Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Passende bij al het voorgaande en voor de mensen die geen meetstation hebben maar wel toegang tot een steen:
    My photo's

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Een steen hebben ze zelfs niet nodig, ogen zijn voldoende .
      Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:36.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Een steen hebben ze zelfs niet nodig, ogen zijn voldoende .
        Haha
        Voor sommigen moet het iets duidelijker zijn.
        My photo's

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Wat een prachtige vergelijkingen allemaal zeg .
          Maar ik ben geenszins verwonderd dat het van jullie beiden komt.... hoe zou dat komen .
          Gelukkig kan ik mijn negeerlijst nog uitbreiden.
          Het is weeral bewezen dat iemand van je negeerlijst weghalen ALTIJD nefast en dom is. En ik geef toe, op dat gebied ben ik echt een stomme kl..t.
          Eens er op, altijd erop is het beste.
          Salut weermannen en nog veel succes met jullie visuele waarnemingen .
          Dat is altijd het vreemde aan uw reacties.
          Iedereen kan en mag een andere mening hebben en zijn standpunt verdedigen, daar is niets mis mee ... ook niet als die persoon Djivan is.
          Maar waarom moet er in uw reacties altijd zo snel verwezen worden naar dom, onnozel, onkundig of negeerlijst omdat men niet dezelfde mening/visie heeft?

          Als men in het leven iedereen moet uitsluiten dat een andere mening/visie heeft, dan blijft er nog weinig over hoor.
          Bekijkt u het niet een beetje te negatief?

          In het auto-topic maakt u ook bekend dat de Toyota niet uw ding is, wat volkomen uw recht is ... maar daarom is de bedenker/ontwerper ervan niet dom of onnozel ... meningen verschillen nu eenmaal van mens tot mens, zo ook met het weer.

          Ik wil mijn eigen reacties niet beoordelen, maar Wim zijn reactie is toch ook niet beledigend of zo ... hij geeft ook gewoon een mening, is daar iets fout aan?

          Het blijft uw volle recht ons te negeren en een andere mening te hebben, maar ik snap niet waarom u zo snel gaat overreageren op sommige anderen.
          Wij zitten hier uiteindelijk allen in Chit Chat om over koetjes en kalfjes te praten en over "het weer" ... toch niet om ruzie te maken?
          Een (andere) mening delen is geen ruzie maken hé.

          Geniet van het zonnetje, dat bevordert de moraal ... tenzij men liever regen heeft natuurlijk.

          En mocht je het verkeerd interpreteren, ik schijf dit als positief bericht, niet om iemand te veroordelen.

          Met vriendelijke groeten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            <KNIP>
            Mensen waar ik het liefste mee werk hoeven niet alles wetenschappelijk te bewijzen, sterker nog , ik heb het veel meer voor mensen die gerust eens met wat natte vingerwerk en gezond inschattingsvermogen iets doen. Dat is na ruim 20 jaar op die manier werken toch nog zo fout niet gebleken...
            Last edited by LesC; 14 juli 2017, 11:13. Reden: Op de man
            1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              De sfeer hier is tegenwoordig ook om te huilen... kleine kinderen zijn ook boos wanneer ze hun zin niet krijgen...

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                De sfeer hier is tegenwoordig ook om te huilen... kleine kinderen zijn ook boos wanneer ze hun zin niet krijgen...

                Hier is het ook goed weer.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Hier nu :

                  Buitentemperatuur : 17,7 gr
                  Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:33.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                    <KNIP>
                    Mensen waar ik het liefste mee werk hoeven niet alles wetenschappelijk te bewijzen, sterker nog , ik heb het veel meer voor mensen die gerust eens met wat natte vingerwerk en gezond inschattingsvermogen iets doen. Dat is na ruim 20 jaar op die manier werken toch nog zo fout niet gebleken...
                    Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:33.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Moderator Warning: Op de man posts worden niet geduld.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Hier zonnig met af en toe lichte regen, heel licht dan want zelfs niet meetbaar.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          10 dagen heerlijk zalig weer gehad om van te smullen (± 30°C) bij een droge lucht.
                          Nu een dag thuis in regen en koude en een grote kans op de zoveelste verkoudheid.
                          't Regent hier (visuele waarneming)
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Eindelijk flink wat regen hier, maar met tussenpozen. Mag voor mijn part een week aan een stuk, kwestie van de tuin te laten herleven.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Eindelijk flink wat regen hier, maar met tussenpozen. Mag voor mijn part een week aan een stuk, kwestie van de tuin te laten herleven.
                              Je had beter gezwegen ... nu is het hier ook goed aan het regenen.
                              Mag regenen ... 's nachts.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Stuur maar al die regen naar hier.
                                Last edited by Guest17; 28 juli 2017, 08:32.

                                Comment

                                Working...
                                X