Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hobby's

    Koken is/was ook een hobby van mij.
    Ik heb daar zelfs een jaar of vijf avondschool voor gevorderden gevolgd op PIVA. Zonder pretentieus te willen overkomen, is het voor mij een beetje aan 't verwateren.
    Als je de technieken redelijk onder de knie hebt wordt het een beetje een sleur.
    Met uitzondering van deze periode, wild daar kan ik me nog eens in laten gaan...
    Wat, uiteraard, niet wegneemt dat ik een ongelofelijke bewondering heb voor de vele chefs die fier zijn op hun beroep en zich elke keer weer kunnen opladen om het beste van zichzelf te geven!
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • #17
      Re: Hobby's

      Koken, vooral Italiaans en Zuid-Frans, heel en toe Bourgondisch (niet echt goed voor de lijn).
      Modeltreinen en dat sinds 1969.


      Grtz, RF
      Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Hobby's

        Mil1, volgens mij ben je de liefde voor het koken aan het verliezen, kan dat?


        Grtz, RF
        Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Re: Hobby's

          Hey juppekes

          Ik heb wel nog een beetje interesse in al wat boven ons hoofd hangt

          Een beetje sterrenkijken, beetje satellieten volgen, lanceringen van raketten en space shuttle

          Maar meestal is dat maar als het mooi weer is
          Bootjes

          Comment


          • #20
            Re: Hobby's

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Mil1, volgens mij ben je de liefde voor het koken aan het verliezen, kan dat?


            Grtz, RF
            Niet echt, maar soms is het een beetje een sleur.
            Maar in het wildseizoen komt het terug, dan poivrade of grand veneur maken... en zelf de fonds trekken daar kan ik mijn zaterdag aan opofferen...
            En niet vergeten de stoofpotjes... een van de moeilijkste disciplines in het kookvak.
            Hier heb je het kookproces niet in handen en moet je afwachten wat het resultaat is van jouw zorgvuldig uitgekozen producten.
            Reeragout, hazepeper, cocq au vin... ik zal maar stoppen want mijn klavier begint stilaan te drijven
            D90 - D70 - F80 + glas

            Comment


            • #21
              Re: Hobby's

              Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
              Niet echt, maar soms is het een beetje een sleur.
              Maar in het wildseizoen komt het terug, dan poivrade of grand veneur maken... en zelf de fonds trekken daar kan ik mijn zaterdag aan opofferen...
              En niet vergeten de stoofpotjes... een van de moeilijkste disciplines in het kookvak.
              Hier heb je het kookproces niet in handen en moet je afwachten wat het resultaat is van jouw zorgvuldig uitgekozen producten.
              Reeragout, hazepeper, cocq au vin... ik zal maar stoppen want mijn klavier begint stilaan te drijven
              Damn mil1... je doet me watertanden en ik moet nog tot 17u werken
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

              Comment


              • #22
                Re: Hobby's

                Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                ......... en ik moet nog tot 17u werken
                zoals nu?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: Hobby's

                  Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                  Hebben jullie nog ander hobby's buiten fotokes pakken en sex ?
                  Me : duiken.
                  vooral sport: hardlopen en krachttraining
                  David Leemans
                  Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hobby's

                    buiten mijn foto'kes maken en sinds drie dagen bezig met een refractor waar ik ooit eens ons sterrekens en hopelijk de planeten mee zou willen fotograferen ,heb ik nog motorrijden en verder met de kids met de caravan op weekends gaan .

                    Koken is om de week mijn verantwoording aangezien vrouw hier met ploegen werkt (wil niet onder de nieuwe man geklasseerd worden hoor).maar gewoon het is mijn bijdrage ook voor het gezin .

                    Grtz

                    Ardesign
                    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                    Comment


                    • #25
                      Re: Hobby's

                      Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                      Kicker (tafelvoetbal)
                      Speel je competitie? Ik speel nu in 2de in de Antwerpse bond, voordien altijd 2de limburgs gespeeld.

                      Daarnaast ook nog snooker.
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hobby's

                        voor mij, schaken en wandelen en mijn vrouw verwennen
                        Last edited by polydoor; 4 november 2010, 13:35.
                        groetjes,polydoor.

                        NIKON D80

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hobby's

                          - Duiken
                          - Boek lezen als er tijd overblijft, dus eerder met "ups and downs"; nu ik erover denk, dat is ook zo bij duiken ... en die andere hobby, sex

                          greetz
                          Cheeta
                          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                          flickr

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hobby's

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                            - Duiken
                            - Boek lezen als er tijd overblijft, dus eerder met "ups and downs"; nu ik erover denk, dat is ook zo bij duiken ... en die andere hobby, sex

                            greetz
                            Cheeta

                            bij die andere hobby is het wel de bedoeling dat je up and down gaat hé
                            Mijn Blog
                            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hobby's

                              Oorspronkelijk geplaatst door polydoor Bekijk bericht
                              .... en mijn vrouw verwenden
                              is dat iets Belgisch?
                              zo ja...wat is het?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hobby's

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                is dat iets Belgisch?
                                zo ja...wat is het?
                                grt,bouk.
                                Bedoelde waarschijnlijk "aanwenden"

                                greetz
                                Cheeta
                                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                                flickr

                                Comment

                                Working...
                                X