Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Hobby's

    bouk ik zag bij je hobby's blaasvoetbal staan, ik dacht dat ze al jaren tegen een bal stampte inplaats van tegen een pisblaas.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #47
      Re: Hobby's

      Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Verder heb ik nog in vele dingen intresse zoals vliegtuigen leger en burger, boten, tanks .......
      Klinkt interessant,

      als je wil mag je er meer over vertellen.

      Ik ben namelijk ook sterk geïnteresseerd in vliegtuigen (zowel militair als civiel) en boten en tanks interesseren mij (passief) ook wel.

      Comment


      • #48
        Re: Hobby's

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Modelspoortreinen

        Laatste aanwinst (voor me SinteKlaas) Deutsche Bahn BR 023



        Tuut.

        Nerdi
        Oef, gelukkig noch een treinfanaat, ik dacht al dat ik alleen was.
        Mijn treinen zijn uit het Deutsche Rechsbahn Gesellschaft (DRG) tijdperk IIb, dus nog zonder die vogel met dat kruiske onder zijn poten.
        Al gehoord van "Modelspoorclub Pacific"?


        Grtz, RF
        Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #49
          Re: Hobby's

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Gitaar spelen , begin het al zowat onder de knie te krijgen
          Hier mijn bandje
          Waw die Annie Lennox wil ik ook wel eens tegenkomen ... Allez onder andere hé
          Last edited by mil1; 4 november 2010, 18:54.
          D90 - D70 - F80 + glas

          Comment


          • #50
            Re: Hobby's

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Oef, gelukkig noch een treinfanaat, ik dacht al dat ik alleen was.
            Neu
            Mijn treinen zijn uit het Deutsche Rechsbahn Gesellschaft (DRG) tijdperk IIb, dus nog zonder die vogel met dat kruiske onder zijn poten.
            Ben aan het lonken naar een vroege BR18 <eerlijkshalve heb ik geen goed zicht op Epoch II>

            Al gehoord van "Modelspoorclub Pacific"?
            Nu wél. Bookmark
            enne. fotografisch gezien probeer ik nu, met een analoge TC, een <model> loc te fotograferen a la 1955. Moet kunnen.

            -m-


            Grtz, RF[/QUOTE]
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

            Comment


            • #51
              Re: Hobby's

              Naast fotografie ook nog een hele boel:

              Scouts, skaten, skiën (kan natuurlijk niet elk weekend ), organiseren & genieten van hardcore shows.

              Voor diegene die het laatste onbekend is, je vind me nooit op een fuif dit is mijn vorm van uitgaan: 22/05/2010 (eentje waar ik m'n verjaardag heb gevierd)

              Gr,

              Yannick

              Comment


              • #52
                Re: Hobby's

                Hier nog een motor-fanaat. Ik vind trouwens dat motorrijden en fotograferen goed samengaan. Je kan je gemakkelijk verplaatsen, vind overal parking dichtbij alle evenementen, en de camera met enkele lenzen passen perfect in de tanktas. Bovendien doe je beide best als het mooi weer is.
                Nikon Df

                Comment


                • #53
                  Re: Hobby's

                  kickeren(tafelvoetbal)

                  speel in reeks van oost-vlaanderen 3de provinciale
                  “The Earth is Art, The Photographer is only a Witness ”

                  Comment


                  • #54
                    Re: Hobby's

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Modelspoortreinen
                    Laatste aanwinst (voor me SinteKlaas) Deutsche Bahn BR 023
                    woooo!

                    Die 'eerste' versie heb ik thuis! Allé eigenlijk van mijn pa. Ik heb me daar ook mee bezig gehouden tot mijn 16e ofzo, nu is het voor als mijn pa met pensioen is en ik klein mannen heb (de 3e generatie die er dan mee kan spelen). Ik heb op zolder een hele tafel vol liggen maar aan het landschap zijn we nooit geraakt. De Techniek is véél leuker.
                    Na de treintjes ben ik begonnen met RC auto's:
                    http://www.rc-offroad.be (daaruit is later de fotografie gegroeid)

                    Comment


                    • #55
                      Re: Hobby's

                      voor zover er naast werken en ons zoontje van drie maand nog tijd is...

                      gitaar spelen (al is het na het stopzetten van de groepen wel wat geminderd)
                      windsurfen (uiteraard afhankelijk van de Belgische windcondities)
                      lopen, lange afstand toch wel vier keer per week (tegenwoordig wel altijd in het donker)
                      sinds dit jaar zwaardvechten, los van re-enactment, als sport

                      en samen met vrouwen kind heel veel naar musea en expo (vooral schilderen en grafiek, met een uitgesproken voorliefde voor COBRA)
                      http://500px.com/RonnyJanss

                      Comment


                      • #56
                        Re: Hobby's

                        Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht


                        sinds dit jaar zwaardvechten, los van re-enactment, als sport
                        Roja, is dat een discipline van het schermen ( floret, degen, sabel), of zijn dat van die nagebootste riddergevechten?
                        Mijn zoon schermt degen, vandaar de interesse.

                        Miel
                        D90 - D70 - F80 + glas

                        Comment


                        • #57
                          Re: Hobby's

                          Bier.

                          Op mijn 16-de begonnen met het genieten van speciaalbieren in Cafe Jan Primus in Utrecht.

                          Al 33 jaar trouw bezoeker van het grootste bokbierfestival te wereld (http://www.pint.nl/pint/bbf_geschiedenis.htm).

                          Lid van PINT (http://www.pint.nl/).

                          Minimaal 3 bierweekenden per jaar in mijn geliefde buurland Belgie.

                          Favorieten : Rochefort 8, Karmeliet, Gulden Draak, Kasteel bruin, Westvleteren 12.

                          Proost,

                          Jan

                          Comment


                          • #58
                            Re: Hobby's

                            honden(school) ben bestuurslid en instructeur bij hondenschool parel der kempen.
                            dat is zowat de grootste hobby naast fotografie.
                            11-300mm
                            jeff heylen

                            Comment


                            • #59
                              Re: Hobby's

                              In volgorde van uitoefening:

                              badminton
                              volleybal
                              concerten (alleen bezoeken, geen fotografie (jammer genoeg))
                              snowboarden

                              Mvg

                              Steven
                              1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                              Comment


                              • #60
                                Re: Hobby's

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hagartje Bekijk bericht
                                Hier nog een motor-fanaat. Ik vind trouwens dat motorrijden en fotograferen goed samengaan. Je kan je gemakkelijk verplaatsen, vind overal parking dichtbij alle evenementen, en de camera met enkele lenzen passen perfect in de tanktas. Bovendien doe je beide best als het mooi weer is.
                                Jups, hier nog ene en inderdaad, met de motor is het ideaal om te gaan fotograferen. Ik heb uit een oude dikke mousse de vorm van mijn fototoestel uitgesneden.Daar leg ik mijn fototoestel in met een mousse erboven en dit in de topkoffer
                                I love my D500

                                Comment

                                Working...
                                X