Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben licht geïrriteerd....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ben licht geïrriteerd....

Een dipje, schoonS?
    Niet doen; slecht voor 't hart.

Ik schaam me een beetje want ik reageer eigenlijk te weinig op je bijdragen hier. Gewoon omdat ik meestal geen gepaste woorden vind om de meesterwerkjes die je hier neerzet te becommentariëren.

En in "meesterwerkjes" zit ook het werkwoord "werken". Net zoals in "bewerken" (of "afwerken... of noem het hoe je wil).

Blijf hier! Je zal er velen een groot plezier mee doen!
    Ik vind je stijl meesterlijk!

EDIT voor de duidelijkheid: je recentste reactie stond er nog niet toen ik aan mijn comment begon.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

Comment

Mochten alleen onbewerkte foto's op dit forum toegelaten worden...
      't zouden er heel weinig zijn, als er al zouden zijn.

Niet meer in RAW fotograferen dus

m.a.w. veeg er je ..nikkel aan.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Pascal, ik ga kort van stof zijn (allez, toch korter dan gewoonlijk ):

Trek je er verdomme van allemaal niet aan! Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Ik treed volledig de mening van perman bij.
          Je geeft toch je mening over het eindresultaat, niet de manier waarop je tot een bepaald eindresultaat komt.

Etienne

Comment

Blijf jezelf. Altijd. Overal. Eeuwig.

Comment

Alleen de auteur bepaald hoe en met welke middelen of technieken deze zijn of haar werken maakt en presenteert. Niet u zit op het verkeerde forum bij BD, maar zij die willen bepalen hoe u uw foto's presenteert. Overigens is iedere foto een bewerking van de werkelijkheid en dat begint al zo gauw de ontspantoets wordt ingedrukt.
              Ik had een maand geleden me aangemeld op de website van Birdpix.nl, ik had hun voorwaarden niet goed gelezen anders was ik er nog niet eens aan begonnen. Toen ik een foto wou plaatsen werd deze door de ballotagecommissie (ook weer zoiets) niet op het hoofdforum gezet maar alleen in mijn persoonlijke album. De reden was dat ik om de overigens perfecte afbeelding een kader had gemaakt en dat is bij hen ten strengste verboden. Ook de naam van de maker op de foto is uitgesloten. Daar ik als fotograaf zelf bepaal hoe ik mijn foto's presenteer was het ook meteen de eerste en laatste afbeelding die ik daar plaatste. Verder maak ik me er niet druk om: het is graag of niet.

Comment

@schoonSpikke,

kort en bondig en gemeend,

Blijf !!!!!!!

Groeten,
                wistofus
                Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
                iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
                Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Mag ik niks meer bewerken dan? Of hoe zit dat hier met het forum..
                  Misschien word het wel tijd voor me om op te krassen.....
                  geen idee waar je het over hebt hoor..?
                  maar als je een opname van je zelf al een uitschuivertje gaat noemen...
                  maar misschien doel je ergens anders op, maar kan ik het niet vinden.
                  grt,bouk.
                  PS:
                  heb wel bedenking over je handtekening, die uit meer dan vier regels bestaat en een oproep tot stemmen (in kleur) bevat..!
                  grt,bouk.
                  Last edited by bouk; 5 oktober 2011, 11:43. Reden: PS:
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                    ik verkies het 'afwerken' te noemen.
                    Ik heb nog geen enkele foto volledig afgewerkt. Ben hier namelijk om dat te leren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      geen idee waar je het over hebt hoor..?
                      maar als je een opname van je zelf al een uitschuivertje gaat noemen...
                      maar misschien doel je ergens anders op, maar kan ik het niet vinden.
                      grt,bouk.
                      PS:
                      heb wel bedenking over je handtekening, die uit meer dan vier regels bestaat en een oproep tot stemmen (in kleur) bevat..!
                      grt,bouk.
                      Bouk een uitschuivertje dat ik zelf aangeef daar geef ik zelf aan dat ik deze bewerking verkoos...De anderen bewerkingen zijn niet zo drastisch als deze uiteindelijk.

als je wil Bouk mag je ook stemmen op een foto van mij hé?
                      Kan een 5D winnen....
                      Mag dat dan niet? Als dat zo is dan doe ik dat onmiddellijk weg..
                      Op facebook staat er ook een link..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

als je wil Bouk mag je ook stemmen op een foto van mij hé?
                        Kan een 5D winnen....
                        Mag dat dan niet? Als dat zo is dan doe ik dat onmiddellijk weg..
                        Uit ons reglement: Oproepen in een topic om te stemmen voor een welbepaalde foto in een fotowedstrijd zijn niet gewenst en worden als spam beschouwd.
                        Ook hier staat de forumleiding steeds ter beschikking voor advies ingeval van twijfel.

Je handtekening mag officieel ook maar drie regels bevatten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                          Uit ons reglement: Oproepen in een topic om te stemmen voor een welbepaalde foto in een fotowedstrijd zijn niet gewenst en worden als spam beschouwd.
                          Ook hier staat de forumleiding steeds ter beschikking voor advies ingeval van twijfel.

Je handtekening mag officieel ook maar drie regels bevatten.
                          zie:
                          7.3 spam.
                          7.13.11-Signature of handtekening.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mag ik niks meer bewerken dan? Of hoe zit dat hier met het forum..
                            Misschien word het wel tijd voor me om op te krassen.....

Begrijp het niet zo goed, net even in je profiel gekeken naar de door jou begonnen discussies.En ik vind niets dat aanstoot zou kunnen geven, of het zou al moeten gaan om enkele licht kritische ,beleefd geformuleerde randbemerkingen.
                            Er worden hier vrijwel dagelijks mensen op minder subtiele wijze afgezeken hoor , als die allemaal hun beklag zouden doen in de Chitchat

Walter
                            D850

Comment

De meesten hier zijn al blij als er überhaupt iets aan inhoudelijke commentaar komt...
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                                Begrijp het niet zo goed, net even in je profiel gekeken naar de door jou begonnen discussies.En ik vind niets dat aanstoot zou kunnen geven, of het zou al moeten gaan om enkele licht kritische ,beleefd geformuleerde randbemerkingen.
                                Er worden hier vrijwel dagelijks mensen op minder subtiele wijze afgezeken hoor , als die allemaal hun beklag zouden doen in de Chitchat

Walter
                                Mijn handtekening is aangepast....

Beste Walter,

Ik ben hier niet om mijn beklag te maken maar ben gewoon geïrriteerd dat het over altijd de zelfde zaken gaat..of mensen beter....
                                Als je alles gelezen hebt hier dan begrijp je wat ik bedoel.
                                Subtiel afzeiken is jou uitspraak en nogal kort door de bocht...
                                Denk maar niet dat ik mijn mannetje niet kan staan maar beweringen dat ik hier mijn beklag zou doen......

Ben niet op bevestiging berust hoor..( zie reacties)

Chit chat is gewoon om even je gal te spuwen of is dit ook niet toegelaten?

Best wel leuk dat je zegt dat je even mijn profiel hebt bekeken op grond daarvan zo gaat reageren...nogal straf vind ik.
                                De mensen waarover ik het heb en mij al die jaren al volgen weten maar al te goed over wat ik het heb dus sla niet te hard met je armen rond aub zodat die niet gaat ontaarden in een zoveelste verhitte discussie...
                                Alleen om die reden al mag deze "alweer" gesloten worden voor mijn part om dit te vermeiden....

Dit is een forum waar men de dingen kan bespreken maar iemand proberen een andere hoek in te draaien is wat anders.

Kan ik omgaan met kritiek? Tuurijk kan ik dat..en het heeft me alleen maar beter gemaakt op wat ik doe mede met de tips van iedereen...

Het nadeel daarvan is..Als ze je 1 maar kennen dan kan het alleen maar berg op en een andere oplossing bestaat niet.....Daar is het waar het mij allemaal om draait.

Een vrouw heeft 1 keer in de maand een gemoed stemming maar als dat blijft duren....

Sommige reacties die uitvloeien zowel positief als negatief neem ik steeds ter harte maar als 90 % positief is en steeds de andere % van diezelfde komen ...tja...Waar ligt dat dan aan?

En nu heb ik zwijg ik erover....

Heb al spijt dat ik er over begonnen ben......
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X