Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mobiel internet voor smart phone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mobiel internet voor smart phone

Als je het voor de prijs doet, ga dan bij MV. Ik heb enkel ervaring met Base (vroeger) en Proximus (nu, via firma). De dekking van Proximus is gewoon veel beter dan Base. Ook merk ik een groot verschil tussen edge bij Base en Proximus. Het is gewoon een prijs/kwaliteit verhouding die je voor jezelf moet afwegen.
    Jeroen || OM-D EM-5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jedec Bekijk bericht
      (nu, via firma).
      Is het verschil zo groot dat, indien het zinnetje hierboven er niet zou staan, je bereid zou zijn een veelvoud te betalen ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Bij Mobile Vikings betaal je 24 cent per minuut voor een gesprek. Niet echt goedkoop, maar als ik 3G of Wifi ter beschikking heb, bel ik via Poivy of Powervoip vrijwel gratis (o.a. 4 cent/min naar een Belgische GSM).Ik krijg mijn 15 euro gewoon niet opgebeld.
        Eigenlijk best wel grappig: je belt via VOIP via een data abonnement bij je operator 6 keer goedkoper naar een ander GSM toestel dan rechtsreeks via dezelfde operator.....
        Hmm, zo ver had ik nog niet gedacht om dan via de 3G te bellen Als die €15 opgebeld is kun je dan overschakelen. Dit hou ik even in mn achterhoofd

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
        Oh, en voor wie dit forum wil bezoeken via de iPhone, kan ik de (gratis) ForumRunner aanraden. Er is een gratis versie en een betalende versie, deze laatste kost 1,59€ en voor die prijs neem ik zeker niet de gratis versie.
        Ik wou de betalende versie van FR nemen voor Android, maar je kan enkel betalen via Creditcards Spijtig dat ze geen Paypal aanvaarden..

Heeft iemand hier nog iets van gehoord: http://www.zdnet.be/news/120665/mobile-vikings-wil-klanten-voip-aanbieden/
        Last edited by Nick-; 26 mei 2011, 20:23.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
          Hmm, zo ver had ik nog niet gedacht om dan via de 3G te bellen Als die €15 opgebeld is kun je dan overschakelen. Dit hou ik even in mn achterhoofd
          Niet wachten tot je 15 euro op is, want dan moet je weer bijladen...

Comment

Niet wachten tot je 15 euro op is, want dan moet je weer bijladen...
            Ik dacht dat eens je herladen hebt je de sms'en en dataverkeer een maand kan gebruiken? Want als je dan niet hebt herladen ben je die kwijt toch? En ik zie het ook niet zitten om telkens te herladen maar het niet te gebruiken

Als ik zo kijk naar die prijzen van die VoIP kom ik toch op iets anders dan 4c/m
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Ik dacht dat eens je herladen hebt je de sms'en en dataverkeer een maand kan gebruiken? Want als je dan niet hebt herladen ben je die kwijt toch? En ik zie het ook niet zitten om telkens te herladen maar het niet te gebruiken

Als ik zo kijk naar die prijzen van die VoIP kom ik toch op iets anders dan 4c/m
              Klopt, je hebt gelijk. Data zijn een maand geldig. Overschot beltegoed wordt wel overgedragen, ik weet wel niet hoeveel maanden.

Waar ben je dan voor VOIP prijzen gaan kijken ?
              Hier http://www.powervoip.com/en/calling-rates.html zie ik zelfs 3,3 cent per minuut staan, BTW inclusief, ze zijn nog goedkoper geworden.

En om gratis (gedurende 6 maand, daarna 1,5 cent/min) naar de states te bellen gebruik ik Poivy

Comment

Belgium Mobile to Belgium Mobile (Phone to Phone) zie ik nu 10c staan (ik moet ergens miskeken hebben daarnet )
                500px

Comment

Belgium Mobile to Belgium Mobile (Phone to Phone) zie ik nu 10c staan (ik moet ergens miskeken hebben daarnet )
                  Verder naar beneden kijken, daar staan de prijzen als je via VOIP belt. Je smartphone is dan in feite een computer voor dat systeem, geen GSM of telefoon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                    Hallo,

Ik ben 25 jaar Proximus klant geweest en sinds vorig jaar overgestapt naar Mobistar.

Jaja
                    Proximus bestaat 17 jaar...
                    Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                    Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Amaai,
                      Het leek anders wel 25 jaar. Gelukkig hebben we mensen die de exacte cijfertjes kennen ...
                      Jaja
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Persoonlijk zou ik ook prive de overstap van Base naar Proximus gemaakt hebben gewoon vanwege de dekking en de snelheid van het mobiel internet. Als student of eerder sporadisch gebruiker zou ik echter nooit bij Proximus gaan maar eerder bij een MV.

Is het verschil zo groot dat, indien het zinnetje hierboven er niet zou staan, je bereid zou zijn een veelvoud te betalen ?
                        Jeroen || OM-D EM-5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jedec Bekijk bericht
                          of eerder sporadisch gebruiker zou ik echter nooit bij Proximus gaan maar eerder bij een MV.
                          Dat is nu net het enige argument om wél bij Proxi/Mobi te blijven. Je betaalt 5 euro en je kan met 50MB tegoed toch een paar keer per maand je mails raadplegen.....

Comment

Heb een MTV Generation abo van 15€ samen met de blackberry optie (gezien ik een BB heb)...
                            Met de huidige promoties + de gratis belminuten/smsjes op het generation abo (1u bellen en 10000 smsjes) kom ik ruimschoots toe.
                            Zonder de promoties zou mijn abo een goede 25€ moeten kosten maandelijks... met de promoties bedroeg mijn factuur: 6.78€
                            Mijn Blog
                            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                              Heb een MTV Generation abo van 15€ samen met de blackberry optie (gezien ik een BB heb)...
                              Met de huidige promoties + de gratis belminuten/smsjes op het generation abo (1u bellen en 10000 smsjes) kom ik ruimschoots toe.
                              Zonder de promoties zou mijn abo een goede 25€ moeten kosten maandelijks... met de promoties bedroeg mijn factuur: 6.78€
                              En heb je alles goed gelezen. Want ik voorspel dat je nog voor je contract van 2 jaar om is ook effectief die 25 Euro zult moeten betalen per maand. En misschien zelfs meer, want met een abbo komt de rekening achteraf. Je zal maar eens meer dan 50MB hebben verbruikt of anders tijdens die keer dat je in Knokke zat en blijkbaar verbonden was met Vodafone Nederland.
                              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                                En hoeveel Kilobyte, pardon, Megabyte internet ?

Comment

Working...