Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    14 tot 23.5°C.
    Helder.
    Blauwe lucht met wolken.
    Grijze lucht en donker maar dat had je wel al geraden.

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      Mooi weer weer vandaag; 26°C, strakblauwe lucht en volop zon! laat de zomer nog maar effe duren, hoe warmer des te beter.

      dadelijk nog genieten aan het zwembad, vitamine D opslaan voor komende winter.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Mooi weer weer vandaag; 26°C, strakblauwe lucht en volop zon! laat de zomer nog maar effe duren, hoe warmer des te beter.

        dadelijk nog genieten aan het zwembad, vitamine D opslaan voor komende winter.
        500 km van jou vandaan (denk ik) zonnig, 25°C en prachtige wolken.
        Bouk zou ervan smullen
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          500 km van jou vandaan (denk ik) zonnig, 25°C en prachtige wolken.
          Bouk zou ervan smullen
          Wij zitten tussen Le Lavandou en Saint-Tropez.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            *dubbelpost*
            Last edited by kirsten_dl; 12 september 2013, 23:06.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Wij zitten tussen Le Lavandou en Saint-Tropez.
              Dat zag ik door de eilanden op de achtergrond van jouw foto
              Lees je de krant?


              Kwam zeer bekend volk over de vloer.

              13 tot 15.9°C.
              Helder.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                12° en de zon is er.

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  12 tot 24.1°C
                  Zonnig en bewolkt.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Dat zag ik door de eilanden op de achtergrond van jouw foto
                    Lees je de krant?


                    Kwam zeer bekend volk over de vloer.

                    13 tot 15.9°C.
                    Helder.
                    Of ik de krant lees? Zelden, want daarin staat allemaal zever die je meestal met veel grove korrels zout moet nemen...

                    Cannes is niet zo mijn ding trouwens; 'k ga veel liever naar Saint-Tropez, dat is pittoresker en gezelliger, Cannes is mij iets te overbevolkt.


                    en weer een prachtige zomerse dag, strakblauwe lucht en volop zon, nu reeds 23°C en gaat klimmen tot een aangename 28°C. Ze zijn net het zwembad aan het openleggen.
                    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      Hier (Camaret-sur-Mer in Bretagne) sedert vorige week steeds prachtig weer met blauwe hemel en een paar witte wolkjes, maar nu reeds twee dagen lage bewolking, mist, motregen..... kortom geen echt goed 'fotoweer'.
                      Het is wel ongeveer 20°, en gelukkig houden we allebei niet van de warmte, maar ik had het toch liever droog gehad.
                      We laten het echter niet aan ons hart komen, er zijn genoeg zaken om ons mee bezig te houden , en we zijn hier nog lang, dus die motregen zal wel niet blijven duren. Voor morgen zaterdag en zondag zijn de voorspelling reeds heel wat beter.
                      Mocht ik bovendien elke dag lopen fotograferen, ik vrees dat ik de volgende keer alleen op reis zou mogen/moeten.
                      Ik heb een partner waar ik het reeds bijna 40 jaar goed mee doe.......dus ik wil het nog een tijdje zo houden .

                      Groetjes
                      Last edited by Guest17; 13 september 2013, 16:34.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Hallo Djivan,
                        Mistfoto's zijn ook prachtig hoor. Zie maar naar Eddy007.
                        Geniet ervan ginder!
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                          Hallo Djivan,
                          Mistfoto's zijn ook prachtig hoor. Zie maar naar Eddy007.
                          Geniet ervan ginder!
                          Ja, ik weet het marie-anne. En ik had zelfs iets op het oog hier slechts een 6 km vandaan, waarbij de mist zelfs perfect zou gepast hebben...... maar ik was de enige van ons twee met dat gedacht.......en zie de laatste lijntjes van mijn vorige reactie . We zijn dan maar wat Bretoense appeltaart gaan nuttigen met een goeie tas koffie....wel op een overdekt terrasje aan de haven.
                          Groetjes

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Voilà, onze eerste dag van de driedaagse uitstap met de geologische werkgroep van Likona naar Nerderland zit er op. Ondanks de sombere weersvoorspelling was het vandaag een ideale dag qua weer voor een drukke maar aangename dag in de buiten. Lig nu in bed in hotel "Tante Sien" in Vasse en na een hopelijk goede nachtrust weer fit voor een tweede welgevulde dag. Als het weer dan ook nog wil meewerken, zie ik het helemaal zitten.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              .... Lig nu in bed in hotel "Tante Sien" in Vasse ...
                              leuk hotel hè.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Regen en nog eens regen.
                                Niet dat ik dat erg vind
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X