Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

    Gisterenavond: Een méérwaarde of een minwaarde?
    Of een andere mening?

  • #2
    Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Gisterenavond: Een méérwaarde of een minwaarde?
    Of een andere mening?
    De helft van wat die zei heb ik niet verstaan....(dialect, accent)
    Misschien beter zo laten?
    Ivan heeft zich een paar keren goed gegeneerd met die flauw moppen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

      Beetje wisselend, soms heeft hij wel eens een rake opmerking of een goede grap, maar 70% van de tijd verkl**t hij zijn eigen grappen vind ik door te overdrijven...
      ... of onverstaanbaar iets te mompelen

      Yannick

      Comment


      • #4
        Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

        G. Lamoot heeft hetzelfde probleem als A. Agnew.
        Beiden denken ze dat ze grappig zijn. Als je plat vulgair uit de hoek moet komen om een zaal te kunnen entertainen, dan stop je er beter mee...

        Er is gelukkig zoveel beter in de stand-up comedy!

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          G. Lamoot heeft hetzelfde probleem als A. Agnew.
          Beiden denken ze dat ze grappig zijn. Als je plat vulgair uit de hoek moet komen om een zaal te kunnen entertainen, dan stop je er beter mee...

          Er is gelukkig zoveel beter in de stand-up comedy!

          Mvg,
          Frederic
          Mmmm ...denk ik ook !
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

            Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
            Beetje wisselend, soms heeft hij wel eens een rake opmerking of een goede grap, maar 70% van de tijd verkl**t hij zijn eigen grappen vind ik door te overdrijven...
            ... of onverstaanbaar iets te mompelen

            Yannick
            Ook mijn gedacht.
            Canon EOS 90D EFS 18-135

            Comment


            • #7
              Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

              Gelukkig!
              Ik ben blijkbaar niet de enige die hem een vervelend heerschap vind.
              Waarom nodigen ze trouwens Freddy de Vadder eens niet uit.
              Of wil hij niet?

              Comment


              • #8
                Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Gelukkig!
                Ik ben blijkbaar niet de enige die hem een vervelend heerschap vind.
                Waarom nodigen ze trouwens Freddy de Vadder eens niet uit.
                Of wil hij niet?
                Ok als die verstaanbaar Nederlands praat is het mij goed
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Ok als die verstaanbaar Nederlands praat is het mij goed
                  Wuk ... ?
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                    Collega's op het werk hebben het ook maar steeds over de Beste Hobbykok, Ella, De slimste mens... Kan er niet over meepraten, kijk nooit naar Vlaamse TV. Blijkbaar mis ik niet veel...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                      Zeer flauw ,kon er niet mee lachen...het haalt het peil van toch zeer goede programma omlaag

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                        Wat mij nog meer is opgevallen, want ik luister niet echt naar die zever van Lamoot, is dat Mortier er voor spek en bonen bij zat.
                        De immer plezante en gevatte Humobaas zat er naast en keek er naar. Alsof hij niet in staat zou zijn echt grappig te zijn naast dat gewauwel. Kon hij niet of wilde hij niet meedoen, ik weet het niet, maar het deed me zowat schrikken.
                        De dag ervoor liet hij uiteraard en terecht Focketeyn los in diens one-manshow, maar toen genoot Mortier en waar nodig deed hij mee.
                        Gisteren leek hij plaatsvervangend beschaamd en daardoor geremd.

                        Het wordt tijd dat zoals bij de kleren van de keizer eens iemand uitroept dat het echt niet plezant is.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                          Alex Agnew vind ik wel goed.

                          Ik begrijp wel niet waarom al die stand up comedians geen enkel onderwerp schuwen (de Kerk, homo's...), maar ivm migranten wel heel braaf zijn. (niet dat ik iets tegen die mensen heb)
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                            Gelukkig moeten we hem maar slechts af en toe op het scherm dulden, na zijn Man Bijt Hondperiode. Gelukkig maar!
                            Wat een idioot.
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

                              En het ergste is dan nog dat hij toen veinsde niet geraakt te zijn door kritiek.
                              Last edited by dréten; 15 januari 2011, 08:44.

                              Comment

                              Working...
                              X