Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Heel de week iets boven de 30°C. Voor volgende week is 40° voorspeld, met slechts één onweertje van 5mm regen.
    Nu om 7h30 is het 25,5°C en relatieve vochtigheid 52%

    Murcia Weather Forecast. Access detailed hourly and 14 day forecasts, current conditions, maps, warnings, meteograms, historical data and more for Murcia
    Last edited by notex; 12 juni 2017, 07:35.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Nu 15,1 gr.
      Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:53.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        In Dendermonde betrokken en 20°.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Grijs (maar toch ook wat blauw en wit) en winderig en temperaturen die 10°C lager liggen dan gisteren zondag. Vind ik helemaal niet erg.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Hier nu 18,1 gr.
            Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:53.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              De natuur is soms toch raar: vandaag pakken wolken en geen druppel regen (die nodig is !).
              En soms is één wolkje van niemendal voldoende voor een plensbui.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Ik blijf sproeien.
                Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:54.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Hier nu reeds 24,5 gr.
                  Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:54.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Zalig zomerweer. Alleen spijtig van de extremen die we hier altijd hebben. Ofwel te nat ofwel te droog.
                    Van mij mag het nu en dan wel eens een dagje regenen, het is broodnodig.
                    Hadden we maar een knopke dat we savonds konden opzetten voor regen en smorgens weer uit.
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      We kunnen enkel nog hopen op een kletsnatte juli en augustus zeker ?
                      Mocht het zo zijn, er zal wel niemand klagen zeker, want de zomer hebben we al gehad.
                      Alleen zou het een heel klein beetje spijtig zijn voor zij die net dan verlof hebben .
                      Voor wie net dan verlof heeft?
                      Ongeveer 90% van de werkende mensen zeker, vooral die met kinderen.

                      We kunnen enkel af en toe eens op een goede regenbui hopen, dat kan ook 's nachts.

                      En de zomer moer nog beginnen, we hebben enkel een warme lente gehad.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Voor wie net dan verlof heeft?
                        Ongeveer 90% van de werkende mensen zeker, vooral die met kinderen.

                        We kunnen enkel af en toe eens op een goede regenbui hopen, dat kan ook 's nachts.

                        En de zomer moer nog beginnen, we hebben enkel een warme lente gehad.
                        De officiële zomer moet inderdaad nog beginnen, maar je kan niet ontkennen dat we al veel warme en zonnige dagen hebben gehad dit jaar. We hadden ook al een te warme, te zonnige en te droge lente 2017, winter 2016-2017, herfst 2016 en zomer 2016.

                        Men zegt dat de natuur zich altijd herstelt, maar daar geloof ik niet in. Er zijn nu al opvallend veel bos- en heidebranden geweest en de extreme droogte en warmte houdt, jammer genoeg, nog lang aan.
                        Ik kan helemaal niet tegen de hitte en wens Kaneda en al de anderen die het kunnen gebruiken alle sterkte toe in deze moeilijke tijden.

                        Momenteel is het hier nog 24,6°C.

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Skoda Bekijk bericht
                          Men zegt dat de natuur zich altijd herstelt, maar daar geloof ik niet in. Er zijn nu al opvallend veel bos- en heidebranden geweest en de extreme droogte en warmte houdt, jammer genoeg, nog lang aan.
                          Ik kan helemaal niet tegen de hitte en wens Kaneda en al de anderen die het kunnen gebruiken alle sterkte toe in deze moeilijke tijden.
                          Voor mij is dit ook te warm hoor, het is puffen bij het minste dat men doet.

                          In 1976 hadden we ook zo'n droogte en hitte, toch hebben we ondertussen al enkele strenge winters gehad, kletsnatte frisse zomers, ... komt regelmatig terug.

                          De ijstijd is ook gekomen en gegaan. [emoji1]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Nu reeds 24,8 gr.
                            Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:47.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Op woensdag 21 juni 2017 om 06:24 (in Brugge ) is het de zomerzonnewende.
                              Dan is de dag 8 uren en 42 minuten langer dan in putje winter.
                              Vanaf 22 juni 2017 beginnen de dagen terug te korten.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Zalig, zalig, zalig ....
                                Gisteren en vandaag lekker werken in de hof. Zaterdagnamiddag en gisterennamiddag fotokes genomen in de cactusserre. Ik voel me weer thuis (Afrika) bij deze mooie temperaturen ...
                                Maar het mag wel even regenen voor de regenwaterput en om de planten toch enige overlevingskans te geven. Ook de cactussen snikken naar wat vocht ...
                                Maar nu en dan een goede plensbeurt hoeft daarom geen mooie zomer te betekenen. Van alles op het gepaste ogenblik een portie en iedereen kontent.
                                https://www.fotospotter.be
                                Je suis content d’être heureux

                                Comment

                                Working...
                                X