Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"
Gisterenavond: Een méérwaarde of een minwaarde?
Of een andere mening?
De helft van wat die zei heb ik niet verstaan....(dialect, accent)
Misschien beter zo laten?
Ivan heeft zich een paar keren goed gegeneerd met die flauw moppen.
Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"
Beetje wisselend, soms heeft hij wel eens een rake opmerking of een goede grap, maar 70% van de tijd verkl**t hij zijn eigen grappen vind ik door te overdrijven...
... of onverstaanbaar iets te mompelen
G. Lamoot heeft hetzelfde probleem als A. Agnew.
Beiden denken ze dat ze grappig zijn. Als je plat vulgair uit de hoek moet komen om een zaal te kunnen entertainen, dan stop je er beter mee...
Er is gelukkig zoveel beter in de stand-up comedy!
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
G. Lamoot heeft hetzelfde probleem als A. Agnew.
Beiden denken ze dat ze grappig zijn. Als je plat vulgair uit de hoek moet komen om een zaal te kunnen entertainen, dan stop je er beter mee...
Er is gelukkig zoveel beter in de stand-up comedy!
Mvg,
Frederic
Mmmm ...denk ik ook !
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Beetje wisselend, soms heeft hij wel eens een rake opmerking of een goede grap, maar 70% van de tijd verkl**t hij zijn eigen grappen vind ik door te overdrijven...
... of onverstaanbaar iets te mompelen
Gelukkig!
Ik ben blijkbaar niet de enige die hem een vervelend heerschap vind.
Waarom nodigen ze trouwens Freddy de Vadder eens niet uit.
Of wil hij niet?
Gelukkig!
Ik ben blijkbaar niet de enige die hem een vervelend heerschap vind.
Waarom nodigen ze trouwens Freddy de Vadder eens niet uit.
Of wil hij niet?
Ok als die verstaanbaar Nederlands praat is het mij goed
Collega's op het werk hebben het ook maar steeds over de Beste Hobbykok, Ella, De slimste mens... Kan er niet over meepraten, kijk nooit naar Vlaamse TV. Blijkbaar mis ik niet veel...
Wat mij nog meer is opgevallen, want ik luister niet echt naar die zever van Lamoot, is dat Mortier er voor spek en bonen bij zat.
De immer plezante en gevatte Humobaas zat er naast en keek er naar. Alsof hij niet in staat zou zijn echt grappig te zijn naast dat gewauwel. Kon hij niet of wilde hij niet meedoen, ik weet het niet, maar het deed me zowat schrikken.
De dag ervoor liet hij uiteraard en terecht Focketeyn los in diens one-manshow, maar toen genoot Mortier en waar nodig deed hij mee.
Gisteren leek hij plaatsvervangend beschaamd en daardoor geremd.
Het wordt tijd dat zoals bij de kleren van de keizer eens iemand uitroept dat het echt niet plezant is.
Alex Agnew vind ik wel goed.
Ik begrijp wel niet waarom al die stand up comedians geen enkel onderwerp schuwen (de Kerk, homo's...), maar ivm migranten wel heel braaf zijn. (niet dat ik iets tegen die mensen heb)
Comment