Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Het weer speelt spelletjes Gisteren snikheet, vandaag weeral bewolkt en regen.
    Lieve deugd, wat een st***tzomer hier.
    Juli was hier nog te pruimen (we kunnen hier moeilijk Spaanse zomers eisen), maar augustus is inderdaad st***tzomer in de derde macht, zelfs voor België.
    We zijn net niet allemaal verzopen. En het heeft net niet gevroren in de Ardennen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Waarom ga je er dan naar toe .
      Om te vogelen.

      Voor komende week ziet er redelijk goed uit, een beetje nazomer na de ellende v/d voorbije weken is leuk meegenomen.
      De krijsende en gillende kinderen zitten dan eindelijk terug op de schoolbanken.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        16°C, bewolkt en het werd vroeg donker vandaag
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
          .......

          Voor komende week ziet er redelijk goed uit, een beetje nazomer na de ellende v/d voorbije weken is leuk meegenomen.
          en dan hebben wij vakantie......hoera!!!!
          ---
          nu hier bewollkt en 16 graden.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Bewolkt en regen.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Teleurstellend, heel teleurstellend. Dacht dat we eindelijk van die rotzomer af waren. Verkeerd gedacht dus...
              En Jill Peeters riep twee weken geleden dat de zomer voorbij is. Iedereen weet toch dat wanneer de school terug begint begin september, het ons weer niet is.

              Momenteel is het hier 19,7°C en benauwd. Ja, het is nu al warmer dan de 18°C die door de weerdiensten werd voorspeld...

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Hier reeds de ganse voormiddag een miezerige regen bij een temperatuur van 16.8°.

                @ skoda : ik weet niet hoe je aan die 19.7° komt, maar ik dacht dat je slechts op een goeie steenworp bij mij vandaan woont, en toch 3° warmer.... slechte thermometer ook ?

                Nu ja bij bouk die veel noordelijker woont was het op zijn thermometer 6° warmer dan op de thermometer van een officieel weerstation in bouk's buurt......ik verschiet dus van niks meer.
                Last edited by Guest17; 30 augustus 2014, 11:01.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Om te vogelen. ..................
                  O dan ben je wellicht in Schuddebeurze geweest

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    O dan ben je wellicht in Schuddebeurze geweest
                    Nee toch niet maar bedankt voor de tip! Dadelijk eens naar Emmadorp vertrekken sé.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Halverwege tussen huis en werk de eerste 'herfstkleuren" tegengekomen. De platanen krijgen al gouden blaadjes. Met de laatste zon erop een enig zicht.
                      Wat had ik een spijt dat mijn fototoestel thuis gebleven was...
                      Een zachte licht bewolkte dag gehad met nu nog temperaturen van 24 graden.
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                        Halverwege tussen huis en werk de eerste 'herfstkleuren" tegengekomen. De platanen krijgen al gouden blaadjes. Met de laatste zon erop een enig zicht.
                        Wat had ik een spijt dat mijn fototoestel thuis gebleven was...
                        Een zachte licht bewolkte dag gehad met nu nog temperaturen van 24 graden.
                        Mooi uitgedrukt

                        16° hier en een enkele bui gehad.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Hier reeds de ganse voormiddag een miezerige regen bij een temperatuur van 16.8°.

                          @ skoda : ik weet niet hoe je aan die 19.7° komt, maar ik dacht dat je slechts op een goeie steenworp bij mij vandaan woont, en toch 3° warmer.... slechte thermometer ook ?

                          Nu ja bij bouk die veel noordelijker woont was het op zijn thermometer 6° warmer dan op de thermometer van een officieel weerstation in bouk's buurt......ik verschiet dus van niks meer.
                          Je zegt het zelf al: bij jou regende het de ganse voormiddag wat en bij mij was het de hele voormiddag droog. Dat scheelt meteen enkele graden in deze tijd van het jaar dan hoor.

                          Ik heb trouwens 3 thermometers (2 in de schaduw en 1 in de zon). Ik neem uiteraard altijd de temperatuur in de schaduw en die 2 thermometers die in de schaduw hangen, komen altijd wel overeen.

                          Momenteel is het 15,2°C en bewolkt, droog.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Slecht nieuws; vandaag is voorlopig de laatste dag met goed weer.
                            Volgende week een uitgesproken zomers weerbeeld met temperaturen die kunnen oplopen tot 25 graden C. en geen neerslag.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              zo,n 19/20 graden hier.
                              blauwe lucht met wolken.
                              morgen begint de vakantie... België here we come.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                zo,n 19/20 graden hier.
                                blauwe lucht met wolken.
                                morgen begint de vakantie... België here we come.
                                grt,bouk.
                                Oei, ik dacht gelezen te hebben dat je naar Zuid Franrkrijk trok ? Of bedoel je België op doorreis naar .... ?

                                Hier zopas een serieuze regenbui te verwerken gekregen.
                                Bijna dichte wolkenhemel, met veel goeie wil is er hier en daar een blauw gaatje te bespeuren.
                                Zo goed als geen wind en een temperatuur van 18.4°.

                                Comment

                                Working...
                                X