Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg = OMG

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Konijnenberg = OMG

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
    Klopt ook al niet, bankcheques worden onmiddelijk gecrediteerd omdat hierbij geen risico bestaat. In uw restaurant zal je ze niet gauw zien, worden enkel voor grote bedragen gebruikt. Dacht ook dat er kosten worden aangerekend voor de aanmaak van zulke cheques.
    Daarmee dat ik zelf zeg dat ik geen ervaring heb met bankcheques...
    Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

Comment

lijkt mij logisch dat Konijn geen cheque aanvaardt !
      zou ik ook niet doen, ideaal middel om te frauderen, zelfs met bankcheques (= bankcheque moet aangemaakt zijn door de bank voor het exacte bedrag, en ondertekening door de bank).

een controle is nooit sluitend !
      peter
      The future brings my best photo. Time is on my side.
      Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
        30 minuten later was ik bij konijn, ik heb cash betaald... 5000€ met briefjes van 5, 10 en 20!
        Die madam haar bakkes was
        Mijn gezicht was whoehahahaaa
        Haha, GEWELDIG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterl Bekijk bericht
          lijkt mij logisch dat Konijn geen cheque aanvaardt !
          zou ik ook niet doen, ideaal middel om te frauderen, zelfs met bankcheques (= bankcheque moet aangemaakt zijn door de bank voor het exacte bedrag, en ondertekening door de bank).

een controle is nooit sluitend !
          peter
          Met een visa kaart lijkt het me niet moeilijker om te frauderen dan met een bankcheque hoor ... volgens mij willen ze gewoon de administratie niet op zich nemen dat is alles ... mijn auto wordt ook altijd met een bankcheque betaald hoor, ik ga het echt niet overschrijven en dan nog enkele dagen wachten zonder iets in handen te hebben.

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

30 minuten later was ik bij konijn, ik heb cash betaald... 5000€ met briefjes van 5, 10 en 20!
            Die madam haar bakkes was
            Mijn gezicht was whoehahahaaa
            Da's een goei, wou dat ik op dat ogenblik achter je stond

Nice materiaal trouwens, plezier gegarandeerd
            Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Mijn mening?

Mocht ik voor zo'n groot bedrag (kunnen) kopen en er grotere afstand moet voor overbruggen... zou ik toch eerst even een telefoontje gepleegd hebben op welke manier je dat bedrag kon overmaken!

En het cash betalen met die kleine eenheden... ik heb er zo mijn gedacht over, over je manier van doen.

btw: als je dan bij je "prank" een foto post... zorg dan dat hij scherp is.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

is getrokken in een donker kamer met nen brolkodak van 22€
                5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

is getrokken in een donker kamer met nen brolkodak van 22€
                  En daarom trek je je pas gekocht gerief van 5000 euro met een brolkodak van 22 euro?

Pssst... niet verder vertellen: geen mens zal weten dat het lege dozen zijn als je deze met je nieuwe 5D + 24-70L zou genomen hebben
                  www.brunodyserinck.be

Comment

Waarom niet gewoon pinnen...veilig voor iedereen.

Kan de limiet van mijn pas voor een specifieke dag verhogen tot een max van 35.000 euro. Zo heb ik mijn D700 met objectief ook afgerekend.
                    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Alles zat nog in de doos is getrokken met een compactje van m'n broer, gewoon omdat die batterijen had :]
                      5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Wie laatst lacht......een smerige stoot van u.Ik hoop voor die winkeldame dat uw aankoop ook eens defekt mocht raken en dan zijn de rollen omgekeerd ..Uw naam is wel bij konijn gemaakt en daar is geen weg meer terug .Ja veel geld hebben maakt niet gelukkig ooit is mama er niet meer en dan??? Ge kunt niet alles met geld kopen, zelfs geen vrienden , het knoopje van de hemd kan nog toe ???
                        Last edited by etienne1; 12 januari 2011, 23:59.
                        Nikon D 750 + D 700 + veel Nikon glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                          Waarom niet gewoon pinnen...veilig voor iedereen.

Kan de limiet van mijn pas voor een specifieke dag verhogen tot een max van 35.000 euro. Zo heb ik mijn D700 met objectief ook afgerekend.
                          Ja, inderdaad....
                          Je bent ook speciaal naar de bank gegaan om de cheque aan te maken, dan kon je even goed die cheque gelaten hebben en gewoon gevraagd hebben om de limiet te verhogen (of voor je naar FK ging). En dat is nog es gratis ook.
                          Op de site staan zoals gezegd ook de betalingsmogelijkheden.
                          Ik vind niet dat FK hier in de fout is gegaan.

Comment

Alles zat nog in de doos is getrokken met een compactje van m'n broer, gewoon omdat die batterijen had :]
                            Zeer zwak excuus mijn beste... zeer zwak...

Ik hoop echt voor u dat er nooit iets aan uw apparatuur mankeert tijdens de garantie periode. U mag ervan overtuigd zijn dat ze u met open armen zullen ontvangen bij Konijneberg... NOT!
                            www.brunodyserinck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
                              Ja, inderdaad....
                              Je bent ook speciaal naar de bank gegaan om de cheque aan te maken, dan kon je even goed die cheque gelaten hebben en gewoon gevraagd hebben om de limiet te verhogen (of voor je naar FK ging). En dat is nog es gratis ook.
                              Op de site staan zoals gezegd ook de betalingsmogelijkheden.
                              Ik vind niet dat FK hier in de fout is gegaan.

Ging het over het feit dat ik niet mocht betalen met mijn bankcheque? NEE! Het feit dat die mevrouw mij een fraudeur noemde was voor mij de druppel! Was gewoon een koekje van eigen deeg. Ik ben de klant, als er morgen iemand bij mij een grote aankoop doet, dan doe ik ook een beetje moeite voor die klant... verdorie seg, een bankcheque is zowat dé manier van betalen.

och ja... Haters gone hate...

en vinny... zwak excuus? Staat die foto in Showcase? In beoordeling? Nee, is gewoon een overview foto van m'n aankoop. Moet die perfect zijn? Zijn al jouw foto's perfect?

@ etiene? zuurpruim 1ste klas! proficiat... Alles kopen met geld... knopje dicht? jeez...

Ik heb gewoon teruggebeten, zie er mss het grappige van in

Comment

Ging het over het feit dat ik niet mocht betalen met mijn bankcheque? NEE! Het feit dat die mevrouw mij een fraudeur noemde was voor mij de druppel! Was gewoon een koekje van eigen deeg. Ik ben de klant, als er morgen iemand bij mij een grote aankoop doet, dan doe ik ook een beetje moeite voor die klant... verdorie seg, een bankcheque is zowat dé manier van betalen.

och ja... Haters gone hate...

en vinny... zwak excuus? Staat die foto in Showcase? In beoordeling? Nee, is gewoon een overview foto van m'n aankoop. Moet die perfect zijn? Zijn al jouw foto's perfect?

@ etiene? zuurpruim 1ste klas! proficiat... Alles kopen met geld... knopje dicht? jeez...

Ik heb gewoon teruggebeten, zie er mss het grappige van in
                                Als je een foto maakt van 5000 euro aan top-class foto-apparatuur... met een flutcamera van 22 euro... zie jij de grap daar dan niet van in?
                                www.brunodyserinck.be

Comment

Working...
                                X