Re: Jagen is OK maar dit ...
??
Het ene gaat over het voortrekken van homo sapiens tov andere soorten.
Het andere gaat (zo je wil) over één bepaalde soort, en het verschil tussen individuen van die soort in het wild en gekweekt.
Ik snap echt niet waar je heen wil. Wil je de jacht vergoelijken omdat dat tenslotte hetzelfde is als doden van gekweekte dieren? Zie je het verschil niet? Namelijk de impact op de natuur?
?? Ik duld weldegelijk tegenspraak hoor. Misschien heb je moeite met het vinden van argumenten, en heb je daardoor die indruk?
Intussen zijn we twee paginas verder en ik zit nog steeds te wachten op een bewijs dat de jacht nuttig is. Het enige wat ik al kreeg is:
- vitten op details in mijn replies, om van de essentie weg te sturen.
- proberen de discussie een andere richting uit te sturen, bvb er een ethische kwestie van te maken.
Het wordt stilaan pijnlijk.
Ik merk vaak dat, eenmaal men zich niet meer kan verdedigen, men er een maatschappelijke discussie van maakt kwestie van het draadje dicht te gooien.
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur
Bekijk bericht
Het ene gaat over het voortrekken van homo sapiens tov andere soorten.
Het andere gaat (zo je wil) over één bepaalde soort, en het verschil tussen individuen van die soort in het wild en gekweekt.
Ik snap echt niet waar je heen wil. Wil je de jacht vergoelijken omdat dat tenslotte hetzelfde is als doden van gekweekte dieren? Zie je het verschil niet? Namelijk de impact op de natuur?
Bekijk bericht
Intussen zijn we twee paginas verder en ik zit nog steeds te wachten op een bewijs dat de jacht nuttig is. Het enige wat ik al kreeg is:
- vitten op details in mijn replies, om van de essentie weg te sturen.
- proberen de discussie een andere richting uit te sturen, bvb er een ethische kwestie van te maken.
Het wordt stilaan pijnlijk.
Bekijk bericht
Comment