayenne, laat staan met terreinbanden. Overigens : bestaat er daar een trekhaak-optie voor ?
                Waarschijnlijk een te goedkope optie en dat past dan niet bij de rest van de wagen oftewel bestaat die optie niet omdat de Cayenne geen aanhangwagen kan trekken.
                https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                  Waarschijnlijk een te goedkope optie en dat past dan niet bij de rest van de wagen oftewel bestaat die optie niet omdat de Cayenne geen aanhangwagen kan trekken.
                  Dat kan wel hoor, even gegoogeld:

Waarschijnlijk een speciale optie om reservebanden mee te nemen...
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

Comment

Geef eens een voorbeeld van wat je kan met een Cayenne en niet met een Landcruiser. Niet afkomen met "flaneren op de l'avenue matuvu"
                    De flikken....
                    Snelle interventiewagen
                    Mogelijkheid om verkeerssignalisatie mee te nemen

Jij gaat dus bepalen met welke SUV er mag gereden worden
                    Als je de lijn doortrekt is er uiteindelijk maar 1 wagen die goed genoeg is naar jouw normen?
                    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Een Cayenne met een trekhaak bestaat zeker. Je kan zelfs dit doen met een Porsche Carrera Turbo :

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ooh, maar ik kan nog beter hoor

En dit was zelfs geen gewone Gallardo, maar een GT3 Strada versie ... schitterend toch ...

Of deze, een koenigsegg Agera R ... met skibox of een Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce ... ook met skibox

Nu alle grapjes terzijde ... ik denk dat je voor 10k of minder toch nog een mooi, maar kleiner stadsautootje kan vinden hoor ... of je blijft bij de 'gekende' merken en je neemt genoegen met een maatje kleiner, of je gaat naar Dacia en je neemt iets groter en praktischer
                        Last edited by LamboCars; 18 januari 2012, 09:52.
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

echt on-topic :

Ik weet niet of het hier al vernoemd is, maar VW heeft nu de "UP"' , en vermits ge nu ook met VW rijdt en wellicht tevreden bent, kunt ge dat eens overwegen. Kost rond de 9.000 eurokes dacht ik .
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Ooh, maar ik kan nog beter hoor

En dit was zelfs geen gewone Gallardo, maar een GT3 Strada versie ... schitterend toch ...

Of deze, een koenigsegg Agera R ... met skibox of een Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce ... ook met skibox

Nu alle grapjes terzijde ... ik denk dat je voor 10k of minder toch nog een mooi, maar kleiner stadsautootje kan vinden hoor ... of je blijft bij de 'gekende' merken en je neemt genoegen met een maatje kleiner, of je gaat naar Dacia en je neemt iets groter en praktischer
                            En die heeft zelfs een heel speciale optie :

Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              echt on-topic :

Ik weet niet of het hier al vernoemd is, maar VW heeft nu de "UP"' , en vermits ge nu ook met VW rijdt en wellicht tevreden bent, kunt ge dat eens overwegen. Kost rond de 9.000 eurokes dacht ik .
                              De goedkoopste kost 9500€, maar of het bij VW een goed gedacht is om die versie te nemen, is weer iets anders. En of je daar makkelijk met 4 mensen in kan (is altijd een 3 deurs, dacht ik) ook...
                              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                                Jij gaat dus bepalen met welke SUV er mag gereden worden
                                Als je de lijn doortrekt is er uiteindelijk maar 1 wagen die goed genoeg is naar jouw normen?
                                Zei ik dat ? Welwel. Dat wist ik niet. Dat staat er ook niet.
                                Ik dacht dat ik vroeg wat je kan met een Cayenne wat je met een Landcruiser niet kan doen. Ik kon evengoed gekozen hebben voor een Pajero of een Mercedes G.

In het vervolg eerst lezen (ook mijn vorige berichten), dan reageren. Bovendien ben ik niet overtuigd door het antwoord.

Comment

Working...
                                X