Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met afspelen film Final Cut Express

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem met afspelen film Final Cut Express

Ik heb nu inmiddels een aantal films gemaakt op de Apple met FCE. Deze films zijn prima van kwaliteit wanneer je ze afspeelt op een Apple in mov. format. Helaas heeft niemand in mijn omgeving een Apple. Daarom heb ik de films geconverteerd naar mpeg2 en wil ze op een Microsoft Windows computer aan anderen laten zien. De kwaliteit is dan erg slecht. M.n. het in- en uitzoomen van foto's geeft een golvend effect. Ik heb echt alles al geprobeerd: NTSC veranderen in PAL, alle formaten zoals AVI, laced en interlaced, afspelen met Realplayer, QuickTime geinstalleerd op Windows computer, alle blogs afgespeurd (kom overal dezelfde problemen tegen maar geen oplossing).
    Heeft iemand voor mij misschien de gouden tip?!
    Nog een probleem: In IDVD lukt het me niet om een mpeg2 film met geluid op een dvd te branden. Ik heb wel beeldmateriaal maar geen geluid, heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik brand de omgezette (naar mpeg) mov self contained films nu via click to dvd op een Windows computer maar dit moet toch ook mogelijk zijn op de Apple met IDVD?

Bij voorbaat dank voor de reactie
Working...
X