Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betalen om je wagen op het werk te mogen parkeren...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Betalen om je wagen op het werk te mogen parkeren...

Ik krijg ook het schijt van mensen die wel in ploegen willen werken om meer geld te verdienen, maar vrijdag de nacht of zaterdag de vroege gaat niet omwille van de kinderen. En de mensen zonder kinderen mogen s zaterdags komen, want 'die hebben toch niks te doen'.

t Is het een of het ander.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Ik krijg ook het schijt van mensen die wel in ploegen willen werken om meer geld te verdienen, maar vrijdag de nacht of zaterdag de vroege gaat niet omwille van de kinderen. En de mensen zonder kinderen mogen s zaterdags komen, want 'die hebben toch niks te doen'.

t Is het een of het ander.
      Eigenlijk moeten die mensen zonder kinderen op stap gaan 's vrijdags om een lief te zoeken, anders komen er nooit kinderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        K'ga even 2 voorbeelden van hoe slecht ons land wel is :
        - mijn zus neemt per maand voor 900€ aan medicijnen (PER MAAND), ze betaalt daar quasi niets voor.
        - Mijn moeder heeft enkele jaren geleden haar 2e pacemaker ingeplant gekregen, ze betaalt daar bijna niets voor (dat ding moet om de 8 jaar ongeveer vervangen worden).

Blijkbaar kan België toch nog enkele zaken goed doen. Voorlopig blijf ik hier wonen, en ik denk niet dat dat snel zal veranderen. Zelfs als ik morgen wel moet betalen voor de parking op het werk...

PS k'zal nog eens een poging doen om de brave werkende belg te bedanken voor zijn gulle bijdrage aan bovenstaande goede doelen. In het andere geval was ik waarschijnlijk al 2 naaste familieleden armer...
        Het is die twee mensen gegund, polleke. Veel geld gaat echter naar de half miljoen zieken in primaire arbeidsongeschiktheid die in vergelijking met de blijvend invaliden nauwelijks worden gecontroleerd.
        Dat is geen goede ontwikkeling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Eigenlijk moeten die mensen zonder kinderen op stap gaan 's vrijdags om een lief te zoeken, anders komen er nooit kinderen
          t Is niet verplicht om kinderen te kopen en er zijn al mensen genoeg.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Tjonge, tjonge...
            Sommige onder jullie gaan toch weer hard te keer tegen elkaar. Is dat omdat dit het anonieme internet is?
            Niet alles is zwart of wit ertussen zit veel grijs... En wat voor de ene gemakkelijk is, is voor de andere dat allesbehalve.

Comment

Nope, we zijn met te weinig om het pyramidespel dat 'pensioen' noemt in stand te houden.
              pixelpusher

Comment

Ik heb die van mij zelf gemaakt, want: "Alles wat je zelf doet, doe je beter."
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

ik rijd met auto naar station
                  neem de (gratis) trein naar Brussel
                  en dan nog efkes te voet naar werk ( (gratis) metro als 't echt slecht weer is, maar k ga liever te voet)

en ja soms klagen we dat de trein vertraging heeft of afgeschaft is of er geen zitplaats meer is (dan ga k soms in 1e klas zitten)
                  maar meestal valt dit wel mee
                  en op de trein kan je je krant lezen of doke doen
                  (of subtiel naar den décolleté kijken van die felle griet naast of voor jou )

een Belg moet nu éénmaal kunnen klagen hé
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Nope, we zijn met te weinig om het pyramidespel dat 'pensioen' noemt in stand te houden.
                    In dit topic gaat het over parkeerplaatsen en die worden door de toenemende bevolkingsdruk alsmaar schaarser en duurder.
                    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

• Re: Betalen om je wagen op het werk te mogen parkeren...

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                      In dit topic gaat het over parkeerplaatsen en die worden door de toenemende bevolkingsdruk alsmaar schaarser en duurder.
                      Daar ben ik zo zeker niet van, als je ziet hoeveel de lokale overheden verdienen aan het verhuren van die parkeerplaatsen. Mede door de binnensteden autovrij te willen houden zijn er minder parkeerplaatsen over.
                      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                        Daar ben ik zo zeker niet van, als je ziet hoeveel de lokale overheden verdienen aan het verhuren van die parkeerplaatsen. Mede door de binnensteden autovrij te willen houden zijn er minder parkeerplaatsen over.
                        Misschien wel, maar mogen niet onderkennen dat ons wegennet drukker en drukker wordt (en uiteraard bijhorende parkeerproblematiek) door de toename van het autobezit. http://www.medialogue.be/files/Docs/...n%20Belgie.pdf
                        We rijden ons stilaan vast in dit kleine landje.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

@ mir : ik werk ook in hetzelfde gebouw (en heb van mijn werkgever gelukkig wel een parkingkaart) - problematiek is overal gekend : parking voldoende maar helaas betalend

ik weet wel dat parkingkaarten om altijd binnen te kunnen wel beduidend goedkoper zijn dan 160€ par maand , laat haar eens informeren bij de parkingbeheerder ( en via de werkgever nog iets goedkoper mits zij al een aantal abonnementen afnemen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door markymark Bekijk bericht
                            @ mir : ik werk ook in hetzelfde gebouw (en heb van mijn werkgever gelukkig wel een parkingkaart) - problematiek is overal gekend : parking voldoende maar helaas betalend

ik weet wel dat parkingkaarten om altijd binnen te kunnen wel beduidend goedkoper zijn dan 160€ par maand , laat haar eens informeren bij de parkingbeheerder ( en via de werkgever nog iets goedkoper mits zij al een aantal abonnementen afnemen)
                            Als dat klopt, vind ik het wel redelijk schandalig van die werkgever, dat hij zelfs de moeite niet doet om de goedkoopste oplossing te vinden voor z'n werknemers...
                            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              Als dat klopt, vind ik het wel redelijk schandalig van die werkgever, dat hij zelfs de moeite niet doet om de goedkoopste oplossing te vinden voor z'n werknemers...
                              Blijkbaar kan ze via de werkgever een kaart kopen voor 110 euro per maand wat we nog teveel vinden.

mir
                              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                                Blijkbaar kan ze via de werkgever een kaart kopen voor 110 euro per maand wat we nog teveel vinden.

mir
                                En is tram 4 geen oplossing ? Zie #71
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X