Wie van jullie heeft er ooit een (originele!) Danbo gekocht? Ik zou na de telleurstellende aanschaf van een imitatie graag de échte aanschaffen, maar wil wat dingen weten. Wie kan me vertellen van welk materiaal de originele is, of de lampoogjes standaard zijn en of de armpjes en beentje alleen naar voor en achter kunnen of ook knie en elleboogscharniertjes hebben. Tips voor waar een échte te scoren zijn natuurlijk ook van harte welkom
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
danbo
Collapse
X
-
-
-
Re: danbo
Danbo is Japans van origini (uit Kadoma) en wordt verdeeld en geproduceerd door de firma Kaiyodo http://www.kaiyodo.co.jp/revoltech/.
De echte hebben geen scharnierende ellebogen. Standaard zonder oplichtende ogen, maar ze bestaan ook met oplichtende ogen en hoofdjes. Het oorspronkelijke materiaal is "danboard" of golfkarton.
Ik ben zelf al enige tijd op zoek naar dergelijk figuurtje in België tegen een redelijke prijs maar tot op heden nog niet gevonden. Op internet (ebay, amazon) vind je ze wel maar tegen veel te hoge prijzen naar mijn mening.Mvg, Tin_tin
Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)
Comment
Comment