Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hobby's

    Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
    Bedoelde waarschijnlijk "aanwenden"
    tja...of opwinden?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #32
      Re: Hobby's

      Mijn grootste hobby buiten foto'kes nemen is Warhammer 40K. Het is een tafelspel waar je zelf een leger moet in elkaar plakken en schilderen en dan tegen een ander leger spelen...met moeilijke regels en heel veel dobbelstenen...verder doe ik ook aan compititie Kegelen...kan je vergelijken met Bowlen maar met kleinere bal zonder gaten en negen kegels..;spelregels zijn ook helemaal anders....verder ga ik regelmatig fietsen en naar de veldcross kijken... en natuurlijk ook veel met het vrouwke op stap....

      Grtz

      Dirk
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #33
        Re: Hobby's

        Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
        ...verder doe ik ook aan compititie Kegelen...kan je vergelijken met Bowlen maar met kleinere bal zonder gaten en negen kegels..;spelregels zijn ook helemaal anders....
        is dat soms Duits kegelen?
        hier is de bal juist groter dan bij bowlen en zit er een duimgat in de bal.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Hobby's

          Mijn grootste hobby is eigenlijk fotografie, alles hangt daarmee samen, of toch bijna alles. Ga ik naar de cyclocross is dat om te fotograferen, ga ik naar een airshow is dat om te fotograferen. Ga ik op reis dan is dat om te fotograferen. Onlangs nog aan de ingang gestaan van een bunkermuseum in Budapest, ik mocht er niet fotograferen en ben er dan ook niet naar binnen gegaan, om u maar te zeggen.

          OT: buiten het fotograferen surf ik graag wat rond op het internet (ronddolen op wikipedia) en kijk ik zeer graag (en tamelijk veel) tv. Films bekijken doe ik het liefst maar ook soaps zoals Familie (dit volg ik al van in het begin) bekijk ik haast dagelijks. Verder heb ik een x-aantal boeken (voornamelijk vliegtuig- en oorlogsboeken). Het rare hieraan is dat ik amper 1 of 2 boeken gedeeltelijk of volledig heb uitgelezen. Het is me om de foto's te doen en de vetgedrukte 'samenvattingen' onder die foto's, te vergelijken met de kleine samenvattingen in krantenartikels. Lezen doe ik namelijk niet graag (enkel de ondertittels van een film) maar het is wel leuk om 's avonds een boekje met één oog te bekijken en terwijl het voetbal op tv volgen.

          Tegenwoordig 'verzamel' ik die oorlogsfilms die bij het Laatste Nieuws zitten (nog mensen die op zaterdagmorgen naar de krantenwinkel gaan of iemand daarnaartoe sturen?). Daarnet nog Platoon gezien, een meesterwerk, de beste oorlogsfilm van zijn gerne. Binnenkort "Der Untergang" nog zo'n mooi werk. En daar kan ik dan ook van genieten, alleen thuis zijn (gebeurd niet veel) en een filmpje bekijken met bijhorende cola zero of dergelijke.

          Hobby's die voorbij zijn: naar het voetbal gaan kijken. Vroeger praktisch iedere week, nu enkel nog passief voetbal bekijken op tv. Wat volg ik nog: de Belgische en Nederlanse competitie. Duitsland volg ik enkel nog op telekest en internet (een beetje). Vroeger ging ik vaak naar Lierse kijken en daarna nog naar Schalke (in het Ruhrgebied). Nu enkel nog heel af en toe ben ik terug te vinden in het stadion, als het een topper is en dan durf ik mezelf nog wel eens laten gaan (zoals in de goeie ouwe dagen).

          Comment


          • #35
            Re: Hobby's

            Naast fotografie speel ik nog zaalvoetbal (doelman) en een paar ploegen.
            Verder speel ik ook graag starcraft op de pc.

            Comment


            • #36
              Re: Hobby's

              Barbequ'en, mensen ontvangen en feestjes organiseren.
              Sporten
              Gezelschapsspelen stijl Kolonisten van Catan etc...
              Ben net begonnen met filmpjes te maken. Ook interessant
              Me met mijn zoontje bezig houden.
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

              Comment


              • #37
                Re: Hobby's

                mijn 2 vrouwen (vrouw en dochter) bezighouden.
                internetten (anders zou ik hier nie zitten)
                wandelen
                koken
                ...
                nikon stuff

                Comment


                • #38
                  Re: Hobby's

                  Motor rijden en reizen zijn andere hobby's van me

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hobby's

                    Kajakken.
                    Last edited by sensor; 6 november 2010, 23:54.
                    Groeten Sensor

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hobby's

                      Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                      Niet echt, maar soms is het een beetje een sleur.
                      Maar in het wildseizoen komt het terug, dan poivrade of grand veneur maken... en zelf de fonds trekken daar kan ik mijn zaterdag aan opofferen...
                      En niet vergeten de stoofpotjes... een van de moeilijkste disciplines in het kookvak.
                      Hier heb je het kookproces niet in handen en moet je afwachten wat het resultaat is van jouw zorgvuldig uitgekozen producten.
                      Reeragout, hazepeper, cocq au vin... ik zal maar stoppen want mijn klavier begint stilaan te drijven
                      Man man, bij jou wil ik sebiet komen eten hoor.
                      Stoofpotjes worden inderdaad heel ten onrechte soms afgedaan als "boerekost".


                      Grtz, RF
                      Sony A7II + Carl Zeiss Lowia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hobby's

                        Modelspoortreinen

                        Laatste aanwinst (voor me SinteKlaas) Deutsche Bahn BR 023



                        Tuut.

                        Nerdi
                        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hobby's

                          Gitaar spelen , begin het al zowat onder de knie te krijgen
                          Hier mijn bandje
                          video verwijderd , hier 'n andere !!
                          Last edited by toerist; 12 december 2011, 19:05.
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hobby's

                            http://picasaweb.google.com/parodias111/

                            Comment


                            • #44
                              Re: Hobby's

                              Nen overtuigde ligfietser hier!
                              http://www.myricreaties.be

                              Comment


                              • #45
                                Re: Hobby's

                                Stereo materiaal, zelfbouwboxen, fotografie, computer (ook zelfbouw als ik of mijn dochters er een nodig hebben) honden, hondenshow tot 2008, auto's tot 2004 dat was ook mijn beroep.
                                Verder heb ik nog in vele dingen intresse zoals vliegtuigen leger en burger, boten, tanks eigenlijk teveel om op te noemen, behalve voetbal, koers en tennis.
                                Nu moet ik wel zeggen dat ze allemaal op een laag pitje staan sedert ik in 2004 met beroepsziekte thuis kwam te zitten.
                                Last edited by Sus; 4 november 2010, 18:08.
                                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                                Comment

                                Working...
                                X