Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Formateren lukt ook niet > staat in het "grijs" op het toestel.
    Heb ik ook achter gezocht voor mijn kaartje ... is weer zoiets onnozel waar ge naar kunt zoeken.
    Je moet eerst kiezen voor "SD-kaart afmelden" en dan kan je wel formatteren.
    Eerst had ik dat niet willen doen omdat ik dacht dat de SD-kaart dan niet meer beschikbaar zou zijn, mis dus.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #62
      Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ah, ok en bedankt Jean-Pierre
      Grapjassen.
      Maar toch bedankt Leo.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #63
        Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Heb ik ook achter gezocht voor mijn kaartje ... is weer zoiets onnozel waar ge naar kunt zoeken.
        Je moet eerst kiezen voor "SD-kaart afmelden" en dan kan je wel formatteren.
        Ok en bedankt!
        Het is hier opgelost.
        En zonder formateren.
        Gewoon alles van Sigyc kopiëren naar het kaartje.
        Online gaan met de Samsung via de url en de juiste link klikken > versie 10 enz.
        De rest gebeurt dan automatisch.

        "Samsung Kies" werkt NIET voor het downloaden en installeren van toepassingen....
        De Galaxy S wordt niet gevonden.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #64
          Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Kan wel zijn, maar na een week Kroatië ben jij je centen kwijt en Samsung koper kan nog jarenlang plezier hebben van zijn toestel . . .
          Laat hem maar vertrekken naar Kroatië ... dan staat er wat minder off-topic hier.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Tevreden van je Wildfire ? Ik had die ook in overweging genomen maar de lage schermresolutie houdt me tegen (zelfde scherm als de HTC Smart alleen is de Wildfire capacitive en de Smart resistive)
            De wildfire is super...laat je niets wijsmaken over de lage schermresolutie of wat dan ook...een 17"- scherm wordt geen enkele smartphone !
            De wildfire is een prachttelefoon aan een prijsje. Je leert het android 2.1 besturingssyteem kennen aan een instapprijs. Alles wat je meer betaald dan 200 @ 250 € in deze snel evoluerende maatschappij is weggegooid geld....daar trappen dan vooral de mensen zonder basiskennis in... mensen die niet of bijna niets van deze snel evoluerende communictie maatschappij begrijpen, ze sponseren bij wijze deze handel..en ik geef graag toe dat ze moeten bestaan ... maar volgend jaar is hun geinvesteerd geld niets meer waard ! Dus deze noobs moeten er zijn, maar niet met mijn centen.

            Comment


            • #66
              Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

              Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
              De wildfire is super...laat je niets wijsmaken over de lage schermresolutie of wat dan ook...een 17"- scherm wordt geen enkele smartphone !
              De wildfire is een prachttelefoon aan een prijsje. Je leert het android 2.1 besturingssyteem kennen aan een instapprijs. Alles wat je meer betaald dan 200 @ 250 € in deze snel evoluerende maatschappij is weggegooid geld....daar trappen dan vooral de mensen zonder basiskennis in... mensen die niet of bijna niets van deze snel evoluerende communictie maatschappij begrijpen, ze sponseren bij wijze deze handel..en ik geef graag toe dat ze moeten bestaan ... maar volgend jaar is hun geinvesteerd geld niets meer waard ! Dus deze noobs moeten er zijn, maar niet met mijn centen.
              Je bent toch zo goed in dat psychologisch maatschappelijk he
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #67
                Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                Sinds een weekje een Samsung Wave (S8500) in gebruik hier en bevalt wel. Voor navigatie is er nog een grote achterstand, enkel Route66 verkrijgbaar. Ndrive en Sygic zijn op komst maar nog niet verkrijgbaar bij ons. Wel een zeer fijn toestel op gebied van hardware, veel betere afwerking dan de plastiekerige S9000 Galaxy S.

                Het Bada open source OS is veelbelovend gestart maar het is de vraag hoeveel toestellen er effectief verkocht worden (1 miljoen na 4 weken blijkbaar al), de goedkopere wave2 en wave2 pro moet het aantal doen stijgen binnenkort zodat ontwikkelaars het de moeite vinden om hun software aan te passen. Het is uiteindelijk ook op linux gebaseerd (in de verte net zoals Android) dus jaren ontwikkeling zal wel niet nodig zijn maar binnenkort komt er concurrentie bij van Windows Mobile 7 dus veel zal afhangen van het prijskaartje en dat is gunstig bij Bada smartphones.

                Ik vind dat hun software nog duidelijk in ontwikkeling is, er komen zeer snel updates uit voor zowel firmware als hun PC 'Kies' software... maar ze zitten al ver voor zo'n jong OS, er zijn veel handigheidjes en ze clonen technieken schaamteloos van apple en android.
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                Comment


                • #68
                  Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Grapjassen.
                  Maar toch bedankt Leo.
                  De navigatie van Sigyc werkt goed
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #69
                    Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                    Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
                    De wildfire is super...laat je niets wijsmaken over de lage schermresolutie of wat dan ook...een 17"- scherm wordt geen enkele smartphone !
                    Android is wel een pluspunt. Kom juist van Saturn in Kortrijk en heb er enkele geprobeerd : Samsung Jet ziet er leuk uit maar ik kreeg hem niet aan de praat. De Galaxy lag er ook maar die kostte meer dan 500 euro.
                    De HTC Wildfire leek me inderdaad super, de HTC Smart lijkt me ook wel een goed toestel, ondanks het resistive display. Gewoon jammer van het ontbreken van Wifi op de Smart, anders zou het een koopje geweest zijn !
                    De Wildfire was goedkoop bij Saturn (259 euro).

                    Ik wacht nog eventjes tot ik ergens zowel de Samsung Jet en de Galaxy Apollo heb kunnen testen, anders wordt het hoogstwaarschijnlijk de Wildfire...
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #70
                      Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Ik heb die Sygic op de iphone Freddy, maar ik vind Navigon en Tomtom echt wel beter, TT is echt wel goed op huisnummerniveau, spijtig genoeg werkt dit nog niet op Android, Navigon daarentegen wel.
                      Met TT. kan je een contact kiezen en er naar toe navigeren.
                      Wreed handig.
                      (weet ik van mijn pda)
                      Contacten in Outlook > syncen met pda > een contact kiezen in de pda en via "tools" er naar toe navigeren.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #71
                        Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                        Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
                        Alles wat je meer betaald dan 200 @ 250 € in deze snel evoluerende maatschappij is weggegooid geld....daar trappen dan vooral de mensen zonder basiskennis in... mensen die niet of bijna niets van deze snel evoluerende communictie maatschappij begrijpen, ze sponseren bij wijze deze handel..en ik geef graag toe dat ze moeten bestaan ...
                        Kunt ge mij a.u.b. uw CV bezorgen?
                        Supergetalenteerde mensen zijn altijd welkom en kan ik direct aanbevelen.
                        maar volgend jaar is hun geinvesteerd geld niets meer waard ! Dus deze noobs moeten er zijn, maar niet met mijn centen.
                        Volgend jaar kunnen die zeggen dat ze er al een jaar van genoten hebben ... die moeten hun pleziertje niet halen door op een ander zijn kas te zitten.

                        Last edited by VerSeg; 21 augustus 2010, 22:26.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #72
                          Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          De navigatie van Sigyc werkt goed
                          Ik heb die van Navigon even erop gezet met 30 dagen test, zal dat eens uitproberen.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #73
                            Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Android is wel een pluspunt. Kom juist van Saturn in Kortrijk en heb er enkele geprobeerd : Samsung Jet ziet er leuk uit maar ik kreeg hem niet aan de praat. De Galaxy lag er ook maar die kostte meer dan 500 euro.
                            De HTC Wildfire leek me inderdaad super, de HTC Smart lijkt me ook wel een goed toestel, ondanks het resistive display. Gewoon jammer van het ontbreken van Wifi op de Smart, anders zou het een koopje geweest zijn !
                            De Wildfire was goedkoop bij Saturn (259 euro).

                            Ik wacht nog eventjes tot ik ergens zowel de Samsung Jet en de Galaxy Apollo heb kunnen testen, anders wordt het hoogstwaarschijnlijk de Wildfire...
                            bij Vandenborre 249€
                            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                            Comment


                            • #74
                              Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                              Hint: Test ook eens ndrive als navigatie. Dat is ook een ofline navigatiesoftware.
                              NDrive empowers innovation. Every day millions of people around the world use NDrive GPS products and maps. We change the way people travel and commute everyday: either using their smartphones or the infotainment unit on the car, we always get to the point!

                              Je betaald enkel de kaarten die je nodig hebt. Voor West Europa is dat 59€
                              Ik heb het getest op mijn HTC Desire (Android v 2.1) en het werkt prima!

                              Trouwens ben ik zeer content van de HTC desire, buiten de autonomie, maar daar kan je een mouw aan aanpassen.
                              Ik heb al wat kunnen vergelijken. Ik heb ook nog een HTC Touch Diamond en had voor de HTC desire een Motorola Milestone. Helaas (?) nog geen Iphone in mijn bezit gehad.
                              Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                                allemaal dat gedoe met die navigatie met Android...

                                ben onlangs een Nokia C5 gaan halen voor de vriendin, en die heeft GRATIS wereldwijde navigatie ingebouwd en dat zelfs zonder online te moeten gaan

                                en qua autonomie houdt ie het toch makkelijk een week uit, das eens wat anders als al die monsterscherm smartphones
                                5DmkIII en wat glas

                                Comment

                                Working...
                                X