Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het kom willekeurig voor, ik kan niet zeggen op welke website soms werkt het en soms werkt het niet. Ik werk met IE8.
Op Safari werkt alles normaal. Het is blijkbaar een prbleem van IE.
Het kom willekeurig voor, ik kan niet zeggen op welke website soms werkt het en soms werkt het niet. Ik werk met IE8.
Op Safari werkt alles normaal. Het is blijkbaar een prbleem van IE.
Het is geen probleem met IE, het is ofwel een waarschuwing ofwel een probleem met het script.
Dat Safari anders reageert is best mogelijk mits niet elke browsers scripts op dezelfde manier gaan benaderen.
Komt er niets anders bij te staan dan "Wilt u dit script stoppen"? Meestal is er nog wel iets meer van info.
Er komt volgende info op het scherm: Een script op deze pagina kan er toe leiden dat de webbrowser langzaam wordt uitgevoerd. Als het script niet wordt gestopt, reageert uw computer mogelijk niet meer. Ik kan kiezen tussen Ja en Nee. Als ik nee druk blijft dit venster onmiddellijk terugkomen. Zeg ik Ja om te stoppen gaat het het weg maar na een 5 tal minuten is het terug.
Dit is waarschijnlijk een pagina die op je pc staat en niet online, als je de cache eens leeg maakt en cookies verwijderen , IE8 sluiten en terug open zal het wel gedaan zijn. Het is in feite een probleem wat er niet is.
Veel websites gebruiken de cache om u de indruk te geven dat de pagina snel laat, maar in feite opent IE de cache pagina op de pc. En word op de achtergrond een vernieuwing gedaan als dit is aangevinkt in uw internetopties,of gebruik zelf de knop bovenaan in de IE brouwser " vernieuwen " grt.
Comment