Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergernis van de dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ergernis van de dag

    De hon moeste hem versjeure...
    Wat een klojo zeg..
    daar gaat de mens zijn zuur verdiend geld...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #17
      Re: Ergernis van de dag

      we hebben in Nederland het Waarborgfonds.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Ergernis van de dag

        Hallo,

        Mijn vrouw had na precies één dag al een reuzekras achteraan op haar fonkelnieuwe rode cabrio ... Duidelijk met een scherp voorwerp even een "lijntje" getrokken.
        Onze zwarte S-Max is na twee jaar inmiddels ook een groot "krasoppervlak" en voorzien van de nodige deukjes van "buurdeuren" op parkings.
        Als ik nu parkeer is dat bij voorkeur aan 1 kant langs "iets" dat geen auto is, dat is toch al een beetje minder risico.
        In Spanje vinden ze het helemaal nier erg als ze je even raken: een Golfje reed achteraan op de S-Max en bleef hangen achter de trekhaak. De mevrouw vond het niet erg en gaf vol gas achteruit om weg te geraken zonder enige vorm van "oeps" ...
        De Fransen parkeren vaak op het geluid: een "boink" wil zeggen dat ze net iets te ver gereden zijn ...
        Kortom, de eerste kras is de allerergste, de tweede doet iets minder pijn en vanaf de vijfde weet je de je auto "ooit" in nieuwstaat is geweest en dat je vanaf nu een heel regiment polier- en poetsproducten dient aan te schaffen om de schade wat "draaglijk" te houden.

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #19
          Re: Ergernis van de dag

          of je rijdt met een 2e hands wagen en je geeft geen hol om krasjes en deukjes want later verkoop je hem toch voor export.

          Ik snap het nut niet echt van al die 'sjiek' rond carroserie.

          Comment


          • #20
            Re: Ergernis van de dag

            Dat is tegenwoordig normaal denk ik, ze rijden ergens tegen en ze maken dat ze weg zijn.
            Ga maar eens op een parking staan dan zie je wat hoor, en als ze ergens tegen zitten ze stappen nog niet eens meer uit om te gaan zien.
            Mijn vorige auto had ik een week en toen had er al ene een achterdeur ingedeukt, nooit iets van gehoord.
            Dan mijn 307 die ik nu heb had ik een maand toen de Haremsesmid een wasmachien en droogkast moesten afleveren had ik mijn 307 op de gazon gezet zodat ze er niet tegen zouden zitten.
            Omdat ze zoveel plaats hadden waren ze dan maar op de oprit komen staan en hadden ze de deur tegen mijn zijkant staan terwijl ze loste, natuurlijk van al dat gewiggel flink beschadigd, en dan hadden ze nog gewild dat ik dat zo liet.
            Dan een paar weken geleden stond ik in Turnhout geparkeerd aan de voorkant kort bij een boom komt er achter mij een buske staan met rolstoelpatienten, die komt 5cm van mijn auto staan (rolstoelen moesten er langs achter uit) laad uit en gaat winkelen, zie maar dat je er uit komt. (die stond zeker een 1m in mijn vak).
            Blijkbaar heeft niemand nog respect voor een ander.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

            Comment


            • #21
              Re: Ergernis van de dag

              Wel, ik ben ooit eens op de parking van de Colruyt getuige geweest van een auto die een andere auto ramde en nadien gewoon de parking afreed. Heb de nummerplaat genoteerd en ben terug in de winkel gestapt, heb mijn naam & gegevens achter gelaten aan de eigenaar van de wagen (ik moest dringend weg).

              Bijna een jaar later oproep gekregen om mijn verhaal te gaan doen bij de politie. Toen ik mijn verhaal deed vernoemde ik dat een oudere vrouw aan het stuur zat, dit was een nieuw gegeven in het dossier... waarschijnlijk had haar man de schuld op zich genomen.

              Nog een paar maand later een vriendelijk briefje in de bus gekregen van de eigenaar van de wagen om te melden dat het dossier afgerond was.

              Kleine moeite voor mij, groot verschil voor het 'slachtoffer'...

              Comment


              • #22
                Re: Ergernis van de dag

                Ik heb ooit in Beerse gezien dat tussen twee auto's een plaats open was, komt daar een vrouw met een grote BMW parkeren die kon daar niet goed in een keer tussen en toen ze nog eens achteruit wou rijden had ze de BMW voorruit staan inplaats van achteruit met als gevolg dat ze de voorste auto zeker 75cm naar voor duwde.
                De vrouw stapte uit ging achter haar auto de schoenenwinkel binnen en kwam een kwartier later langs dezelfde kant terug en maakte dat ze weg was.
                Die had nog geen eens gaan kijken wat er aan haar en de andere wagen aan was en dat was een ferme klap hoor toen ze die raakte.
                Sindsdien heb ik steeds een boekje en een potlood in mijn auto liggen.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #23
                  Re: Ergernis van de dag

                  Klacht is direct ingediend en we hebben in gans de wijk een briefje in de bus gaan steken met foto erbij. Verschillende mensen hebben die dag 2 voertuigen gezien die kunnen voldoen aan de beschrijving ... eentje ervan wordt al onderzocht door de politie, vandaag dus teruggeweest om dit te laten natrekken.
                  Indien het klopt is het zelfs een buur.
                  Zijn voertuig is sinds de aanrijding alvast "verdwenen van de aardbol", wat allerminst raar is. Maar het kan ook toeval zijn.

                  Wat sommigen vragen over de spiegel, die heeft bovenaan een tik gehad en was gewoon toegeplooid.
                  De schade is in het echt veel erger dan op foto, vleugel en voorste deur zijn naar achteren geschoven en staan tegen elkaar.
                  Van een carwash kan het zeker niet ... en als ik met de wagen rij dan doe ik voor elke rit de volledige toer van mijn wagen, dus ook op elke parking en zelfs op het werk.

                  Waarborgfonds kan zeker niet tussen komen, is enkel als er lichamelijk letsel is en als de dader bekend is voor de materiele schade ... dus alleen als hij onverzekerd is en geen geld heeft.

                  De wagen heeft een omnium en daar gaat het niet echt om, vrijstelling is voor mij en de slechte gedachte dat ik erbij heb nog meer.

                  Maar ook goed nieuws, veel buren bieden spontaan hulp aan om te zoeken.
                  Ik geef niet op, ik heb tijd genoeg en zal nog lang blijven zoeken.

                  Dit aangeven als vandalisme of ongeval maakt niets uit, met omnium blijft toch de vrijstelling en zonder omnium trek je in beide gevallen niets.
                  Dit werd als ongeval aangegeven want enkel zo kunnen ze in geval de dader gevonden wordt vervolgen voor vluchtmisdrijf. Voor vandalisme krijgen ze hoogstens een vermaning.

                  Het is inderdaad smerig maar wat doe je er aan ... weg is weg en vinden is een speld in een hooiberg.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ergernis van de dag

                    En over pech gesproken, ik doe mijn auto in de garage voor een herstelling,kost 136 €.
                    De garagehouder maakt een testrit en wordt langs achter aangereden door een gehuurde bestelwagen, resultaat auto total- los.
                    Mijn wagen was 8jaar oud dus daar gaan we.
                    De kosten die hierna optreden worden nooit volledig vergoed en zeker omdat ik nog helemaal niet aan vervanging toe was, gezien zijn km stand van 70000 km en je bij wijze van spreken je boterham van de vloer kon eten.
                    De garagist moest zeker daar niet gweest zijn op de plaats van het ongeval, recht voor de deur van een onderdelen zaak, was hij gewoon blijven rijden tot terug in zijn zaak was er nooit niets gebeurd.Hij was waarschijnlijk van plan om daar stukken af tehalen met mijn wagen.Hij moet daar stoppen om de baan te kruisen, en rijd daar een slaper tegen 70 p/u of harder in op mijn wagen, want een bestelwagen hé, en mijn auto vliegt nog twintig meter verder tegen een stenen duiker, met het gekende reultaat.DAMNED
                    Last edited by guido.g; 15 juli 2010, 20:11. Reden: TEKST
                    https://ggpics.be/

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ergernis van de dag

                      Ergernis van de dag, noem jij dat... ? Bij mij zou het ergernis van de volgende maanden zijn! Natuurlijk, als je ergernis na een dag al voorbij zou zijn, des te beter voor je...

                      Smerige streek. Op een driekoningendag belden een groepje driekoningenzangers aan. Ik kon niet open doen omdat ik in de douche stond, die bellen nog 3 of 4 keren, beginnen te roepen dat ik een gierigaard ben, na proper gewassen te zijn wil ik vertrekken en blijkt dat die klojo's een bluts in de deur van mijn auto hebben gestampt!! Ik erger er mij nog steeds aan en da's toch al zo'n 4 jaar terug! Die auto was anderhalve maand oud!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ergernis van de dag

                        Die schade is toch veel te hoog om van een personenauto te zijn? Lijkt me meer iets van een vrachtwagen te zijn. Misschien eens in de buurt luisteren of er ergens een vrachtwagen is gaan lossen?

                        mir
                        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ergernis van de dag

                          Asociale lui het wordt steeds erger! Bah! :
                          Groeten Sensor

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ergernis van de dag

                            stond ergens op een hobbybeurs denk dat het in Halen was.
                            mee gemaakt dat mijn auto werd beschadingd door een dronken chaufeur die naast me stond, en mijn spatbord van achter een flike deuk voorzag
                            wou weg rijden maar werd door omstaanders staande gehouden
                            ze zijn me toen binnen komen roepen, en ik heb de politie er bij gehaald
                            ha zou je denken de mannen van de wet
                            kl*te Gerard
                            wilden geen proces verbaal maken omdat het een goed geziene schepen van de gemeente was en wilde het door de vingers
                            zien heb toen voet bij stuk gehouden en er toch een proces opgesteld.
                            maar het ergste van alles was dat ze hem gewoon lieten vertrekken omdat hij toch naar huis ging en dat met een goed stuk in z'n kl*te
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ergernis van de dag

                              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                              stond ergens op een hobbybeurs denk dat het in Halen was.
                              mee gemaakt dat mijn auto werd beschadingd door een dronken chaufeur die naast me stond, en mijn spatbord van achter een flike deuk voorzag
                              wou weg rijden maar werd door omstaanders staande gehouden
                              ze zijn me toen binnen komen roepen, en ik heb de politie er bij gehaald
                              ha zou je denken de mannen van de wet
                              kl*te Gerard
                              wilden geen proces verbaal maken omdat het een goed geziene schepen van de gemeente was en wilde het door de vingers
                              zien heb toen voet bij stuk gehouden en er toch een proces opgesteld.
                              maar het ergste van alles was dat ze hem gewoon lieten vertrekken omdat hij toch naar huis ging en dat met een goed stuk in z'n kl*te
                              Geweldig
                              En daar sta je dan.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ergernis van de dag

                                Zal wel eens tegen de lamp lopen, vraag maar eens aan diene de wolf uit gent

                                mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                                Comment

                                Working...
                                X