Re: Tijd voor een nieuwe smartphone
Mijn gsm heeft het begeven, en ooit dacht ik ik koop gewoon een simpel model. Maar...
Kwa hulpmiddelen heb ik nog geen gps (wat ik af en toe mis/touring mobilis of andere)
Skype zou ik ook graag kunnen gebruiken als ik met vakantie (of op het werk) ben op een wifi netwerk.
Waarmee je toch een deel van de kosten kan terugverdienen :-)
Ik kwam bij de nokia c7 of nog te leveren e7 uit maar softwarematig is het mijn ding niet niet meer. Te afhankelijk van nokia. En het gaat toch om een "groot" bedrag voor een gsm.)
(nokiagebruiker sinds het begin)
Nu twijfel ik tussen deze twee:
De samsung heeft een 4" scherm, autolader en hoesje...
Bij de apple moet ik mogelijk nog bijkopen ? Niet ? (dan zou de apple +- €150 duurder zijn)
Is geotagging mogelijk met de 2 toestellen ? (met afzonderlijk fototoestel)
Levens/gebruiksduur batterij ?
Ik kijk uit naar de reacties van mensen die 1 van de 2 telefoons bezitten.
Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de samsung, goedkoper en batterij zelf te vervangen na x tijd. Komt er een nieuwe versie aan ?
Nb: een beter model van een ander merk mag ook...
Mijn gsm heeft het begeven, en ooit dacht ik ik koop gewoon een simpel model. Maar...
Kwa hulpmiddelen heb ik nog geen gps (wat ik af en toe mis/touring mobilis of andere)
Skype zou ik ook graag kunnen gebruiken als ik met vakantie (of op het werk) ben op een wifi netwerk.
Waarmee je toch een deel van de kosten kan terugverdienen :-)
Ik kwam bij de nokia c7 of nog te leveren e7 uit maar softwarematig is het mijn ding niet niet meer. Te afhankelijk van nokia. En het gaat toch om een "groot" bedrag voor een gsm.)
(nokiagebruiker sinds het begin)
Nu twijfel ik tussen deze twee:
De samsung heeft een 4" scherm, autolader en hoesje...
Bij de apple moet ik mogelijk nog bijkopen ? Niet ? (dan zou de apple +- €150 duurder zijn)
Is geotagging mogelijk met de 2 toestellen ? (met afzonderlijk fototoestel)
Levens/gebruiksduur batterij ?
Ik kijk uit naar de reacties van mensen die 1 van de 2 telefoons bezitten.
Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de samsung, goedkoper en batterij zelf te vervangen na x tijd. Komt er een nieuwe versie aan ?
Nb: een beter model van een ander merk mag ook...
Comment