Re: Het echte verbruik van jouw auto
Enfin, nu blijken ze (onze politiekers) ineens zeer veel interesse te hebben voor de elektrische auto. Het bezoek van de voorman van Tesla is daar niet vreemd aan natuurlijk. Het was dus aanschuiven geblazen om naast de man te zitten en liefst met het beste jasje aan, want men moet indruk maken. En de man kwam wel op een uitgelezen moment met het VW-debacle op de achtergrond. Maar de achterliggende reden zal wel zijn: werkplaatsen creëer dus en een stukje van de koek binnenhalen, eerder dan propere wagens te produceren. Maar dat is ook al goed, nu Opel en Ford ons de rug heeft toegekeerd. Of daarom iedereen in België plots met een Tesla gaat rijden zal wel niet. Deze wagen is nu wel niet weggelegd voor jan modaal. Maar er zijn alternatieven in kleinere maten. Dit om maar te zeggen dat het soms ineens kan verkeren. Wel wat laat vind ik, maar toch, laten we hopen dat dit een goed begin mag zijn.
Maar vooraleer ik persoonlijk met een elektrische wagen zal rijden zal er nog wat water naar de zee stromen. Het zal allicht niet meer voor mij zijn, daarvoor hoor ik nog te graag de muziek van een 6 of 8 Cyl.
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G.
Bekijk bericht
Maar vooraleer ik persoonlijk met een elektrische wagen zal rijden zal er nog wat water naar de zee stromen. Het zal allicht niet meer voor mij zijn, daarvoor hoor ik nog te graag de muziek van een 6 of 8 Cyl.
Comment