Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Als ik nog eens wil genieten van een lekkere plensbui moet ik onderhand een buitenlandse vakantie boeken.
Het heeft hier (omgeving A'dam) de afgelopen maanden voor zover ik weet slechts één dag een beetje geregend.
En een middagtemperatuur onder de 20 graden C. kan ik me niet meer heugen.
Kirsten, als je nog steeds zo'n hekel hebt aan de Belgische zomers verhuis dan een paar honderd kilometer naar het noorden.
Het lijkt hier wel een tropisch oord, de eerste palmbomen beginnen al uit de grond te komen en hebben de paddestoelen verdrongen.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Kirsten, als je nog steeds zo'n hekel hebt aan de Belgische zomers verhuis dan een paar honderd kilometer naar het noorden.
Het lijkt hier wel een tropisch oord, de eerste palmbomen beginnen al uit de grond te komen en hebben de paddestoelen verdrongen.
Ik HAD een grondige hekel aan de veel te natte, koude en winderige Belgische zomers.
Zoals de huidige zomer heb ik het graag; warm, droog en niet te veel wind. Dus ik teken meteen voor een herhaling van de huidige zomer naar volgende jaren toe.
Dus denk ik dat het beter is dat jullie een paar honderd kilometer noordelijker verhuizen aangezien jullie toch niet graag hitte en droogte hebben.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Ik HAD een grondige hekel aan de veel te natte, koude en winderige Belgische zomers.
Zoals de huidige zomer heb ik het graag; warm, droog en niet te veel wind. Dus ik teken meteen voor een herhaling van de huidige zomer naar volgende jaren toe.
Dus denk ik dat het beter is dat jullie een paar honderd kilometer noordelijker verhuizen aangezien jullie toch niet graag hitte en droogte hebben.
Voor het weer zou ik dat inderdaad graag doen.
Dan kom ik ongeveer in het zuiden van Noorwegen uit als ik vaste grond onder de voeten wil hebben.
Die zomer van nu ben ik echt spuugzat.
Hoe is het met Kaneda, is die onderhand al gesmolten?
Comment