Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Ha, volgens buienradar is er een flinke onweersbui op komst
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Hier zo net een hééééél klein beetje klankspel.
      Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:49.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Zo zie je maar dat het op een paar km afstand toch redelijk kan schelen, hier een dikke 10 minuten stortregen maar of dat veel zal uitgehaald hebben betwijfel ik... nu alle beetjes helpen in deze omstandigheden...
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Het blijft hier dus sproeien.
          Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:49.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hier nu 20,5 gr.
            Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:50.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              En ben je niet van Oost- of West-Vlaanderen, dan weet je niet wat het is, want je hebt dan waarschijnlijk wel nu en dan regen gehad.
              Maar ik blijf sproeien, er is (nog)geen verbod, enkel een sensibilisering....

              En komt er een verbod, dan doe ik zoals zo vele anderen, je regenputten vullen met drinkwater... bij controle ben je dan met regenwater aan het sproeien .
              Intussen gaat het niet meer om sensibilisering, maar wel gezond verstand.
              Intussen al 2 dagen verboden, Djivan:


              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Dat is zo, maar ik kan het niet hebben dat men niet denkt aan, ik herhaal het hier tot vervelens toe maar het kan me niet schelen, ouderen in rusthuizen, zieke mensen in hospitalen enz...
              Die kunnen niet kiezen, die moeten gewoon ondergaan. En dat men daar niet aan denkt... daar kan ik met mijn boerenverstand niet bij.

              Hier nu juist gedaan met sproeien, en reeds 27,3 gr .
              Het zal je wellicht ook aan je reet kunnen roesten wanneer de drinkwatervoorraad zodanig laag staat dat rusthuisbewoners geen drinkwater meer krijgen?

              Zolang jouw gras maar niet geel begint te zien, natuurlijk.

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Temperatuur valt mee (slechts 21,2 gr)
                Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:43.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Het is wel even wennen (en verademen): grijs
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Hier nu 17.5 gr.
                    Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:44.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Zalig, zalig, zalig weer... op voorwaarde dat het niet voor de rest van de zomer zo blijft .
                      100%, wat zeg ik, 500% akkoord. , vooral met de tekst na de ...
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        100%, wat zeg ik, 500% akkoord. , vooral met de tekst na de ...
                        Groot verschil met de eerdere wens van een paar maand regen. [emoji1]

                        Is wat frisser vandaag en in de wind nu zelfs een beetje te.
                        Nu 's nachts nog een beetje regen zou welkom zijn, beetje droog in de tuin.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Groot verschil met de eerdere wens van een paar maand regen. [emoji1]
                          Ga je me verwisselen met Djivan ? Ik een paar maand regen gewenst ????
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ga je me verwisselen met Djivan ? Ik een paar maand regen gewenst ????
                            Leer even een historiek begrijpend lezen in volgorde ... jij hebt zijn tekst aangekaart, ik heb aangevuld. [emoji1]

                            Waar schreef ik dat dit van u kwam?
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Leer even een historiek begrijpend lezen in volgorde ... jij hebt zijn tekst aangekaart, ik heb aangevuld. [emoji1]

                              Waar schreef ik dat dit van u kwam?
                              Je schrijft wel een beetje in raadsels. Je citeert wat ik schrijf maar je bedoelt eigenlijk dat Djivan een heel ander geluid laat horen. Had je nu #12954 geciteerd dan was het iets duidelijker geweest.

                              Gisteren de qua zonopbrengst de somberste dag sinds 20 maart, dat kan tellen.
                              Last edited by nete; 25 juni 2017, 09:59.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Je schrijft wel een beetje in raadsels. Je citeert wat ik schrijf maar je bedoelt eigenlijk dat Djivan een heel ander geluid laat horen. Had je nu #12954 geciteerd dan was het iets duidelijker geweest.
                                Jij haalt zijn tekst aan, ik vul aan ... waarom zou het dan plots over iets anders gaan? [emoji1]
                                Soit, maakt niet uit ... het heeft lichtjes geregend, maar voor de tuin veel te weinig. [emoji1]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X