Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto's tot 10,000 euro .... Wat en waarom ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe auto's tot 10,000 euro .... Wat en waarom ...

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    En waarom zou dat zo moeten zijn?
    Ieder zijn goesting maar zo lelijk is die niet en alvast "voor mij" veel mooier dan een Cayenne.
    Akkoord dat het een grote bak is maar voor sommige mensen zeker ook nuttig afhankelijk van wat hun bezigheden zijn.
    Cayenne is idd ook erg lelijk. Audi Q7 ook. En ik denk dat er zéér weinig mensen zijn die zo'n auto écht nodig hebben Maar goed, het was niet mijn bedoeling het draadje te kapen. Sorry!
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Rap genoeg zijn en er voor blijven of voldoende afstand houden.
      Dat zal geen probleem zijn met mijn 340Pk. Maar ze moeten dan nog willen uit de weg gaan ook.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Inderdaad, heel onveilig ook voor diegenen die er moeten achter rijden. Daar zie je echt niks meer achter. Zeer grote afstand houden is dan de boodschap. En het rare van al is dan nog dat die mannen aan snelheden rijden die schrikwekkend zijn voor de andere chaufeurs.
        Ik vind de witte bestelwagens (zonder reklameopdruk) van de koerierdiensten nog veel schrikwekkender. Die vlammen ook tegen 150km/h over de autostrade, continu op de linkse rijstrook.
        Je wordt bijna verplicht om een overtreding te doen : ze rechts voorbijsteken
        Last edited by notex; 17 januari 2012, 13:46.

Comment

Inderdaad, heel onveilig ook voor diegenen die er moeten achter rijden. Daar zie je echt niks meer achter. Zeer grote afstand houden is dan de boodschap.
          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Ik vind de witte bestelwagens (zonder reklameopdruk) van de koerierdiensten nog veel schrikwekkender. Die vlammen ook tegen 150km/h over de autostrade, continu op de linkse rijstrook.
          Je wordt bijna verplicht om een overtreding te doen : ze rechts voorbijsteken
          Dan wil dat toch zeggen dat je waarschijnlijk veel te dicht achter een gewone auto rijdt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Dan wil dat toch zeggen dat je waarschijnlijk veel te dicht achter een gewone auto rijdt.
            Zie #117 : "Zeer grote afstand houden is de boodschap".
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zie #117 : "Zeer grote afstand houden is de boodschap".
              Ja, maar achter een gewone auto heb je wel een iets beter overzicht over de weg, omdat je door de achteruit kan kijken met als gevolg dat de meesten gewoon met hun bumper tegen de voorligger kleven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Als die mannen al 150 reden,
                dan begaat notex 2 overtredingen?

rechts voorbij en minstens 30per uur te snel rijden...

zoiezo,
                door de voorruit van je voorganger meekijken?

Sorry, maar als je afstand houdt, zoals het hoort...
                Dan hoef je niet door iemand zijn voorruit te kijken...

Het feit dat je door die voorruit moet kijken om je veilig te voelen toont aan dat je te dicht zit...
                Maar hoeveel mensen beseffen nog wat de juiste afstand is?

Als ik op autostrade een beetje ruimte laat om veilig te zijn (minstens 2-seconden regel) dan durf ik er mijn maandloon op verwedden dat iemand anders er zich tussenwringt... rem-afstand: voor niets nodig blijkbaar
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Het feit dat je door die voorruit moet kijken om je veilig te voelen toont aan dat je te dicht zit...

Als ik op autostrade een beetje ruimte laat om veilig te zijn (minstens 2-seconden regel) dan durf ik er mijn maandloon op verwedden dat iemand anders er zich tussenwringt... rem-afstand: voor niets nodig blijkbaar
                  Exactly my point, maar blijkbaar is er nieman die zich daar aan stoort. In de spits heb ik eigenlijk maar 2 opties. Ofwel zet ik mij links en laat ik voldoende afstand, maar dan gaat worden ze nerveus en gaan je rechts voorbij steken. Ofwel ga je rechts rijden tegen een snelheid waarbij de vrachtwagens je niet hoeven in te halen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Erdoor kijken mag geen noodzaak zijn, maar het schept een grotere veiligheid dan mocht iedereen met een gewone wagen plots met ondoorzichtige ruiten beginnen te rijden, wat trouwens verboden is. Vermoedelijk moet dit daar toch iets mee te maken hebben.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Juist foto's gaan nemen op t autosalon, hoewel ik helemaal geen autofreak ben.

Ook niet echt veel babes gezien.

Ik vind het ergens wel zielig dat mensen auto's uitproberen die ze nooit kunnen betalen ...
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                        ........

Ik vind het ergens wel zielig dat mensen auto's uitproberen die ze nooit kunnen betalen ...
                        dat weet je toch niet...?
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik kan begrijpen dat je een zware 4x4 nodig hebt als je bv marktkramer bent of op reis gaat met een zware caravan. Of als je een trailer voor paarden hebt. Of als je bossen snoeit ... you get my drift.

Tegenwoordig zie je in een 4x4 meestal een chichi madam die totaal niet met haar auto kan rijden laat staan parkeren, en die vroeger met een Bmw cabrio had gereden, maar dat is niet meer in.

Die auto's hebben nog nooit modder gezien ...
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                            Ik kan begrijpen dat je een zware 4x4 nodig hebt als je bv marktkramer bent of op reis gaat met een zware caravan. Of als je een trailer voor paarden hebt. Of als je bossen snoeit ... you get my drift.

Tegenwoordig zie je in een 4x4 meestal een chichi madam die totaal niet met haar auto kan rijden laat staan parkeren, en die vroeger met een Bmw cabrio had gereden, maar dat is niet meer in.

Die auto's hebben nog nooit modder gezien ...
                            meestal rijden die geen 4X4 hoor,
                            meestal gewoon een 2X4...

en moest iedereen enkel de auto kopen die hij nodig heeft, en niet zijn droomauto... er waren 50% minder auto's....
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              ja, dat heb ik nooit begrepen en ook nooit gedaan.
                              als je een mooie auto ziet, geef je ogen dan de kost en kijk ernaar in plaats van hem te fotograferen.
                              meestal fotografeer je dan de erg storende achtergrond erbij, of een hele boel reflecties (autosalon).
                              Maar dat is dan weer een fotografische discussie en eigenlijk off topic hier.
                              Ik zou dit toch eens willen aanraden :

Ik heb hier al minder mooie vogeltjes zien passeren. Maar inderdaad dit is een fotografische discussie. Ik ben er alvast fan van.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zeeerrrr interessant topicske...

Ondertussen zitten we van auto's onder de 10,000 wel al voornamelijk over auto's van boven de 50,000 ( En dan , moést ik vanzelevens zoveel geld teveel hebben dat het mij worst gaat wezen hoe duur mijn autos zijn, dat ik dan waarschijnlijk een Dodge Charger SRT, of een Mustang GT zou kopen, maar ... NOT...

( Ondertussen ben ik er nog niet uit alhoewel er licht aan het einde van de tunnel is.... )

Keep on going, leuke lectuur hier....

Comment

Working...
                                X