Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lichten aan!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lichten aan!

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
    vooraan en achteraan eventjes een duw geven. Als ie er maar tussengeraakt. Dat vonden ze daar toen al de normaalste zaak van de wereld.
    Ik ga regelmatig naar Rijsel, daar ook van 't zelfde, met een Espace wringen ze zich daar in een parkeerplaatsje waar je nog niet deftig met een Twingo in kan...

Maar van dat opvallen zal het allicht zijn omdat je een speciale voorliefde koestert voor dit soort wagens, is het niet..?
    Voorliefde voor Audi, BMW of Mercedes ? Eerder het tegendeel...
    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
      Hela, deze Beemer heeft en gebruikt ze
      Al moet ik wel toegeven dat er een beetje waarheid achter zit

Wat betreft de parkeerkunsten van de Fransen:
      Heb da ooit eens aan ene gevraagd of ze dat normaal vonden.
      Het antwoord: Natuurlijk, die "barre choque" staat er voor iets op he.
      Ja, maar dat van die "barre choque" zal misschien nog in Frankrijk gelden, maar hier is dat accessoire al wel bijna helemaal verdwenen.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Het zal er tenminste voor zorgen dat al die kiekens dat te lui zijn om aan dat knopke te draaien als het donker of slecht weer wordt dan ook met lichten rijden.

Hoeveel ge er de laatste tijd tegen komt die hun lichten niet aan doen is ongelooflijk!
        Gietende regen, zware sneeuwval, 's nachts ... altijd zijn er wel zonder licht en ge kunt het hun niet laten verstaan dat ze die moeten aandoen want teken doen met uw lichten verstaan ze nooit.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Wat stel je vast ? Meestal bestuurders van Audi's, BMW's en Mercedessen hoeven blijkbaar geen richting aan te geven. Sorry, maar 't is zo, mijn vaststelling elke dag op de weg... Oh, ja en alle Fransmannen !
          Is helemaal niet zo, er wordt gewoon meer aandacht aan geschonken door diegenen die niet een dergelijk merk bezitten.

Ge moogt anders 's morgens eens meekomen als ik naar mijn werk rij ... op die 100km zie je 80% ofwel nooit een pinker gebruiken ofwel verkeerd (eerst maneuver beginnen en dan pinker op zetten). Daartussen zitten alle merken en zowel wagens, bestelwagens, vrachtwagens, bussen, moto's, ... het is niet het merk dat zoiets uitlokt maar de mentaliteit van de mensen! Steek diezelfde mensen in een andere wagen en ze gebruiken nog geen pinkers.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Is helemaal niet zo, er wordt gewoon meer aandacht aan geschonken door diegenen die niet een dergelijk merk bezitten.

Ge moogt anders 's morgens eens meekomen als ik naar mijn werk rij ... op die 100km zie je 80% ofwel nooit een pinker gebruiken ofwel verkeerd (eerst maneuver beginnen en dan pinker op zetten). Daartussen zitten alle merken en zowel wagens, bestelwagens, vrachtwagens, bussen, moto's, ... het is niet het merk dat zoiets uitlokt maar de mentaliteit van de mensen! Steek diezelfde mensen in een andere wagen en ze gebruiken nog geen pinkers.
            Jonge gasten, dames, ouderen, diegenen die met ouwe krakken rijden , zo van die mannen met een sigaar in de mond en met een stofjas aan ( type Fernand Kostermans), en nog zoveel meer die hun pinker niet gebruiken
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Ik ga regelmatig naar Rijsel, daar ook van 't zelfde, met een Espace wringen ze zich daar in een parkeerplaatsje waar je nog niet deftig met een Twingo in kan...

Voorliefde voor Audi, BMW of Mercedes ? Eerder het tegendeel...
              Zover hoef je daarvoor toch niet te gaan? Ik werk in Bxl en als je hier al überhaupt parking vindt, dan is 't ook van dat. Gelukkig mag ik voor 't werk in een ondergrondse parkeren.
              En zo'n "parre-choque" kan wel tegen een parkeerduwke hoor, is plastic en geeft mee. Alleen zijn die trekhaken zo vervelend
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Alleen zijn die trekhaken zo vervelend
                ..of duwhaken.
                Ik denk dat er rondrijden die er eentje laten opsteken dat enkel daarvoor moet dienen.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

..of duwhaken.
                  Ik denk dat er rondrijden die er eentje laten opsteken dat enkel daarvoor moet dienen.
                  Ik heb eentje maar die van mij is netjes weggeborgen... vind ik geen zicht..
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Vanaf 7 februari 2011 moeten alle nieuwe personenwagens (categorie M1) en kleine
                    bestelwagens (categorie N1) dagrijverlichting hebben. Over anderhalf jaar geldt deze
                    aparte verlichting aan de voorkant voor alle nieuwe voertuigen.

De maatregel moet voertuigen overdag zichtbaarder maken en het aantal verkeersdoden verminderen.

België schikt zich hiermee naar een Europese verplichting.

NIEUWE voertuigen he.
                    tja...maar ergens toch wel een beetje jammer hoor.
                    daar gaat weer een stukje nostalgie.
                    als wij op vakantie zijn in België, zien we van verre al een landgenoot aankomen....ja een auto met de lichten aan overdag.
                    en begonnen we alvast te zwaaien.
                    maar als jullie Belgen dat nou ook gaan doen, is er toch weer een stukje Hollanders in België verdwenen.....jammer.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En al die "opel "rijders die hun richtingaanwijzers niet gebruiken.....lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suz Bekijk bericht
                        Ikke wel
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suz Bekijk bericht
                          Opel rijders zijn de ENIGE die hun richtingaanwijzers gebruiken...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Opel rijders zijn de ENIGE die hun richtingaanwijzers gebruiken...
                            Als ze tenminste werken, het is niet omdat ge ze opzet dat ze doorom op een Opel ook branden.
                            Last edited by VerSeg; 26 januari 2011, 12:13.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Als ze tenminste werken, het is niet omdat ge ze opzet dat ze doorom op een Opel ook branden.
                              Nee, ze knipperen als ik de achterruitenwisser opzet, maar ik rij nu al zo lang Opel dat ik dat doe met m'n ogen dicht...
                              Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Dan heb ik mijn arm(en) nog
                                George Orwell

Comment

Working...
                                X