Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergernis van de dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Ergernis van de dag

    Oorspronkelijk geplaatst door LucIoshi Bekijk bericht
    als je ergernis na een dag al voorbij zou zijn, des te beter voor je...
    Niet echt ... het begint die dag maar eindigt binnen enkele jaren of als ze die kwiet te pakken hebben.

    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Die schade is toch veel te hoog om van een personenauto te zijn?
    Klopt inderdaad wel en het voertuig dat we nu zoeken is ook geen personenwagen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: Ergernis van de dag

      Nu nog grotere ergernies.

      We weten mits getuigen met 90% zekerheid wie het is en hebben de politie terug gecontacteerd ... dit is een feit dat niet valt onder ernstige zaken en dus als zonder gevolg geklasseerd wordt. Dossier is dus al gesloten. Ze laten het enkel bij een bewijs van aangifte voor de verzekering en daarna gedaan.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: Ergernis van de dag

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Nu nog grotere ergernies.

        We weten mits getuigen met 90% zekerheid wie het is en hebben de politie terug gecontacteerd ... dit is een feit dat niet valt onder ernstige zaken en dus als zonder gevolg geklasseerd wordt. Dossier is dus al gesloten. Ze laten het enkel bij een bewijs van aangifte voor de verzekering en daarna gedaan.
        Dat weet jij, maar dat weet de dader nog niet... probeer je stoute schoenen aan te trekken en een regeling te treffen?

        of anders dit: http://www.youtube.com/watch?v=QXB6pdkNB5I

        Comment


        • #34
          Re: Ergernis van de dag

          Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
          Grapjas.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #35
            Re: Ergernis van de dag

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Nu nog grotere ergernies.

            We weten mits getuigen met 90% zekerheid wie het is en hebben de politie terug gecontacteerd ... dit is een feit dat niet valt onder ernstige zaken en dus als zonder gevolg geklasseerd wordt. Dossier is dus al gesloten. Ze laten het enkel bij een bewijs van aangifte voor de verzekering en daarna gedaan.
            Politie dus al even erg dan verzekeringen, die doen ook alles om er onderuit te komen.

            Een paar duizend euro schade en vluchtmisdrijf is niet "ernstig".
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: Ergernis van de dag

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              We weten mits getuigen met 90% zekerheid wie het is en hebben de politie terug gecontacteerd ... dit is een feit dat niet valt onder ernstige zaken en dus als zonder gevolg geklasseerd wordt. Dossier is dus al gesloten. Ze laten het enkel bij een bewijs van aangifte voor de verzekering en daarna gedaan.
              Je had moeten zeggen dat er iemand op je oprit borstvoeding zit te geven. Wedden dat ze er direct met 4 man stonden?

              Comment


              • #37
                Re: Ergernis van de dag

                Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Je had moeten zeggen dat er iemand op je oprit borstvoeding zit te geven. Wedden dat ze er direct met 4 man stonden?
                Moest ik nu tegen mijn eigen auto staan te p*ssen ... dan werd ik gegarandeerd meegenomen en kreeg ik een proces aan mijn been.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #38
                  Re: Ergernis van de dag

                  Dus als ik het goed begrijp is de dader nu gekend en gaat alles via de verzekering geregeld worden?
                  Dat is dan toch enig positief nieuws. Dat de dader geen straf zal krijgen is natuurlijk jammer maar voornaamste voor jou zal toch zijn dat je de herstelling niet zelf moet betalen.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #39
                    Re: Ergernis van de dag

                    Ambetant,heel ambetant als je het mij vraagt,hopelijk vinden ze deze persoon zodat jij de schade kan verhalen en krijgt dit individu een fikse boete.
                    één kleine opmerking,ik denk dat het jouw huis is op de achtergrond.Waarom parkeer je de wagen dan niet op de oprit ipv op de staat?
                    www.fotojoel.be
                    7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

                    Comment


                    • #40
                      Re: Ergernis van de dag

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Dus als ik het goed begrijp is de dader nu gekend en gaat alles via de verzekering geregeld worden?

                      mir
                      Ik dacht dat Verseg en een paar buren vrijwel zeker zijn wie het is, maar als de politie niet mee wil koop je daar niet veel mee hé.
                      Verzekering zal wel betalen (omnium) min de vrijstelling en met vermoedelijk een hogere premie voor Verseg volgend jaar.
                      Leuk is anders.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #41
                        Re: Ergernis van de dag

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Ik dacht dat Verseg en een paar buren vrijwel zeker zijn wie het is, maar als de politie niet mee wil koop je daar niet veel mee hé.
                        Verzekering zal wel betalen (omnium) min de vrijstelling en met vermoedelijk een hogere premie voor Verseg volgend jaar.
                        Leuk is anders.
                        Nete heeft het goed begrepen.
                        We weten ondertussen vrijwel zeker met enkele buren als getuige wie het is maar de politie heeft het dossier direct na vaststelling gesloten zonder dat ik enige verklaring heb afgelegd. Enke fotoke genomen, papieren wagen nagekeken en weg waren ze.
                        Tweede dag papierke in de bus waarin stond dat dit voor de verzekering was (enkel pv-nummer) en dat het dossier gesloten werd zonder naar het parket te sturen.

                        Vrijstelling is inderdaad voor mij ... hogere premie gelukkig niet mits bedrijfswagen.
                        Maar het heeft wel meer gevolgen dan dit ... ongelooflijk veel gevolgen.

                        Nu zullen we nog proberen een regeling te treffen en de politie toch nog eens proberen te laten werken en anders is het advokaat en rechtstreekse dagvaarding.
                        Ik ben niet van plan het hierbij te laten.

                        Grootste probleem is dat je voor zoiets enkel bij locale politie kan gaan ... die buur heeft daar een kennis werken en krijgt anders ook al geen boete, zelfs niet als hij gedronken heeft.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #42
                          Re: Ergernis van de dag

                          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                          Hallo,

                          Mijn vrouw had na precies één dag al een reuzekras achteraan op haar fonkelnieuwe rode cabrio ... Duidelijk met een scherp voorwerp even een "lijntje" getrokken.
                          Onze zwarte S-Max is na twee jaar inmiddels ook een groot "krasoppervlak" en voorzien van de nodige deukjes van "buurdeuren" op parkings.
                          Als ik nu parkeer is dat bij voorkeur aan 1 kant langs "iets" dat geen auto is, dat is toch al een beetje minder risico.
                          In Spanje vinden ze het helemaal nier erg als ze je even raken: een Golfje reed achteraan op de S-Max en bleef hangen achter de trekhaak. De mevrouw vond het niet erg en gaf vol gas achteruit om weg te geraken zonder enige vorm van "oeps" ...
                          De Fransen parkeren vaak op het geluid: een "boink" wil zeggen dat ze net iets te ver gereden zijn ...
                          Kortom, de eerste kras is de allerergste, de tweede doet iets minder pijn en vanaf de vijfde weet je de je auto "ooit" in nieuwstaat is geweest en dat je vanaf nu een heel regiment polier- en poetsproducten dient aan te schaffen om de schade wat "draaglijk" te houden.

                          Jaja
                          Zo is het, deze week weer eens Barcelona bezocht met de wagen, en jawel, bingo, zelfs op een privaat parking, een mooie deuk in het portier. En wat ga je eraan doen? Wat ga je bewijzen? Niks, de mensen vinden het "normaal" Goed dat het een bedrijfswagen is.
                          Mijn volgende auto heeft rondom Bullbars, nu weet ik waar je die in Europa voor kunt gebruiken ;-)
                          Last edited by Rudy; 18 juli 2010, 11:06.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Ergernis van de dag

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Nu nog grotere ergernies.

                            We weten mits getuigen met 90% zekerheid wie het is en hebben de politie terug gecontacteerd ... dit is een feit dat niet valt onder ernstige zaken en dus als zonder gevolg geklasseerd wordt. Dossier is dus al gesloten. Ze laten het enkel bij een bewijs van aangifte voor de verzekering en daarna gedaan.
                            Wat dacht je van die rakkers, die flitsen liever dan werken hoor.
                            Kan je dan geen klacht indienen van vluchtmisdrijf, kunnen ze dat zo maar klasseren?
                            Kan je de burgemeester niet eens spreken das toch het hoofd van de flikken?
                            Last edited by Sus; 19 juli 2010, 13:56.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • #44
                              Re: Ergernis van de dag

                              VerSeg,reageren op een artikel in de krant da's niet genoeg hoor.Zelf contact opnemen met kranten is veel beter en doeltreffender. Big Brother ......
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Ergernis van de dag

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Nete heeft het goed begrepen.
                                We weten ondertussen vrijwel zeker met enkele buren als getuige wie het is maar de politie heeft het dossier direct na vaststelling gesloten zonder dat ik enige verklaring heb afgelegd. Enke fotoke genomen, papieren wagen nagekeken en weg waren ze.
                                Tweede dag papierke in de bus waarin stond dat dit voor de verzekering was (enkel pv-nummer) en dat het dossier gesloten werd zonder naar het parket te sturen.

                                Vrijstelling is inderdaad voor mij ... hogere premie gelukkig niet mits bedrijfswagen.
                                Maar het heeft wel meer gevolgen dan dit ... ongelooflijk veel gevolgen.

                                Nu zullen we nog proberen een regeling te treffen en de politie toch nog eens proberen te laten werken en anders is het advokaat en rechtstreekse dagvaarding.
                                Ik ben niet van plan het hierbij te laten.

                                Grootste probleem is dat je voor zoiets enkel bij locale politie kan gaan ... die buur heeft daar een kennis werken en krijgt anders ook al geen boete, zelfs niet als hij gedronken heeft.
                                Is vluchtmisdrijf niet ernstig ? Ik zou eens met mijn verzekeringsagent overleggen hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X