Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iMac voor senioren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: iMac voor senioren?

    Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    Of... Hoe de kudde aan Windows kant ook altijd lekker meeloopt met de verhaaltjes...

    Ik ken al 4-5 verschillende mensen met die nieuwe iPhone, hoe ge dat ding ook vastneemt of zelfs volledig met twee handen omringd... Dat ding verliest niets van signaal... Een goeie zet van de concurrentie om dergelijke onzin de wereld in te sturen...

    Ik las daarpas iets over de iPad op een nieuwsite, binnen de minuut dat het artikel gezet was, begonnen de debielen alweer over Fanboys, Jobs/God, meelopers, enz enz enz...
    Zoals ik al eerder zei: ik leer hier elke dag iets bij
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: iMac voor senioren?

      Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
      Of... Hoe de kudde aan Windows kant ook altijd lekker meeloopt met de verhaaltjes...
      (...) ... Een goeie zet van de concurrentie om dergelijke onzin de wereld in te sturen...
      Die plaat blijft echt wel hangen..

      Comment


      • Re: iMac voor senioren?

        post verwijderd
        Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:06.

        Comment


        • Re: iMac voor senioren?

          Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
          er is alweer een nieuwke open, laat U maar gaan ... http://forum.belgiumdigital.com/f59/...it-321087.html
          Ik hoef mij niet te laten gaan, ik ontken geen feiten. De gazet lezen vraagt geen inspanning. Telkens nieuwsberichten ivm Apple, bevestigd door Jobs zelf, counteren en minimaliseren, wél.

          Waar blijf je de energie halen. Respect.

          Comment


          • Re: iMac voor senioren?

            Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
            Met jouw deductievermogen eindigen we dus bij 'Windows is voor puberende marginalen'
            Nee, voor mensen die hun zuurverdiende geld verstandig uit willen geven...

            Zoals ik. Net slippers van Asadi (what's in a name) gekost voor 9 euri. Gaan net zo lang mee als die van Adidas, maar voor een kwart van de prijs.

            Ook voor pubers is een iMac zonde van het geld :

            http://forum.belgiumdigital.com/f7/b...ng-320947.html

            Comment


            • Re: iMac voor senioren?

              Ik zit echt te wachten tot de nep iPad bij den Aldi te krijgen is en al die Windows-boys er eentje hebben. Kritiek zul je dan niet meer horen, alleen dat die van hen veel goedkoper (in ALLE betekenissen van het woord) is. Sommigen willen alleen maar namaak. Ik herhaal mezelf, maar voor mij alleen the real thing.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • Re: iMac voor senioren?

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Ik zit echt te wachten tot de nep iPad bij den Aldi te krijgen is en al die Windows-boys er eentje hebben. Kritiek zul je dan niet meer horen, alleen dat die van hen veel goedkoper (in ALLE betekenissen van het woord) is. Sommigen willen alleen maar namaak. Ik herhaal mezelf, maar voor mij alleen the real thing.
                The real thing? Namaak? Tablets bestaan al 8 jaar, e-readers nog veel langer. Nu ook niet doen alsof Apple het warm water uitgevonden heeft hé.. beetje fair blijven en de geschiedenis niet veranderen. Zo blijft iedereen goeie vrienden.

                Comment


                • Re: iMac voor senioren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Mailen, surfen.... moet je wel online gaan (WiFi) of een telefoonverbinding hebben.
                  En het is ook meteen het duurste toestel of bijna 800 euro.

                  Wifi zit in elk toestel, dus ook in het basismodel van 500€.

                  Wil je een kabelinternet of ADSL internetaansluiting uitsparen, dan moet je 100€ extra uitgeven voor het 3G model, en betaal je 15 of 25 € per maand aan Mobistar.

                  Voor beperkt gebruik van 1 persoon lijkt me dat ook nog eens behoorlijk redelijk.


                  Sorry, maar ik was een beetje laat, het stond er al.
                  Last edited by Guest14; 24 juli 2010, 20:52.

                  Comment


                  • Re: iMac voor senioren?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                    Wifi zit in elk toestel, dus ook in het basismodel van 500€.

                    Wil je een kabelinternet of ADSL internetaansluiting uitsparen, dan moet je 100€ extra uitgeven voor het 3G model, en betaal je 15 of 25 € per maand aan Mobistar.

                    Voor beperkt gebruik van 1 persoon lijkt me dat ook nog eens behoorlijk redelijk.


                    Sorry, maar ik was een beetje laat, het stond er al.
                    Ok maar als ik overal online wil gaan moet ik wel voor 3G kiezen he.
                    De iPad schakelt dus ook automatisch tussen WiFi en 3G.
                    Gebruikers die tevreden zijn zonder 3G is voor mij ook geen probleem hoor.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: iMac voor senioren?

                      Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                      Of... Hoe de kudde aan Windows kant ook altijd lekker meeloopt met de verhaaltjes...

                      Ik ken al 4-5 verschillende mensen met die nieuwe iPhone, hoe ge dat ding ook vastneemt of zelfs volledig met twee handen omringd... Dat ding verliest niets van signaal... Een goeie zet van de concurrentie om dergelijke onzin de wereld in te sturen...

                      Ik las daarpas iets over de iPad op een nieuwsite, binnen de minuut dat het artikel gezet was, begonnen de debielen alweer over Fanboys, Jobs/God, meelopers, enz enz enz...
                      Toch straf hoe ze hier blijven ontkennen na al die weken. Ga de site van Apple zelf eens lezen. Ze zijn twee weken bezig geweest om hun strategie te bepalen en die bestond eruit om met de vinger naar de anderen te wijzen.
                      http://www.apple.com/antenna/

                      Comment


                      • Re: iMac voor senioren?

                        Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                        The real thing? Namaak? Tablets bestaan al 8 jaar, e-readers nog veel langer. Nu ook niet doen alsof Apple het warm water uitgevonden heeft hé.. beetje fair blijven en de geschiedenis niet veranderen. Zo blijft iedereen goeie vrienden.
                        Tja maar toen Apple de iPAD aankondigde heeft HP eerst nog eens filmpje op YouTube gezet waarom die Slate zoveel beter was. Die had multitasking van de start, die kon alle Windows programma's draaien, die had 2 USB poorten....
                        Nadat de iPAD 2 weken te verkrijgen was, trokken ze Slate terug in. En dat zal allicht niet zijn omdat ze er nog zo zeker van waren dat hun product zoveel beter zou zijn.

                        Zelfde verhaal rond de JooJoo. Ook die was eerder aangekondigd en koste toen 500€ om hem te pre-orderen. Nu de iPAD uit is, is die prijs al gezakt naar 350€. En ik denk niet dat ze al 3.000.000 van hebben verkocht.

                        Ook voor e-Raeders hetzelfde verhaal. Al die andere fabrikanten hebben er naar schatting al 3.000.000 van verkocht. Niet slecht op 8 jaar of langer. Apple is hen nu al wel voorbij.

                        En ik geloof niet dat het hype en marketing alleen is. Denken wij echt dat Steve de enigste mens op aarde is die marketing kan toepassen? Waarom maken alle GSM fabrikanten een kloon van de iPhone? Waarom klonen ze niet gewoon de marketing?

                        Maar goed verschillen moeten er zijn. Ik hoop echt dat er snel meerdere fabrikanten met een deftige tablet op de markt komen (en deftige tablets bestaan niet al 8 jaar). En ik hoop ook dat ze die op veel punten weten te verbeteren tegenover de iPAD. Alleen dat zal ons als consument ten goede komen.
                        Tot sluitertijd, Dirk

                        Comment


                        • Re: iMac voor senioren?

                          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                          The real thing? Namaak? Tablets bestaan al 8 jaar, e-readers nog veel langer. Nu ook niet doen alsof Apple het warm water uitgevonden heeft hé.. beetje fair blijven en de geschiedenis niet veranderen. Zo blijft iedereen goeie vrienden.
                          De iPad lijkt op geen enkele van z'n voorgangers, degene die jullie bij den Aldi zullen oppikken zullen namaak iPads zijn.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                          Comment


                          • Re: iMac voor senioren?

                            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                            Tja maar toen Apple de iPAD aankondigde heeft HP eerst nog eens filmpje op YouTube gezet waarom die Slate zoveel beter was. Die had multitasking van de start, die kon alle Windows programma's draaien, die had 2 USB poorten....
                            Nadat de iPAD 2 weken te verkrijgen was, trokken ze Slate terug in. En dat zal allicht niet zijn omdat ze er nog zo zeker van waren dat hun product zoveel beter zou zijn.

                            Zelfde verhaal rond de JooJoo. Ook die was eerder aangekondigd en koste toen 500€ om hem te pre-orderen. Nu de iPAD uit is, is die prijs al gezakt naar 350€. En ik denk niet dat ze al 3.000.000 van hebben verkocht.

                            Ook voor e-Raeders hetzelfde verhaal. Al die andere fabrikanten hebben er naar schatting al 3.000.000 van verkocht. Niet slecht op 8 jaar of langer. Apple is hen nu al wel voorbij.

                            En ik geloof niet dat het hype en marketing alleen is. Denken wij echt dat Steve de enigste mens op aarde is die marketing kan toepassen? Waarom maken alle GSM fabrikanten een kloon van de iPhone? Waarom klonen ze niet gewoon de marketing?

                            Maar goed verschillen moeten er zijn. Ik hoop echt dat er snel meerdere fabrikanten met een deftige tablet op de markt komen (en deftige tablets bestaan niet al 8 jaar). En ik hoop ook dat ze die op veel punten weten te verbeteren tegenover de iPAD. Alleen dat zal ons als consument ten goede komen.
                            't Zal aan de combinatie liggen Dirk:
                            - kwaliteit-imago
                            - design
                            - toepassingen
                            - strategie en marketing
                            - tijdstip van lancering

                            Microsoft is toch een kei in marketing maar van bijv. hun tablets is er niet veel
                            in huis gekomen.

                            En als je eenmaal het imago van goede kwaliteit hebt dan is dat moeilijk kapot te krijgen
                            Niet dat ik sta te springen opdat dit moet gebeuren.
                            Jouw laatste paragraaf hierboven zegt veel meer en zegt het beter.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • Re: iMac voor senioren?

                              post verwijderd
                              Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:07.

                              Comment


                              • Re: iMac voor senioren?

                                Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                                Ik heb net eens door Uw history gelopen... op amper 2 weken heb je al 23 posts gedaan in Apple/Iphone/etc. gerelateerde topics, en weinig constructief mag ik wel zeggen ...
                                Blijkbaar ben je selectief blind Tom. Nogmaals mijn linkje van boven herhalen:
                                http://www.apple.com/antenna/

                                Ik zie dat je verkoper bent. Werk je in een Apple shop?

                                Comment

                                Working...
                                X