Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Is dit koud? Maar neen
    Prima zo. Ben juist met de fiets even naar de stad geweest, zonder handschoenen of muts. Zo mag het voor mij blijven tot einde februari en dan mag de lente beginnen.
    En dat dit weer niet goed is voor mijn winterbanden? Ze zijn toch betaald en na 5 jaar moet je ze sowieso vervangen.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • Re: Het weer weer.

      is zonet beginnen regenen , in Dendermonde op de Leopoldlaan staan de krokussen al in bloei.
      Last edited by François02; 12 januari 2012, 15:08. Reden: lettertje niet getypt

      Comment


      • Re: Het weer weer.

        En zeggen dat het hartje winter is, hé François .
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
          En zeggen dat het hartje winter is, hé François .
          Ja, het weer tegenwoordig is een echt schandaal
          Een beetje winter mag voor mij wel.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Het weer weer.

            Voor mij ook, tegen begin februari zo'n beetje sneeuw, met prachtig heldere blauwe luchten en veel zon...
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • Re: Het weer weer.

              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Voor mij ook, tegen begin februari zo'n beetje sneeuw, met prachtig heldere blauwe luchten en veel zon...
              Voilà Joris
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: Het weer weer.

                Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                Voor mij ook, tegen begin februari zo'n beetje sneeuw, met prachtig heldere blauwe luchten en veel zon...
                Absoluut

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                  Voor mij ook, tegen begin februari zo'n beetje sneeuw, met prachtig heldere blauwe luchten en veel zon...
                  Van mij ook zelle, en hoe rapper des te beter

                  zo iets in deez genre
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • Re: Het weer weer.

                    6° C, donkere wolken hier en daar maar toch zonnig.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • Re: Het weer weer.

                      -4°C, strak blauwe lucht en zonnig; we gaan de goede richting uit!

                      volgende dagen wordt het helaas ietsjes warmer maar daarna opnieuw kouder.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                      Comment


                      • Re: Het weer weer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                        [FONT="Georgia"]-4°C, strak blauwe lucht en zonnig........
                        hier ook prachtig weer.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                          -4°C, strak blauwe lucht en zonnig; we gaan de goede richting uit!
                          geef mij dan toch maar een zomer van 30 graden.
                          ik hou niet van dat gebibber, en koude handen en loopneuzen enz.
                          't is een kwestie van goesting he.

                          Comment


                          • Re: Het weer weer.

                            Hier in Deurne (A'pen) hebben ze vannacht om 2u al preventief gestrooid !!!
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                            Comment


                            • Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                              Hier in Deurne (A'pen) hebben ze vannacht om 2u al preventief gestrooid !!!
                              hier zouden ze beter gestrooid hebben,
                              heb de eerste al uit zijn bocht zien schuiven op lichte ijs vorm....
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment


                              • Re: Het weer weer.

                                Voorbije nacht hadden we hier -3°C.
                                Momenteel 2°C en zonnig.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X