Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

k vind slimste mens goed

en druk op 't knopke om zender te veranderen als je da ni goe vindt hé
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

die reacties van de juryleden worden wel vooraf door scenarioschrijvers op papier gezet...trouwens eens gelezen dat G.Lamoot zijn grootste probleem is , dat hij niet meer kan lachen met zo'n aangebrachte en voorgekauwde grap....dat die BV's die hun geld verdienen met TV en zo dit kunnen is maar normaal , als je dan L.Tobback als een volleerde cabaretier bezig ziet...dat zegt toch nog meer over onze politiek verkozenen vind ik , al zie ik hem wel graag bezig...
      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Met YeloTV kan je een aantal standup comedians hun show bekijken. Die van Lamoot heb ik na 5 minuten afgezet.

Agnew was aanvaardbaar, De Vadder best wel leuk. Maar echt gelachen heb ik alleen met de show van Kamagurka. Nu die 3 hier kunnen best ook wel platvloers zijn maar dan zit er nog een grap in. Voor mij is Lamoot alleen platvloers er zitten geen grappen in en er komt ook nooit iets anders dan vuile praat.

In het pakket zitten ook nog Bert Kruismans en Nigel Williams maar die kunnen mij ook niet bekoren. Zij zijn niet echt platvloers maar hun humor ligt mij niet.
        Last edited by FotoDirk; 16 januari 2011, 12:10.
        Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
          Met YeloTV kan je een aantal standup comedians hun show bekijken. Die van Lamoot heb ik na 5 minuten afgezet.

Agnew was aanvaardbaar, De Vadder best wel leuk. Maar echt gelachen heb ik alleen met de show van Kamagurka. Nu die 3 hier kunnen best ook wel platvloers zijn maar dan zit er nog een grap in. Voor mij is Lamoot alleen platvloers er zitten geen grappen in en er komt ook nooit iets anders dan vuile praat.

In het pakket zitten ook nog Bert Kruismans en Nigel Williams maar die kunnen mij ook niet bekoren. Zij niet echt platvloers maar hun humor ligt mij niet.
          Zit Jeroen Leenders er niet tussen? Nog niet zo bekend, maar voor mij echt de beste Belgische standupper die ik al gezien heb. Echt een aanrader. Buikpijn van het lachen!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
            Zit Jeroen Leenders er niet tussen? Nog niet zo bekend, maar voor mij echt de beste Belgische standupper die ik al gezien heb. Echt een aanrader. Buikpijn van het lachen!!!
            Jeroen Leenders krijgt idd te weinig aandacht.
            Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Tja, iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak en ander soort humor.
              Ik kon gisteren bv geen 5 min kijken naar "Binnen de minuut" en al die kookprogramma's ben ik ook beu (behalve naar "Komen eten" kijk ik wel eens).
              Ik heb eens gehad dat ik een beetje aan het zappen was, waren er 4 kookprogramma's bezig ><
              Naar de allerslimste mens daarentegen kijk ik wel heel graag. Hoewel dat sommige zich afvragen wat de jury daar zit te doen, zou ik zonder hen minder vaak kijken. Ze horen bij het programma
              Facebook
              Flickr
              500px

Comment

Re: Wat vonden jullie van het &quot;optreden&quot; van G. Lamoot in &quot;allerslimste mens&quot;

Oorspronkelijk geplaatst door Surione Bekijk bericht
                Tja, iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak en ander soort humor.
                Ik kon gisteren bv geen 5 min kijken naar "Binnen de minuut" en al die kookprogramma's ben ik ook beu (behalve naar "Komen eten" kijk ik wel eens).
                Ik heb eens gehad dat ik een beetje aan het zappen was, waren er 4 kookprogramma's bezig ><
                Naar de allerslimste mens daarentegen kijk ik wel heel graag. Hoewel dat sommige zich afvragen wat de jury daar zit te doen, zou ik zonder hen minder vaak kijken. Ze horen bij het programma
                Het leuke bij de Slimste Mens zijn de vragen en hun voorstelling.
                Ik doe zelf altijd mee
                Heel tof vind ik die foto-ronde en het zoeken van de verbanden.
                En ja, soms zijn de vragen op maat gesneden van een kandidaat.

Laat Mortier en Frank Focketijn maar een permanente jury vormen.
                Als Frank een scheef gezicht trekt dan moet ik al lachen
                Geen enkele van de overige "humoristen" hebben dit, kunnen dit of hebben aangeboren
                aanleg.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Re: Wat vonden jullie van het &quot;optreden&quot; van G. Lamoot in &quot;allerslimste mens&quot;

Oorspronkelijk geplaatst door mandello Bekijk bericht
                  als je dan L.Tobback als een volleerde cabaretier bezig ziet...
                  Say what??
                  http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Laat Mortier en Frank Focketijn maar een permanente jury vormen.
                    Als Frank een scheef gezicht trekt dan moet ik al lachen
                    Geen enkele van de overige "humoristen" hebben dit, kunnen dit of hebben aangeboren
                    aanleg.
                    Komende donderdag zijn het Mortier en Walter Grootaers. Ik ben naar de opnames geweest en het was lachen geblazen met die twee! Het einde was wel een afknapper want de winnaar was de winnaar niet.

Comment

Niet vergeten dat die "jokes" op voorhad geschreven zijn... Dus om zeep helpen etc, het is zo "gemaakt" voor de TV....
                      Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                      Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        G. Lamoot heeft hetzelfde probleem als A. Agnew.
                        Beiden denken ze dat ze grappig zijn. Als je plat vulgair uit de hoek moet komen om een zaal te kunnen entertainen, dan stop je er beter mee...

Er is gelukkig zoveel beter in de stand-up comedy!

Mvg,
                        Frederic

Plat vulgair? Ik heb al veel erger gezien/gehoord in de comedywereld hoor... En plat vulgair, zoals jij het noemt is spijtig genoeg een van de weinige dingen die echt werken, die het publiek echt wil...
                        Mijn "intelligentere" stukken werken bij een klein deel van het publiek, maar de platste pointe die in mijn set zit, heeft altijd de hele zaal mee....
                        Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                        Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Is die slimste mens een grapjas of is die grapjas de slimste mens?

Comment

Ik kan die vent nie zien..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Ik kan die vent nie zien..
                              Ik ook niet
                              Vond zijn ding over die "Veronique" toch wel een beetje leuk

Een humorist is gewoonlijk een slimme, intelligente persoon.
                              En die lopen niet dik rond hier
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ntone Bekijk bericht
                                Plat vulgair? Ik heb al veel erger gezien/gehoord in de comedywereld hoor... En plat vulgair, zoals jij het noemt is spijtig genoeg een van de weinige dingen die echt werken, die het publiek echt wil...
                                De show van Alex Agnew heb ik gezien in het Kursaal te Oostende. Als hij het heeft over z'n pasgeboren dochtertje waar hij geregeld z'n vingers insteekt, kwestie dat ze 't al gewoon wordt tegen dat ze groot is, dan is dat voor mij plat vulgair, ja!
                                Zelfs als zoiets om te lachen gezegd wordt vind ik dat kotsmisselijk. Zo'n mannen mogen ze afvoeren als ze werkelijk niks beter uit hun botten kunnen kramen.

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X