Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mobiel internet voor smart phone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mobiel internet voor smart phone

Vergeet niet dat je bij MV moet herladen om terug de gratis sms'en en dataverkeer te krijgen.
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
      Hallo,

Ik ben 25 jaar Proximus klant geweest en sinds vorig jaar overgestapt naar Mobistar.
      Een abonnement voor 2 iPhones waarvan eentje met data-abonnement en een data-abonnement voor de iPad.
      So far, so good ...

Maar ... de dekking van Mobistar doet op alle vlakken onder voor die van Proximus.
      Op vele plaatsen waar Proximus heel goede ontvangst heeft komt Mobistar aan amper één streepje ...
      En vaak geen 3G maar Edge bij Mobistar ...
      En ja, ik kan vergelijken want ik heb ook nog een GSM met een pay&Go kaart van Proximus

Kortom, Mobistar doet qua ontvangst op alle vlakken onder voor Proximus.
      Tenminste, dat is MIJN ervaring in MIJN omgeving ...

Jaja
      Misschien moet iedereen dan eens posten welke toestellen ze gebruiken. ik heb een Dell Inspiron met Proximus kaartje in van 't werk, en een Nokia Music Express op Mobistar persoonlijk. In de Antwerpse Haven zijn er plekken waar het heel slecht gesteld is met de ontvangst op de laptop, maar op mijn GSM heb ik wel nog deftig signaal.
      HEb zo ooit gemerkt toen ik eens van gsm veranderde dat ik plots wel kon bellen in Brussel Centraal aan de sporen... iets wat nu bijna iedereen kan maar wat in de tijd van de brooddoostoestellen nog hoogst uitzonderlijk was.
      Proximus dit, Mobistar dat...: met hetzelfde apparaat graag. ;-)
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
        Ik zoek iets om vooral te surfen op het internet met mijn smartphone. Ik bel amper: als het 20 euro per jaar is het al veel voor mij. Ik stuur gemiddeld 30 SMS-berichten per maand, dus niet veel.
        met MV krijg ik een enorm veel gratis sms'jes, veel belwaarde, die NOOIT ga opgebruiken binnen de 6 maanden en ik vraag me af of ik de 2 GB ooit ga overschrijden binnen de 31 dagen. Het systeem van Base van 10 euro/maand lijkt me wel iets, maar is dat genoeg om met een iPhone redelijk te surfen, zonder teveel gekke dingen ? Ik had liever gehad dat Base voor die 10 euro/maand beter 1 GB/maand aan te bieden en het beltegoed gewoon lekker 1 jaar te laten gelden. Dat ik 15 cent/sms betaal, vind ik geen probleem, want wat moet ik in hemelsnaam met 1000 SMS'jes/maand en een alsmaar oplopend beltegoed, die na 6 maanden weggegooid geld is en waar ik niks mee kan doen ?

Dus ik zit nu echt te twijfelen tussen het Base systeem of MV. Base voelt te weinig aan en met MV krijg ik veel te veel SMS'jes en beltegoed, die ik nooit kan opgebruiken binnen het vervaldtermijn van die gratis dingen. Er is ook een MV surf-only systeem, maar dan kan ik ook niet bellen/gebeld worden, dus dat is ook geen optie voor mij.
        ik vind persoonlijk 15 € niet veel voor wat je krijgt bij mobile vikings zelfs al gebruikte je niet alle belminuten en sms'jes.

ik wil jouw rekening nu absoluut niet maken hoor maar waarom koop je een peperdure iPhone om hem dan amper te gebruiken?
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
          Vergeet niet dat je bij MV moet herladen om terug de gratis sms'en en dataverkeer te krijgen.
          Ja Nick, ze zijn al zo soepel bij MV, zou je misschien verlangen dat ze je geld geven om klant te blijven ?
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Ja Nick, ze zijn al zo soepel bij MV, zou je misschien verlangen dat ze je geld geven om klant te blijven ?
            Mijn respons was op die van stefaand Hij zegt dat hij zn beltegoed nooit zal opbellen, maar als je telkens €15 moet herladen om dan niet te gebruiken is dat ook niet echt goed
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Je moet dat wel goed evalueren hé. Als je die 15 euro belwaarde niet gebruikt maar je stuurt wel 800 SMSkes en gebruikt wel 1.6GB aan data dan is dat nog niet slecht. Je zal bij de concurrentie snel meer betalen.

Wat ik doe bij MV is die overgebleven belwaarde in het oog houden. Die wordt 5/6 maanden overgedragen. Als je dus na 3 maanden nog veel belwaarde over hebt, dan stel je de volgende betaling bv 1 week uit. Je zal nu geen gratis SMS/data hebben en dus eet het gebruik je belwaarde op. Op die manier betaal je dus niet elke maand die 15 euro, maar dus af en toe iets later.
              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                Je moet dat wel goed evalueren hé. Als je die 15 euro belwaarde niet gebruikt maar je stuurt wel 800 SMSkes en gebruikt wel 1.6GB aan data dan is dat nog niet slecht. Je zal bij de concurrentie snel meer betalen.

Wat ik doe bij MV is die overgebleven belwaarde in het oog houden. Die wordt 5/6 maanden overgedragen. Als je dus na 3 maanden nog veel belwaarde over hebt, dan stel je de volgende betaling bv 1 week uit. Je zal nu geen gratis SMS/data hebben en dus eet het gebruik je belwaarde op. Op die manier betaal je dus niet elke maand die 15 euro, maar dus af en toe iets later.
                Inderdaad, sommige mensen lezen echt wel met oogkleppen op denk ik.

1) Probeer maar eens een provider buiten MV te vinden waar, als je maand om is je nog maar iets kan doen. Bij MV blijft alles werken en wordt je vriendelijk verzocht "bij te laden".

2) Je vertrekt op reis in de EU en je zit met nog een paar tientallen euro's op je MV rekening. Wat een luxe, je kan naar het thuisfront bellen en SMS-en à volonté, en je kan gerust regelmatig je mails en zo checken via een data-roaming die 0,5 euro per MB kost (jaja, je leest goed, een HALVE euro).

Als je alles vergelijkt verdient MV eigenlijk een Nobelprijs voor prijs-kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Als je natuurlijk liever een abo betaalt bij MobiProxi van bv 5 euro per maand, daar BOVENOP de gesprekskosten en daar BOVENOP zo'n 30 euro voor 2GB data.......

Comment

Sorry, dubbel post.

Comment

Working...
                  X