Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oef, gelukkig noch een treinfanaat, ik dacht al dat ik alleen was.
Mijn treinen zijn uit het Deutsche Rechsbahn Gesellschaft (DRG) tijdperk IIb, dus nog zonder die vogel met dat kruiske onder zijn poten.
Al gehoord van "Modelspoorclub Pacific"?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Scouts, skaten, skiën (kan natuurlijk niet elk weekend ), organiseren & genieten van hardcore shows.
Voor diegene die het laatste onbekend is, je vind me nooit op een fuif dit is mijn vorm van uitgaan: 22/05/2010 (eentje waar ik m'n verjaardag heb gevierd)
Hier nog een motor-fanaat. Ik vind trouwens dat motorrijden en fotograferen goed samengaan. Je kan je gemakkelijk verplaatsen, vind overal parking dichtbij alle evenementen, en de camera met enkele lenzen passen perfect in de tanktas. Bovendien doe je beide best als het mooi weer is.
Die 'eerste' versie heb ik thuis! Allé eigenlijk van mijn pa. Ik heb me daar ook mee bezig gehouden tot mijn 16e ofzo, nu is het voor als mijn pa met pensioen is en ik klein mannen heb (de 3e generatie die er dan mee kan spelen). Ik heb op zolder een hele tafel vol liggen maar aan het landschap zijn we nooit geraakt. De Techniek is véél leuker.
Na de treintjes ben ik begonnen met RC auto's: http://www.rc-offroad.be (daaruit is later de fotografie gegroeid)
voor zover er naast werken en ons zoontje van drie maand nog tijd is...
gitaar spelen (al is het na het stopzetten van de groepen wel wat geminderd)
windsurfen (uiteraard afhankelijk van de Belgische windcondities)
lopen, lange afstand toch wel vier keer per week (tegenwoordig wel altijd in het donker)
sinds dit jaar zwaardvechten, los van re-enactment, als sport
en samen met vrouwen kind heel veel naar musea en expo (vooral schilderen en grafiek, met een uitgesproken voorliefde voor COBRA)
sinds dit jaar zwaardvechten, los van re-enactment, als sport
Roja, is dat een discipline van het schermen ( floret, degen, sabel), of zijn dat van die nagebootste riddergevechten?
Mijn zoon schermt degen, vandaar de interesse.
Hier nog een motor-fanaat. Ik vind trouwens dat motorrijden en fotograferen goed samengaan. Je kan je gemakkelijk verplaatsen, vind overal parking dichtbij alle evenementen, en de camera met enkele lenzen passen perfect in de tanktas. Bovendien doe je beide best als het mooi weer is.
Jups, hier nog ene en inderdaad, met de motor is het ideaal om te gaan fotograferen. Ik heb uit een oude dikke mousse de vorm van mijn fototoestel uitgesneden.Daar leg ik mijn fototoestel in met een mousse erboven en dit in de topkoffer
Comment