Winter of geen winter, hier liggen ze er op.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Winterbanden
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtHoog tijd om het allerbelangrijkste topic op BD weer op te rakelen .
Vandaag heb ik mijn winterbanden weer op de auto gemonteerd, het is bijna december, dus het mag wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
Het allerbelangrijkste? Nee hoor: met een topic over auto's scoor je hier altijd, zelfs hoger dan over fotografie.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Ik heb zelf geen plannen om naar Duitsland te gaan, maar misschien zijn er hier wel die daar naartoe gaan:
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Dat van de M+S banden is al lang bekend.
Ik heb nog een stel Michelin Alpine, daar staat het juiste logo op.
Ze zijn dan wel meer dan 6 jaar oud, maar op de zomerbanden passen mijn sneeuwkettingen niet.
Ik zal ze dan toch maar opnieuw monteren (ik moet deze winter wel naar Duitsland).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtDat van de M+S banden is al lang bekend.
Ik heb nog een stel Michelin Alpine, daar staat het juiste logo op.
Ze zijn dan wel meer dan 6 jaar oud, maar op de zomerbanden passen mijn sneeuwkettingen niet.
Ik zal ze dan toch maar opnieuw monteren (ik moet deze winter wel naar Duitsland).Die grüne Umweltplakette für deutsche Umweltzonen in Berlin, München, Stuttgart, Düsseldorf, Informationen über Fahrverbote und Luftqualität und vieles mehr... - - Die Landeshauptstadt Bayer...Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtBij mij geen wisseling van autobanden: er zijn ook andere opties om je te verplaatsen. Wel op de fiets winterbanden geplaatst en een paar goed gezoolde winterschoenen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
Geen winter-rubber beschikbaar voor mijn krukken op dit moment, ik zal de volgende maanden zelf geen banden meer nodig hebben. :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht
Oei Freddy, wat voorgehad? Spoedig herstel gewenst.
Van trap gevallen en volledige ruptuur van quadriceps.
Vier dagen in ziekenhuis gelegen, geopereerd en nu minstens 9 weken op krukken.
We zijn vertrokken voor een revalidatie van 6 tot 9 maand volgens wat ze me vertelden.
Dus ja, het zou beter kunnen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Ja spijtig genoeg wel.
Van trap gevallen en volledige ruptuur van quadriceps.
Vier dagen in ziekenhuis gelegen, geopereerd en nu minstens 9 weken op krukken.
We zijn vertrokken voor een revalidatie van 6 tot 9 maand volgens wat ze me vertelden.
Dus ja, het zou beter kunnen.
Anders eens nadenken over een eenvoudige traplift. Zie je wel vaker tegenwoordig en ik denk dat dit ook geen fortuin meer kost.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Geen winter-rubber beschikbaar voor mijn krukken op dit moment, ik zal de volgende maanden zelf geen banden meer nodig hebben. :-(
Comment
-
Vraagje: elke wagen heeft een voorgeschreven bandendruk. Maar ik heb gemerkt dat de bandendruk in de winter lichtjes daalt. Echter als de wagen even binnen heeft gestaan stabiliseert dat weer naar de originele druk.
Is het zinvol om de bandendruk iets hoger te zetten ? Bv. Voor wagens die altijd buiten staan ?
Als bv. 2.4 moet zijn, de banden op 2.5 te zetten ? ( ik weet dat je ze in koude toestand moet oppompen )
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
Comment