Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg = OMG

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Konijnenberg = OMG

Oorspronkelijk geplaatst door exeter Bekijk bericht
    Ging het over het feit dat ik niet mocht betalen met mijn bankcheque? NEE! Het feit dat die mevrouw mij een fraudeur noemde was voor mij de druppel!
    Uit jouw inleiding maak ik eerlijk gezegd niet op dat de dame jou een fraudeur noemde, wel dat er met bankcheques gemakkelijk gefraudeerd zou kunnen worden en daarom niet worden geaccepteerd. Dit is toch wel een behoorlijk nuanceverschil, al kan ik me voorstellen dat je uit teleurstelling over de gang van zaken de nuance op zo'n moment uit het oog verliest.

Fijn trouwens dat Fortis in jouw geval bereid was om- in tegenstelling tot Konijnenberg- niet strikt aan de regels vast te houden (die waarschijnlijk wel voor "de anderen" gelden .......). Dat jouw moeder de functie van adjunct-directeur bekleedt, speelt uiteraard geen rol .....
    Last edited by hapa; 13 januari 2011, 12:09.

Comment

Misschien kun je hier op het forum die foto van het aangekochte materiaal terug plaatsen, zet er dan gelijk je adres bij zodat "meelezers met minder fraaie" bedoelingen weten waar wat te halen is.
      (overigens vind ik het ook een beetje zielig om zo'n werkneemster er voor in de maling te nemen en het is in mijn ogen ook kinderachtig om er hier nog mee lopen te pochen.)
      Last edited by jan.brouwers; 13 januari 2011, 11:51.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Er komt maar één gedachte in mij op bij het lezen van deze thread: arm forum.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
          Helemaal akkoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
            Niet als je aan de kassa werkt. 500 euro in briefjes van 5 (en dan nog 10 klanten op rij?) is toch pak minder dan 5000 euro in briefjes van 5 "om gewoon eens extra moeilijk te doen". Vooral als je zelf in fout bent qua op voorhand informeren.
            Much ado about nothing ... en als je met 500jes afkomt nemen ze die gegarandeerd niet aan
            Last edited by Guest41; 13 januari 2011, 12:33.

Comment

Tja, sommigen laten zich hier weer van hun mooiste kant zien... geen wonder dat onze maatschappij, enz... (opletten Kariboe, anders wordt dit weer een maatschappelijke discussie )

Kariboe

[MOD]Maatschappelijke discussies kunnen niet, maar persoonlijke aanvallen ook niet, daarom werd deze opmerking uit je post gehaald, gelieve in het vervolg niet meer op de man te spelen !![/MOD]
              Last edited by LamboCars; 13 januari 2011, 13:08. Reden: Persoonlijke aanval weggehaald !
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                ... ik heb nergens in de voorwaarden van BD gelezen dat iemand zich moet verantwoorden waar hij de centjes vandaan haalt om iets te kopen ?
                7.11. Onwettelijke en criminele activiteiten)(

grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dammed, daar komt het door....

Gistern avond bij konijn geweest, iets gekocht (peertje om camera uit te blazen) Bij betaling had ik alleen maar een briefje van 500€

kreeg allemaal briefjes van 5€ terug : 92 briefjes

dank aan exeter
                  Jos
                  Site

Comment

Duur peertje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
                      ........

Gistern avond bij konijn geweest, iets gekocht (peertje om camera uit te blazen).
                      zit er dan geen aan/uit knopje op je toestel?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
                        Uit jouw inleiding maak ik eerlijk gezegd niet op dat de dame jou een fraudeur noemde, wel dat er met bankcheques gemakkelijk gefraudeerd zou kunnen worden en daarom niet worden geaccepteerd. Dit is toch wel een behoorlijk nuanceverschil, al kan ik me voorstellen dat je uit teleurstelling over de gang van zaken de nuance op zo'n moment uit het oog verliest.

Fijn trouwens dat Fortis in jouw geval bereid was om- in tegenstelling tot Konijnenberg- niet strikt aan de regels vast te houden (die waarschijnlijk wel voor "de anderen" gelden .......). Dat jouw moeder de functie van adjunct-directeur bekleedt, speelt uiteraard geen rol .....
                        Inderdaad ja, ik was al onrustiger over de eerdere klantenservice dat er niet veel overschot meer was...

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                        Misschien kun je hier op het forum die foto van het aangekochte materiaal terug plaatsen, zet er dan gelijk je adres bij zodat "meelezers met minder fraaie" bedoelingen weten waar wat te halen is.
                        (overigens vind ik het ook een beetje zielig om zo'n werkneemster er voor in de maling te nemen en het is in mijn ogen ook kinderachtig om er hier nog mee lopen te pochen.)
                        Relevantie ontgaat mij volledig aangezien >50% van de mensen een sig heeft met hun gear...

waarom er opeens gesproken werd van enkel briefjes van 5€ ontgaat me dan ook volledig, ik had 5/10 en 20 briefjes omdat het niet anders kon in de bank. 80% van die som was met 20€ biljetten in pakjes van 25 of 50, HEEL MOEILIJK zal het niet geweest zijn! GELD = GELD... Een grapje uithalen is blijkbaar voor sommige knorren to much...

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                        Much ado about nothing ... en als je met 500jes afkomt nemen ze die gegarandeerd niet aan
                        Nemen ze enkel aan bij bedragen >5000€ vertelde ze me, omdat ik dit ook had gevraagd toen ik moest gaan wisselen.

Oorspronkelijk geplaatst door Josv Bekijk bericht
                        Dammed, daar komt het door....

Gistern avond bij konijn geweest, iets gekocht (peertje om camera uit te blazen) Bij betaling had ik alleen maar een briefje van 500€

kreeg allemaal briefjes van 5€ terug : 92 briefjes

dank aan exeter
                        zijn niet van mij, aangezien ik slechts 105€ aan 5€ biljetten had.
                        het merdendeel was 20€ biljetten.

en nu maak ik er geen woorden meer aan vuil... wat als soort van revenge-grap was bedoeld lijkt hier erger dan een moord...

zet er gerust een slotje op MOD...
                        5DmkII | EF 24-70 f2.8 L |EF 70-200 f2.8 L IS USM II | strobist stuff | www.dvbphotography.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          zit er dan geen aan/uit knopje op je toestel?
                          De beste grap in heel dit topic

L.
                          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                            De beste grap in heel dit topic

L.
                            Hij is idd in weer in form
                            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                              Mijn mening?

Mocht ik voor zo'n groot bedrag (kunnen) kopen en er grotere afstand moet voor overbruggen... zou ik toch eerst even een telefoontje gepleegd hebben op welke manier je dat bedrag kon overmaken!

En het cash betalen met die kleine eenheden... ik heb er zo mijn gedacht over, over je manier van doen...
                              Mee eens

Quattra

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                                De winkel mag weigeren wat hij wilt. Het is geen openbare instelling...
                                Ik werk bij de NMBS, voor zo ver ik weet ook een openbare dienst? En wij mogen aan het loket ook bepaalde zaken weigeren. Als er iemand een ticket van 10 euro komt kopen met een €500 briefje mogen wij dit weigeren.
                                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                                500px

Comment

Working...
                                X