Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijd voor een nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

    BTW, wat houdt dat in, zo'n 200Mb abonnement ? Lijkt me weinig...
    Ik kom daarmee toe, ik gebruik op maandbasis zelfs nog niet de volledige 200Mb.
    Waar het kan gebruik ik dan ook Wifi, maar in het bos om mijn weg te vinden of een gebouw te zien vanuit de lucht gebruik ik mjn databbo etc...

    Comment


    • #17
      Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Purple Bekijk bericht
      Once you go Mac.....
      Ook de nieuwere iphones vind ik de overstap niet waard(niet veel meer functies).
      Is multitasking niet de meest vernieuwende optie dan?
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #18
        Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        Is multitasking niet de meest vernieuwende optie dan?
        Onbekend is onbemind, zoals altijd.
        pixelpusher

        Comment


        • #19
          Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

          Ik heb vorige week eens zo'n Android toestel geprobeerd in de Fnac en ik moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd raakte van hun snelheid.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #20
            Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

            Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Ik heb vorige week eens zo'n Android toestel geprobeerd in de Fnac en ik moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd raakte van hun snelheid.
            Het blijft echter wachten op een Android telefoon met capacitive touch achter kristalglas.
            pixelpusher

            Comment


            • #21
              Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Ik heb vorige week eens zo'n Android toestel geprobeerd in de Fnac en ik moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd raakte van hun snelheid.
              nog geen tomtom op android
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

              IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

              Comment


              • #22
                Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                Het blijft echter wachten op een Android telefoon met capacitive touch achter kristalglas.
                Welk glas wordt er bij de Samsung Galaxy S I9000 gebruikt?

                Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                nog geen tomtom op android
                Oops, da's een dikke tegenvaller, welke navigatie software werkt er dan wel op?
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #23
                  Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht

                  Oops, da's een dikke tegenvaller, welke navigatie software werkt er dan wel op?
                  voorlopig enkel sygic en igo.....
                  tomtom op android wordt steeds uitgesteld ( te gemakkelijk kraakbaar schijnt het )
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #24
                    Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                    Navigon werkt ook op m'n HTC-G1
                    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                    Comment


                    • #25
                      Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                      De drang naar verandering kan ik best begrijpen Matthias, alleen heb ik mijn twijfels of deze drang ook een verbetering tot resultaat zal hebben. Ik heb zelf de iPhone 3Gs, en als die vervangen wordt, zal dat door een nieuwere ipPone zijn, alleen kon de 4 me niet echt overtuigen.

                      Succes met de zoektocht.

                      Jeff c.
                      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                      Comment


                      • #26
                        Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                        Hallo,

                        Ik ben overgestapt van Blackberry naar iPhone 3Gs begin dit jaar en nog geen seconde spijt gehad ...
                        Wat navigatie betreft, op de iPhone heb ik CoPilot Benelux geïnstalleerd (€ 19,99) en die werkt perfect! Ik weet niet of er voor andere platforms versies beschikbaar zijn, maar het is zeker een goede vervanger voor Tomtom.
                        Heb als test de CoPilot op de iPhone en de Tomtom 920TGPS eens gelijk de route laten bepalen en "live rijden", en de CoPilot doet dus in niets onder (ja, het geluid ).
                        De iPhone ga ik ook laten voor wat hij is, de 3Gs is voor mij meer dan voldoende.

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                          en valt 't schermpje van de Wildfire wa mee ?
                          had op reviewsites gelezen dat da tegenviel
                          zal wel niet dezelfde resolutie/kwaliteit zijn als de legend of desire
                          prijsverschil zit em toch ergens ;-)
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                          Comment


                          • #28
                            Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                            Is multitasking niet de meest vernieuwende optie dan?
                            Is te zien wat je verstaat onder 'multitasking'.

                            Op de 3G kan ik beperkt 'multitasken'. (mails nakijken, agenda raadplegen, internetten terwijl ik muziek beluister)

                            Is voor mij voldoende.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                              Ja als je zo'n jaartje met een iPhone gewerkt hebt heb je wel een hele verzameling Apps die je niet zomaar buiten wil smijten door van platform te veranderen.

                              Dave
                              pixelpusher

                              Comment


                              • #30
                                Re: Tijd voor een nieuwe smartphone

                                Ben ook zo'n beetje aan het uitkijken en had de HTC Smart opgemerkt door z'n lage prijs, maar als je reviews begint te lezen, dan zie je al snel welke beperkingen deze heeft, vooral dan het ontbreken van Wifi.
                                De Wildfire is dan beter maar dan loop je ook tegen de lage resolutie van het scherm aan en voor 279 euro zou dit toch beter moeten kunnen.

                                En dan vond ik de Samsung Jet en Galaxy Apollo : beiden 249 euro (mijn budget is eigenlijk max. 250 euro), de Jet met een proprietay OS en de Galaxy met Android. Iemand met één van deze toestellen ervaring ?


                                Last edited by Kaneda; 19 augustus 2010, 12:53.
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X