Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    Mijn schoonzus nam zo'n Samsung Wifi of zoiets over van een collega. Geraakte thuis niet op het WPA beveiligde netwerk. Pas na ellendig veel pogingen, wat gesurf via de vaste pc op zoek naar oplossingen, heropstarten, resetten,... en dies meer lukte het plots wel.
    Op de Galaxy S heeft dit net 10 seconden geduurd.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Op de iphone 4 duurt dit zelfs geen 10 sec ...

Comment

Vraagje
        Kan je per contactpersoon een andere beltoon installeren?
        De iPhone kan dit dus
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Je hebt gelijk: op de Nokia starten ze sneller op (tov de HTC in elk geval
          De Htc Desire, zeker met Froyo 2.2 is enorm snel, Nokia's zullen zeker niet sneller opstarten (eveneens niet tov iPhone4). En de grafische kracht gezien van de iPhone? Games op een Nokia zijn niet echt geweldig te noemen... In de 6 maanden dat ik een iPhone 3Gs heb gebruikt, de 2 maanden een HTC Desire en 2 weken een iPhone 4 is geen van deze toestellen ooit vastgelopen, dat is bij Nokia wel iets anders (browsen bvb). De Nokia E72 loopt meerdere keren per week vast bij intens gebruik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
            Op de iphone 4 duurt dit zelfs geen 10 sec ...
            Ge hebt tenminste de tijd nodig om op een (virtueel) knopke te drukken en het paswoord in te typen. Tenzij je WiFi niet beveiligd is natuurlijk.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Vraagje
              Kan je per contactpersoon een andere beltoon installeren?
              De iPhone kan dit dus
              Als je de contactpersoon bewerkt (in uw lijst met contactpersonen, niet met een bijl) is een van de instellingen "Beltoon" ... dus instelbaar per persoon.
              Zit jij nu ook al met een iPhone?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Als je de contactpersoon bewerkt (in uw lijst met contactpersonen, niet met een bijl) is een van de instellingen "Beltoon" ... dus instelbaar per persoon.
                Zit jij nu ook al met een iPhone?
                Neu neu, niks iPhone.
                Mijne chauffeur heeft een iPhone. En toen we straks van Luik terug kwamen
                hebben we thuis de zaken eens vergeleken.

Die beltoon is nu in orde hier.
                Bedankt.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Die beltoon is nu in orde hier.
                  Bedankt.
                  Graag gedaan.

Heb jij het YouTube widget erop staan?
                  Bij mij was dit eruit gehaald ... ik heb lang gezocht naar een correcte versie maar uiteindelijk gevonden.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Graag gedaan.

Heb jij het YouTube widget erop staan?
                    Bij mij was dit eruit gehaald ... ik heb lang gezocht naar een correcte versie maar uiteindelijk gevonden.
                    Neen staat er niet op...
                    Welke heb jij en waar vind je die?

Kan je de "notes" van Outlook er in krijgen?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                      Kom ik na een tijdje op terug, maar ben in verlof geweest hé.
                      Ik zal twee bij dit topic horende fictieve berichten geven die je IRL kan vinden of had kunnen vinden:
                      1/ Apple deelt iPhones uit om te testen, aan een breed scala van reviewerssites (liefst niet al te groot en onafhankelijk). Die reviewen allemaal een schitterend apparaat (dat ze mogen houden natuurlijk, er is dan zelfs nog geen betaling gebeurd). En wat later neemt krant X over "iOS4 draait super met fantastische mega...bla bla bla"".
                      2/ iemand ontdekt een foutje in de constructie van de antenne en gaat wat experimenteren. Via een blog gaat het hot news als een lopend vuurtje verder en een aantal geeks begint als gek te experimenteren om toch maar de fout te kunnen reporoduceren. Sommigen gaan de ontvangst van het toestel zelfs met meetapparatuur helemaal uitmeten. Wat later verschijnt er in krant X: "iOS4 kampt met ernstige problemen door fout in het ontwerp".

Vraag is dan wat verzonnen en/of fout is. In elk geval is het duidelijk dat sponsoring, en commerciële MEDIA-macht wel een link hebben, toch?.
                      Euhm, ik vroeg 5 voorbeelden uit de kwaliteits-media of pers, rond vertekening en verdraaing van feiten en nieuws. Omdat op de vorige pagina's iemand onze algemene kennis aanvalt en de maatschappelijke berichtgeving volledig in twijfel trekt. En jij geeft mij twee vage voorbeelden zonder bronnen over.... de iPhone en trapt daar nog eens een gigantische opendeur binnen over gesponsorde reviews.

Comment

Neen staat er niet op...
                        Welke heb jij en waar vind je die?
                        Zie PM.

Kan je de "notes" van Outlook er in krijgen?
                        Nog niet, ik heb daar een probleem mee.
                        Ik gebruik niet de standaardfolders in Putlook maar specifieke voor de GSM alleen.
                        In Nokia PC SUite kon je de folders kiezen, hier niet.
                        Heb een andere soft op het oog maar de Galaxy S ontbreekt nog ... die zou weldra toegevoegd moeten worden.

Dus nog even wachten voor ik daarmee verder kan, maar dat is maar één dingske nog.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Verhaal Belgacom/Proximus: Bel op een bepaalt moment naar de belgacomshop en daar vertellen ze me doodleuk, zoals jij al had bevestigd verseg , dat de samsung galaxy gewoon op het schap ligt ... Dus ipv te blijven wachten op mijn levering annuleer ik mijn internet bestelling en ga naar de shop. Daar aangekomen vraag ik naar het toestel. Wat er dan volgt is vrij vreemd. De verkoopster aarzelt ... mompelt wat en verdwijnt om even later te checken of ik wel zeker dit toestel wou ... ja dus ... en verdwijnt weer ... achterin zie ik ze praten met haar chef (denk ik toch) ... komt terug met het toestel en begint dan met allerlei persoonlijke vragen te stellen zoals; bij welke provider ben je ? hoelang al ? contract ? ... enfin je kan het al raden, ze wil dat ik overstap naar proximus. Ik maak haar duidelijk dat ik niet voor een nieuw abo/contract kom, enkel toestel kopen en maan aan om af te rekenen ... waarna ze terug achterin verdwijnt terug blabla ... en dan: sorry ik kan je dit toestel niet verkopen, het is enkel voor proximus klanten geschikt/bedoeld NOOIT MEER BELGACOM/PROXIMUS VOOR MIJ DUS

Ben dan per direct naar de pdashop gereden (had ik al 3 weken eerder kunnen doen maar ja), na enkele minuten afgerekend en voila I have my samsung galaxy 9000

Samsung Galaxy 9000 verhaal:
                          Nu enkele dagen in bezit en mijn eerste ervaringen:

Reactietijd: vergelijking met winmo 6.5 is hetzelfde als een slak met een panter vergelijken, flitsend snel dus, respons zonder lag ....

Scherm: prachtig, helder, groot 4", in direct zonlicht minder goed.

Internet: zeer vlot en normale sites zijn perfect leesbaar.

Foto's: Bij weinig licht, zoals te verwachten, hopeloos, bij helder licht gewoon goed voor een multifunctioneel toestel. In alle geval zeer bruikbaar en ook heel snel.

Videoopname: zeer aangenaam verrast. Echte mooie filmkes van degelijke kwaliteit, werkt ook supersnel.
                          Afspelen van video's en youtube gaat ook abnormaal snel en goed.

Toch enkele bedenkingen/nadelen:
                          Instellen: Ik vind dat het toch enige tijd in beslag neemt om dit toestel in te stellen naar je eigen wensen. Het is ook niet altijd zo vanzelfsprekend om eenvoudige instellingen terug te vinden, lijkt alsof het niet logisch is. Wss is dit omdat ik gewend ben, euh was dus aan winmo. Wel positief is dat er heel wat instelmogelijkheden zijn.

Outlook: dit is grand miserie. Als je gewend bent aan winmo/activsync zou ik zeggen hou je vast. Ik heb dagen zitten ploerten om eea te kunnen syncroniseren en zo te houden. Het is onbegrijpelijk dat hiervoor geen degelijk oplossing is, heeft wss te maken met de oorlog tussen google en microsoft.
                          Ik heb nu voorlopig een werkbare (maar trage) oplossing tot ik meer tijd heb om zijnde de standaard meegeleverde "kies" software.

Ik heb trouwens ivm mijn werk alle smsen (meer dan 10000) moeten overzetten en dat was ook een hel. Uiteindelijk gelukt maar eigenlijk ondoenbaar voor doorsnee gebruiker.
                          Deel ook graag hierover mijn ervaringen/oplossing als er iemand interesse in heeft.

Keyboard: dit heeft niets met de galaxy zelf te doen maar ik was gewend aan een fysiek toetsenbord en als je dan overgaat op een virtueel dan is het vaak vloeken.
                          Hoe meer ik de swipe functie gebruik (vegen over de letters om woorden te vormen) hoe meer ik er voor te vinden ben, gaat sneller dan gewoon tikken op de letters in alle geval.

Algemeen: gewoonweg bangelijk toestel !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick C Bekijk bericht
                            Verhaal Belgacom/Proximus: Bel op een bepaalt moment naar de belgacomshop en daar vertellen ze me doodleuk, zoals jij al had bevestigd verseg , dat de samsung galaxy gewoon op het schap ligt ... Dus ipv te blijven wachten op mijn levering annuleer ik mijn internet bestelling en ga naar de shop. Daar aangekomen vraag ik naar het toestel. Wat er dan volgt is vrij vreemd. De verkoopster aarzelt ... mompelt wat en verdwijnt om even later te checken of ik wel zeker dit toestel wou ... ja dus ... en verdwijnt weer ... achterin zie ik ze praten met haar chef (denk ik toch) ... komt terug met het toestel en begint dan met allerlei persoonlijke vragen te stellen zoals; bij welke provider ben je ? hoelang al ? contract ? ... enfin je kan het al raden, ze wil dat ik overstap naar proximus. Ik maak haar duidelijk dat ik niet voor een nieuw abo/contract kom, enkel toestel kopen en maan aan om af te rekenen ... waarna ze terug achterin verdwijnt terug blabla ... en dan: sorry ik kan je dit toestel niet verkopen, het is enkel voor proximus klanten geschikt/bedoeld NOOIT MEER BELGACOM/PROXIMUS VOOR MIJ DUS
                            Nooit meer? Je was al geen klant, een echt verlies is het dan ook niet.
                            Toch veel succes gewenst met je nieuwe speeltje.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Mijn Samsung komt van de Mediamarkt.
                              Daar staan dus enkel dozen met reclame op van Proximus.
                              In de doos zit dus een simkaartje plus wat beltegoed.
                              Is in feite wel handig want je hebt alles om te starten... bij Proximus.

De eerste dagen gebruik ik het toestel als dusdanig (wat een zin maar ja).
                              Maar bellen kan ik niet omdat mijn beltegoed 0,05 euro is.... hoe kan dat nu?
                              Eens gebeld naar #121# enz. enz.
                              Ik koop beltegoed bij > 10 euro. (betaald met Visa).
                              Na drie dagen ben ik nog geen stap verder > geen beltegoed te zien.

Met Mobistar heb ik totaal geen problemen. Nooit gehad.

Omdat ik de zaak beu werd heb ik de simkaart van Mobistar nu in de Samsung gestoken
                              en we kunnen weer verder.

Samsung syncen met Outlook en "Samsung Kies" gaat vlot.

Het kan aan mij liggen, ik weet het niet.
                              Ik heb een paar foto's gelinkt met contacten.
                              Als ik een aanpassing doe in Outlook met contacten zijn alle foto's weg...

De Galaxy is wel niet compatibel > je kan niet alle toepassingen downloaden via "Samsung Kies".
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ik koop beltegoed bij > 10 euro. (betaald met Visa).
                                Na drie dagen ben ik nog geen stap verder > geen beltegoed te zien.

Met Mobistar heb ik totaal geen problemen. Nooit gehad.

Omdat ik de zaak beu werd heb ik de simkaart van Mobistar nu in de Samsung gestoken
                                en we kunnen weer verder.
                                Dus jij laat die meer dan 10 euro beltegoed gewoon blauw-blauw ? Rijk volk zit hier op dit forum.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
                                X