Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat vonden jullie van het "optreden" van G. Lamoot in "allerslimste mens"

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    G. Lamoot heeft hetzelfde probleem als A. Agnew.
    Beiden denken ze dat ze grappig zijn. Als je plat vulgair uit de hoek moet komen om een zaal te kunnen entertainen, dan stop je er beter mee...

Er is gelukkig zoveel beter in de stand-up comedy!

Mvg,
    Frederic
    Niets aan toe te voegen. Trieste werkelijkheid.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Of hij heeft de juiste vrienden bij het productiehuis van het progamma ,een dat scheelt altijd natuurlijk.
      Zo objectief als mijn objectieven.....
      bd 616 be MVG Jan

Comment

Wat doen die gasten daar eigenlijk in die zogenaamde "jury" ?
        Mijnheer Tobback, Mortier, en de meeste anderen vind ik volledig overbodig in dit "spel".
        Trouwens de titel ook : de "allerslimste mens ter wereld". ManManMan, gewoon wat bv'kes die daar meedoen. Hebben ze u gevraagd ? Of zelfs ik ben niet gevraagd !
        Ook die onnozele "intro-rijmkes" van de presentator vind ik meestal flauw en onnozel.
        Afin, mijn visie : ik heb gekeken toen Bart De Wever meedeed en voor de rest kan dat programmake mij gestolen worden. Ik weet dat er bijna 2 miljoen anderen er iets anders over denken, maar dat zal mij een zorg wezen.
        Ik kijk wel verder naar Ella,Het Nieuws,Familie, Hobbykok en binnen de minuut. Programma's voor minderbegaafden zoals de meeste vrt-aanhangers beweren.

Comment

Lamoot? Ach, ik zou me hoogstens aan hem geergerd hebben. Hij is niet de meestgehate figuur die daar wel eens zit.

Comment

Spelletjes en kwissen

edit:
            Het enige echte wat mij boeide was ; "onvoorziene omstandigheden"

Wat lijkt toch alles gauw gedateerd zeg.
            Hoe zou het trouwens zijn met die Ineke ?
            Last edited by toerist; 15 januari 2011, 10:29.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

Comment

Onvoorziene omstandigheden was een aangekocht programme. De (aller)slimste mens ter wereld hebben ze zelf bedacht, net zoals de pappenheimers. De formats vind ik zeer goed. Dat er daar af en toe eens mensen optreden met een ander gevoel voor humor stoort mij niet. Het is dus goed dat er eens regelmatig gewisseld wordt.
              Die slimste mens ter wereld is zelfs op zich niet eens een pure kwis. De reden waarom ze er enkel BV's aan laten meedoen is omdat ze hun achtergrond kennen. Mij valt het op dat de BV's in de eerste deelnames bijna altijd vragen krijgen uit hun vakgebied. Met gewone mensen zo een kwis maken wil zeggen dat je niet weet welk vlees je in de kuip hebt. Je moet dan de vragen moeilijker maken, waardoor je alvast een minder groot publiek aanspreekt.
              Mortier is 1 van de grappigste mensen in het land volgens mij. Lamoot kan daar niet aan tippen, maar soms kan er wel eens een goeie tussen zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                Waarom nodigen ze trouwens Freddy de Vadder eens niet uit.
                Of wil hij niet?
                en jij wilt dan geen dialect of vulgaire taal
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik heb nochtans in een deuk gelegen toen hij zei dat hij heel eerlijk ging zijn en dat het
                  hem geen ****** interesseerde wie de finale-ronde won. Ik deelde dat gevoel zelf royaal
                  met hem.
                  Ik mag het zelfs zeer smaken dat hij al die stresskonijnen en -konijningen in dat spelletje
                  totaal belachelijk maakt. Net zoals mij als apedomme toeschouwer. En zichzelf ook. Maar
                  daar zal hij wel hebben mee leren leven.
                  En verder ben ik er zeer over te spreken dat Van Looy een beetje geel van schrik uit zijn
                  ogen kijkt indien Gunther in de jury zetelt. Hoe Van Looys' glimlachje plots een heel klein
                  beetje verstijfd en zijn mondhoeken de verkeerde kant op krullen.
                  Ik zou dus zeggen: eindelijk eens iemand die deze dwaasdoenerijen op hun juiste waarde
                  weet te schatten.

Comment

Ik stoorde mij veel minder aan Lamoot dan aan Tobback. Een jurylid die kandidaten begin te bashen uit zuivere politieke profileringsdrang: bah!
                    http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                      en jij wilt dan geen dialect of vulgaire taal
                      Waar heb ik dat dan wel geschreven?

Comment

Lamoot....ik kan er zelden of nooit mee lachen.
                        Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                          Wat doen die gasten daar eigenlijk in die zogenaamde "jury" ?
                          Mijnheer Tobback, Mortier, en de meeste anderen vind ik volledig overbodig in dit "spel".
                          ...
                          Ik kijk wel verder naar Ella,Het Nieuws,Familie, Hobbykok en binnen de minuut. Programma's voor minderbegaafden zoals de meeste vrt-aanhangers beweren.
                          Eigenlijk is daar iedereen overbodig - net zoals het spel zelf.

De Allerslimste Mens vind ik (na het tweemaal gekeken te hebben) ook voor minderbegaafden, net zoals hetgeen jij daar opsomt (met uitzondering van het nieuws).
                          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                            De Allerslimste Mens vind ik (na het tweemaal gekeken te hebben) ook voor minderbegaafden...
                            Professor Rik Torfs heeft het er blijkbaar knap lastig mee dat hij niet meer in de Jury zit .
                            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                            Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                              Onvoorziene omstandigheden was een aangekocht programme. De (aller)slimste mens ter wereld hebben ze zelf bedacht, net zoals de pappenheimers. De formats vind ik zeer goed. Dat er daar af en toe eens mensen optreden met een ander gevoel voor humor stoort mij niet. Het is dus goed dat er eens regelmatig gewisseld wordt.
                              Die slimste mens ter wereld is zelfs op zich niet eens een pure kwis. De reden waarom ze er enkel BV's aan laten meedoen is omdat ze hun achtergrond kennen. Mij valt het op dat de BV's in de eerste deelnames bijna altijd vragen krijgen uit hun vakgebied. Met gewone mensen zo een kwis maken wil zeggen dat je niet weet welk vlees je in de kuip hebt. Je moet dan de vragen moeilijker maken, waardoor je alvast een minder groot publiek aanspreekt.
                              Mortier is 1 van de grappigste mensen in het land volgens mij. Lamoot kan daar niet aan tippen, maar soms kan er wel eens een goeie tussen zitten.
                              Is zoals het heruitvinden van het warm water, geef toe, het is en blijft een kwis, hoe ze het ook verpakken.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Is zoals het heruitvinden van het warm water, geef toe, het is en blijft een kwis, hoe ze het ook verpakken.
                                Het blijft inderdaad een kwis, maar zo kan je beter je TV buiten smijten, want we hebben alles wel al eens gehad en als je dacht dat er nog mogelijkheden waren, kijk dan maar eens naar de Japanse TV

Comment

Working...
                                X