Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Hobby's

    Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
    Jups, hier nog ene en inderdaad, met de motor is het ideaal om te gaan fotograferen. Ik heb uit een oude dikke mousse de vorm van mijn fototoestel uitgesneden.Daar leg ik mijn fototoestel in met een mousse erboven en dit in de topkoffer
    Daar had ik nog niet aan gedacht... Heb nog een R850R staan van vijftien jaar oud met 7000 km, zal hem volgende zomer is wat meer gaan gebruiken.
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • #62
      Re: Hobby's

      allez hop ,
      - vroeger (lang geleden): gitaar spelen ( slingeren hier nog rond Usa strat/ accoust Fender Newport / klassieke Matsuoka gitaar / Epiphone PeeWee / kleine Vox lampenversterker en een machtig mooie Fender blues devil amp )
      - ook vroeger hondensport & instructeur ( eerst labrador , daarna 3 x Picardische herdershond )
      - vandaag : nog altijd volbloed liefhebber van Picard's , zijn momenteel op zoek naar een nieuwe ( tot in Frankrijk & Italie)
      - vandaag ( 1 à 2 x per week met de Husqvarna het veld in voor een uurtje off road rijden , (Husky 610 )
      - Constantes doorheen mijn leven : fotografie , muziekliefhebber , lezen ,koken , de handen uit de mouwen steken ( woning zelf gebouwd , idem voor inbouwkeuken , en alle kastjes door het huis ) nog wat kinderen grootgebracht en een madam voor de rest van mijn leven mee te delen.
      - en dan nog wat tijd om op Bd rond te struinen.
      Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

      Comment


      • #63
        Re: Hobby's

        Tot over een tijdje was ik als het ware geketend aan mijn koersfiets en in de winter aan
        mijn mountainbike . Ik moet er zekers weer eens aan beginnen want de conditie zakt weer een beetje
        Wandelen doe ik ook heel graag. Vooral s'winters als het erg koud maar mooi weer is,
        moet ik naar de zee.
        In een vorig leven speelde ik nogal veel schaak met de computer, en een paar honderd
        jaar geleden kweekte ik nog aquariumvissen.

        En nu? Nu zit ik veel achter mijn i-Mac, iedere dag op BD (is ook een hobby hé), kijk ik veel TV, kijk graag naar een goede actiefilm of thriller. En als het weer het een beetje toelaat
        laat ik mijn Nikon D5000 eens uit

        Groeten,
        Wistofus
        Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
        iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
        Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

        Comment


        • #64
          Re: Hobby's

          mountainbike afentoe nog, maar eigenlijk heel veel tijd die naar mijn band gaat en zorgen dat daar alles op rolletjes loopt.

          Comment


          • #65
            Re: Hobby's

            Eigenlijk te veel "hobby's"

            1.Radio-amateurisme
            2.Geocachen
            3.reizen (te weinig natuurlijk)
            4.alles wat met computers/internet te maken heeft (ook in combinatie met 1)
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #66
              Re: Hobby's

              Verzamel alles van Brouwerij De Koninck,(als het niet te groot is om op mijn apartement binnen te krijgen), en kweek guppys om aan wedstrijden deel te nemen.

              Comment


              • #67
                Re: Hobby's

                1. Fotografie
                2. Motorrijden (R1100R)
                3. Klussen in huis en tuin
                4. Gewoon rustig thuis boek lezen, muziek beluisteren,...

                Niet meer:
                - modelspoor, gestopt toen digitale tijdperk begon.
                Heb wel nog alles (vooral Marklin) maar kan er niet van scheiden...

                - kiten met strandbuggy. Gestopt owv geen kracht meer in handen (rheuma)
                maar wel nog zin om te herbeginnen...
                www.petervdg.net/Portfolio

                Comment


                • #68
                  Re: Hobby's

                  Niet eens fotografie... maar ik zit graag op een terrasje.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Hobby's

                    Airsoft en hiking.

                    En nu dus ook fotografie ^^
                    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Hobby's

                      Te veel hobby's en te weinig tijd eigenlijk...
                      Ben via de auto hobby( ben lid van een nationale merkclub en een regionaal clubje) in aanraking gekomen met het fenomeen trackdays. En uiteindelijk van naast de baan foto's trekken op de baan in eigen auto terechtgekomen. En dat bevalt me nog het beste. Maar probeer wel mijn tijd goed in te delen tussen on- en of track. Auto wat "lichtjes" aangepast , farsoenlijke remmen, PU rubbers, veerpootbruggen ed. Banden setjes van slicks , streetlegals en gewone straatbanden zijn uiteraard ook voorhanden. Wordt tijd voor een powerupgrade, motorblok en pak onderdelen heb ik in de garage staan, maar vind alleen geen tijd om hier echt tijd en werk in te steken
                      Daarnaast speel ik regelmatig op de gitaar, en pak de MTB om eens de natuur in te gaan. Lang geleden ook regelmatig geskate, maar dat is nu een stuk minder geworden.
                      Verder rij ik graag sim racegames op de PS3 (GT5P) of Xbox360 ( Forza3) en waag ik me wel eens aan online gaming met COD MW2 met wat vrienden, broers en zus.

                      Kortom, , het woord verveling heb ik niet in mijn woordenboek staan

                      Grtz

                      Bryan
                      Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

                      Comment


                      • #71
                        Re: Hobby's

                        Buiten fotografie ben ik zeer geregeld bezig met handenarbeid uitdagingen. Nu ben ik bezig met het maken van ouderwetse volhouten boog en pijlen.

                        Wandelen doe ik ook geregeld.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Hobby's

                          Naast fotografie heb ik nog enkele hobby's die meestal wel goed te combineren zijn met fotografie.
                          Mijn grootste hobby zijn onze honden, Border Collies, waar we sinds drie jaar een officieel erkende kennel mee hebben.

                          Een andere hobby is flyball, dit doen we met onze hondjes bij de Running Borders, het flyballteam van de Belgian Border Collie Club. Daar doen we ook aan schapendrijven, maar dan wel heel recreatief...
                          Verder doen we ook aan gehoorzaamheid met onze honden in de Netevallei Herselt
                          Dit wil dus zeggen drie- vier avonden in de week trainen en bijna elk weekend wedstrijd.

                          Een andere hobby is wandelen, in combinatie met het zoontje, de honden en de camera...

                          Comment


                          • #73
                            Re: Hobby's

                            naast fotografie is m'n andere hobby het houden van gifkikkers
                            dit kan je wel zien aan sommige van m'n foto's
                            ben hier nu pas een jaar mee bezig,na 7 jaar reptielen te houden

                            mvg ventri
                            Nikon D90 18-105 VR kitlens
                            Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
                            grtz ventri

                            Comment


                            • #74
                              Re: Hobby's

                              in volgorde...
                              piano
                              keyboard
                              schilderen
                              onze kennel australian sheperds
                              fotografie (honden en modellen)
                              BD
                              en hiermee is mijnen tijd op
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • #75
                                Re: Hobby's

                                Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
                                Roja, is dat een discipline van het schermen ( floret, degen, sabel), of zijn dat van die nagebootste riddergevechten?
                                Mijn zoon schermt degen, vandaar de interesse.

                                Miel
                                sorry hoor, nu pas gelezen,

                                heeft niets met schermen te maken en staat los van de nagebootste riddergevechten,
                                het is zo dat er bij ons in de club veel mensen aan middeleeuwse activiteiten deelnemen, maar de club heeft enkel tot doel de kunst van het zwaardvechten als sport bij te brengen.
                                http://500px.com/RonnyJanss

                                Comment

                                Working...
                                X