Re: Mobile vikings
Wat betreft die 5€ verschil: naast het feit dat je daarvoor idd 10€ roaming krijgt, die dan nog cumuleerbaar is(!!), naast het feit dat het netwerk tig keer beter is, naast het feit dat je gewoon 2000 sms'en gratis hebt, en niet 1000 naar andere en 1000 naar MV zelf,... mag je niet vergeten dat dit ook gewoon 5€ méér BELWAARDE is hé
Je kan dus ook 20 minuten langer bellen!
En de reden dat ze geen reclame maken: hun doelgroep is de mensen die bij MV zitten of er anders naartoe zouden gaan. Deze komen met MV in contact via mond-tot-mondreclame, hoofdzakelijjk op internetfora. En deze thread is het bewijs dat ze die markt het best bespelen op de wijze waarop ze het nu doen. Méér reclame maken zou in eigen vlees snijden zijn, want ik kan me niet voorstellen dat ze érg blij zijn met hun nieuwe tariefformule. Ik anders wél
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke
Bekijk bericht
Je kan dus ook 20 minuten langer bellen!
En de reden dat ze geen reclame maken: hun doelgroep is de mensen die bij MV zitten of er anders naartoe zouden gaan. Deze komen met MV in contact via mond-tot-mondreclame, hoofdzakelijjk op internetfora. En deze thread is het bewijs dat ze die markt het best bespelen op de wijze waarop ze het nu doen. Méér reclame maken zou in eigen vlees snijden zijn, want ik kan me niet voorstellen dat ze érg blij zijn met hun nieuwe tariefformule. Ik anders wél
Comment