Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    De show van Alex Agnew heb ik gezien in het Kursaal te Oostende. Als hij het heeft over z'n pasgeboren dochtertje waar hij geregeld z'n vingers insteekt, kwestie dat ze 't al gewoon wordt tegen dat ze groot is, dan is dat voor mij plat vulgair, ja!
    Zelfs als zoiets om te lachen gezegd wordt vind ik dat kotsmisselijk. Zo'n mannen mogen ze afvoeren als ze werkelijk niks beter uit hun botten kunnen kramen.

Mvg,
    Frederic
    Ik zei het al: een goede humorist is slim en intelligent.
    Agnew choqueert enkel...
    Een simpele mop vertellen is zelfs niet iedereen gegeven.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mandello Bekijk bericht
      als je dan L.Tobback als een volleerde cabaretier bezig ziet...dat zegt toch nog meer over onze politiek verkozenen vind ik , al zie ik hem wel graag bezig...
      Mijnheer Tobback was al heel lang minister van Staat, toen anderen het van dit niet terzake doend tv- programma moesten hebben.

"Van masturberen zijn nog nooit kinderen gekomen." - L. Tobback.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Mijnheer Tobback was al heel lang minister van Staat, toen anderen het van dit niet terzake doend tv- programma moesten hebben.

"Van masturberen zijn nog nooit kinderen gekomen." - L. Tobback.
        Toon Hermans: "Het zaad is niet op de rotsen gevallen"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Lamoot mag van mij gerust de maloot uithangen waar hij wil ...maar 't liefst als ik er geen getuige van ben.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            De show van Alex Agnew heb ik gezien in het Kursaal te Oostende. Als hij het heeft over z'n pasgeboren dochtertje waar hij geregeld z'n vingers insteekt, kwestie dat ze 't al gewoon wordt tegen dat ze groot is, dan is dat voor mij plat vulgair, ja!
            De gustibus...

Persoonlijk kan ik een goede pedo-mop wel smaken. Bvb op het werk gehoord: "onder de elf scheurt vanzelf". Ik lag strijk.

Serieuze zaken weglachen maakt deel uit van een soort verwerkingsproces, heb ik ooit gehoord. Wij van Aalst zijn daar cracks in. Binnenkort is' t weer zover. Olsjt Karnaval...

Mvg,

J.
            http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Toon Hermans: "Het zaad is niet op de rotsen gevallen"
              Toch wel.
              De Gucht:"Uiteindelijk is de N-VA een kleine 30 procent in de helft van het land. That's it! In de meeste normale democratieën is dat een kleine partij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                Lamoot mag van mij gerust de maloot uithangen waar hij wil ...maar 't liefst als ik er geen getuige van ben.
                Ik zag hem gisteren in de cafetaria van de Bourgoyen, zelfs als hij aan zijn koffie nipt of naar het toilet wandelt, is hij hautain.....
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Lamoot hautain? Zou dat niet iets zijn dat in uw hoofdje zit? Een beetje het idee van "die is bekend, kijkt nekeer hoe die zijne koffie drinkt jong, zo hautain dat diene doet..."

Want per toeval kom ik dikwijls met die mensen in contact, en Gunter zou ik nu echt niet hautain noemen. Er zijn er anderen waar dat wel het geval is...
                  Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                  Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht

Serieuze zaken weglachen maakt deel uit van een soort verwerkingsproces, heb ik ooit gehoord.
                    Zo'n serieuze zaken weglachen zorgt ook voor vervlakking, waardoor alles als normaal gaat bekeken worden. "Aja, er worden door BV's zelfs gewoon grapjes over gemaakt, zo erg zal 't allemaal dan wel niet zijn zeker...?"

Ik vraag mij echt af als je dezelfde mening zou hebben over jouw 'verwerkingsproces' mocht bv jouw eigen kind misbruikt zou geweest zijn. Zou je het dan ook weglachen..???

Mvg,
                    Frederic

Comment

Als je dergelijke dingen niet kan loskoppelen, dan blijf je beter ver weg van alles wat vaag op comedy lijkt... Misschien is Geert Hoste dan beter voor jou.
                      Is de Rowan Atkinson-sketch "Fatal Beatings" er dan ook over? Daar wordt iemand doodgeslagen! (http://www.youtube.com/watch?v=rJnboi8rOpo)
                      Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
                      Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Working...
                      X