Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
@ demeyereg; kan zijn maar voor mij geen airco, mocht ik ooit een nieuwe wagen kopen dan eentje zonder airco, mocht het niet verkrijgbaar zijn (want tegenwoordig zit op bijna alle nieuwe wagens standaard airco) dan gooi ik de airco er wel uit.
en nu ga ik een paar uurtjes fietsen om straks op mijn veldbed in de zon af te koelen met een zomerse cocktail in de hand... (.) (.)
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
@ demeyereg; kan zijn maar voor mij geen airco, mocht ik ooit een nieuwe wagen kopen dan eentje zonder airco, mocht het niet verkrijgbaar zijn (want tegenwoordig zit op bijna alle nieuwe wagens standaard airco) dan gooi ik de airco er wel uit.
Het heeft daarjuist 5 minuten geregend. Dit was de eerste regen sinds 20 maart. Spijtig genoeg te weinig om het stof van de auto te spoelen.
Temperatuur is plotseling van 30 naar 26° gedaald.
blij dat jullie ook eens zomertemperaturen hebben. Hier in Peyrolles is het voor de moment nog steeds 35°C. We puffen... en sproeien de tuin... en drinken koele drankjes... gaan pootje baden...
Teveel is teveel!!!
Het heeft daarjuist 5 minuten geregend. Dit was de eerste regen sinds 20 maart. Spijtig genoeg te weinig om het stof van de auto te spoelen.
En wij zitten hier aan 29° C momenteel
Airco staat op 24 en dat is uit te houden
En wij zitten hier aan 29° C momenteel
Airco staat op 24 en dat is uit te houden
Ja Theo, mijn dochter is hier eind vorige week 3 dagen op bezoek geweest. 't Was hier bijna 40° en ze zegde dat ze 10° naar België ging meenemen. Ze heeft nog gelijk gekregen ook.
Prijs uzelf gelukkig jong, hier hebben we na maanden regenachtig en te koud weer voor de tijd v/h jaar eindelijk eens een paar dagen volop zon gekregen...
en naar 't schijnt is 't hier vanaf morgen weeral gedaan met de pret.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment