Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Ben ook zo'n beetje aan het uitkijken en had de HTC Smart opgemerkt door z'n lage prijs, maar als je reviews begint te lezen, dan zie je al snel welke beperkingen deze heeft, vooral dan het ontbreken van Wifi.
    De Wildfire is dan beter maar dan loop je ook tegen de lage resolutie van het scherm aan en voor 279 euro zou dit toch beter moeten kunnen.

    En dan vond ik de Samsung Jet en Galaxy Apollo : beiden 249 euro (mijn budget is eigenlijk max. 250 euro), de Jet met een proprietay OS en de Galaxy met Android. Iemand met één van deze toestellen ervaring ?


    http://www.pdashop.be/product/72039/...jet-s8000.html
    Geen ervaring neen
    Bekijk wel of je die dingen goed kan gebruiken in daglicht.
    De Samsung-Galaxy-S doet het prima in daglicht.
    (gezien op YouTube)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #32
      Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      De Samsung-Galaxy-S doet het prima in daglicht.
      (gezien op YouTube)
      Ik denk dat die wel het dubbele kost van de Galaxy Apollo...

      Overigens heb ik toch een voorkeur voor het Android platform. Dat proprietary OS lijkt met niet zo interessant...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #33
        Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
        Ik denk dat die wel het dubbele kost van de Galaxy Apollo...

        Overigens heb ik toch een voorkeur voor het Android platform. Dat proprietary OS lijkt met niet zo interessant...
        Ja juist Kaneda, die is een "pakske" duurder
        Maar heeft een GROOT scherm en dat vind ik zalig.
        Je moet eens kijken naar zijn afmetingen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #34
          Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Je moet eens kijken naar zijn afmetingen.
          Je moet eens kijken naar zijn prijs...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #35
            Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Je moet eens kijken naar zijn prijs...
            Kweetet jong
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #36
              Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Is multitasking niet de meest vernieuwende optie dan?
              Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
              Onbekend is onbemind, zoals altijd.

              Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
              Is te zien wat je verstaat onder 'multitasking'.

              Op de 3G kan ik beperkt 'multitasken'. (mails nakijken, agenda raadplegen, internetten terwijl ik muziek beluister)

              Is voor mij voldoende.
              ehm, multitasking is toch perfect mogelijk op de 3GS? Ik draai iOS4 al een hele tijd op mijn 3GS en die kan exact evengoed multitasken als de iPhone 4

              onbekend is onbemind zeker
              5DmkIII en wat glas

              Comment


              • #37
                Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                De drang naar verandering kan ik best begrijpen Matthias, alleen heb ik mijn twijfels of deze drang ook een verbetering tot resultaat zal hebben. Ik heb zelf de iPhone 3Gs, en als die vervangen wordt, zal dat door een nieuwere ipPone zijn, alleen kon de 4 me niet echt overtuigen.
                goh, ik ben er eigenlijk vrij neig van overtuigd dat geen enkel toestel mij een groter WOW effect kan geven dan de iPhone dat deed. En ik ben er ook vrij zeker van dat ik bij elk nieuw toestel ga denken, "goh, den iPhone deed dat toch beter, sneller, makkelijker..."

                en toch wil ik iets anders want ik ben die iPhone zo beu als koude pap!

                en ik zou eigenlijk ook graag wel eens een foto kunnen versturen via bluetooth naar één van mn makkers hun gsm
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #38
                  Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht

                  Ik ben overgestapt van Blackberry naar iPhone 3Gs begin dit jaar en nog geen seconde spijt gehad ...
                  dat is te begrijpen, ik heb ook eens op een blackberry gewerkt (zo'n full touch zonder toetsjes) en ik werd zot... traag, maar traag dat dat ding was, het scherm ging precies bij elke aanraking eruit vallen en het kluwen in de menus was ook niet me dat
                  ik heb blackberry fans nooit gesnapt, dan nog liever een N97 (en dat wil al héél wat zeggen )


                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  De iPhone ga ik ook laten voor wat hij is, de 3Gs is voor mij meer dan voldoende.
                  ik zie ook niet meteen echte voordelen aan de nieuwe iPhone 4...Dat scherm bvb; Die schermresolutie-race begint echt wel te lijken op de megapixelrace; vanaf een bepaald punt geeft het enkel meer nadelen dan voordelen (hoge resolutie = veel rekenkracht nodig) en ik vind de 480x320 op mijn 3GS echt meer dan voldoende, zowel voor foto's als voor tekst
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #39
                    Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                    En dan vond ik de Samsung Jet en Galaxy Apollo : beiden 249 euro (mijn budget is eigenlijk max. 250 euro), de Jet met een proprietay OS en de Galaxy met Android. Iemand met één van deze toestellen ervaring ?


                    http://www.pdashop.be/product/72039/...jet-s8000.html
                    Geen ervaring mee maar ik dacht dat dit je misschien zou interesseren: bij redcoon is de prijs lager
                    Have fun!
                    EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

                    Comment


                    • #40
                      Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                      Mischien interessant om eens te bekijken : iPhone 4 Vs Samsung Galaxy S Video Review, deel 1 en 2

                      Hands on face off between the iPhone 4 and Samsung Galaxy S http://www.smartphoneenvy.com/reviews/face-off-apple-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-2/


                      en

                      Hands on face off between the iPhone 4 Vs Samsung Galaxy Shttp://www.smartphoneenvy.com/reviews/face-off-apple-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-2/
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Mischien interessant om eens te bekijken : iPhone 4 Vs Samsung Galaxy S Video Review, deel 1 en 2

                        Hands on face off between the iPhone 4 and Samsung Galaxy S http://www.smartphoneenvy.com/reviews/face-off-apple-iphone-4-vs-samsung-galaxy-s-2/


                        en

                        http://www.youtube.com/watch?v=Y0BMB...eature=related
                        Tof he.
                        En ik weet wie gewonnen heeft

                        * Kleuren gezien van die Samsung? Goed hee

                        GPS > NIET mogelijk als je niet online bent
                        Ofwel via WiFi ofwel GPRS. > gaat wel over Google-Maps.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #42
                          Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                          voorlopig enkel sygic en igo.....
                          tomtom op android wordt steeds uitgesteld ( te gemakkelijk kraakbaar schijnt het )
                          sygic of igo > kan ik dus gebruiken MAAR MOET ik dan online gaan met de gsm?
                          Dus ik installeer sygic of igo op de gsm en dan?

                          Bij die igo staat onze Samsung niet vermeld...
                          Last edited by theokus; 19 augustus 2010, 22:18.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #43
                            Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                            HTC Desire is een heel leuk toestel MAAR ik haat het om lange teksten met touch te typen.
                            Daarom een Nokia N900 gekocht. Is als een mini-laptop die je altijd bij hebt. Alles werkt perfect, je kunt er altijd op vertrouwen .. tot.. het touchscherm blijft haperen
                            Binnengebracht.. ben benieuwd.. Haat-liefde relatie die N900 en ik. Maar het is een monster.. als ie werkt

                            Comment


                            • #44
                              Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              GPS > NIET mogelijk als je niet online bent
                              Ofwel via WiFi ofwel GPRS. > gaat wel over Google-Maps.
                              Ge kunt er natuurlijk ook andere GPS-soft voor proberen vinden ... hier wordt nu wel geklaagd maar wel over een "gratis" product.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Ge kunt er natuurlijk ook andere GPS-soft voor proberen vinden ... hier wordt nu wel geklaagd maar wel over een "gratis" product.
                                Ik klaag nooit ik stel altijd vast
                                Anderen "vertalen" dat zo.

                                Die soft is id. gratis maar een verbinding kost geld.
                                Die sygic bijv. kost 79 euro en dan ben je er van af.

                                Heb jij nu ook een Samsung als ik vragen mag?
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X