Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPhone 4, grap van de week?

Om je eigen quote van hierboven te gebruiken, waarvoor dank :

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    ...Als je wil puberaal doen en niets relevants wil bijdragen, buiten wat polariseren (wij vs de anderen), ga je best ergens anders.

Comment

Helaba, wie is er aan het modereren???
      Er zijn stukken foetsjie.
      Dan ben ik hier ook weg hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Zegt hier dan iemand dat er geen enkel minpunt aan de iphone is of kan zijn ?
        Feit 2 : het zijn meestal zij die het toestel niet gebruiken en zelfs nog niet in hun handen gehad hebben die om onverklaarbare redenen de grootste moeite doen om het af te kraken .
        Wat heeft eigenaar zijn van de iPhone te maken met het al dan niet mogen posten van artikels over de iPhone-kermis en kritiek geven op de manier waarop Apple omgaat met klachten? De bedoeling van dit forum is nog altijd discussieren en informatie delen.

En wat heeft het bezitten van een enkele iPhone zonder problemen te maken met het recht om alle kritiek te minimaliseren "want de mijne werkt goed".

ZERO, noppes.

Als we het recht op van commentaar op nieuws en artikels rond toestellen gaan linken aan het al dan niet bezitten van die toestellen, mag 80% van alle internetfora hun deuren sluiten.

Ik moet geen iPhone bezitten om een mening te hebben over de communicatie en de manier waarop Apple de situatie aanpakt.

Om je eigen quote van hierboven te gebruiken, waarvoor dank :
        Heb ik jou met die foto persoonlijk in het belachelijk getrokken? nee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
          Wat heeft eigenaar zijn van de iPhone te maken met het al dan niet mogen posten van artikels over de iPhone-kermis en kritiek geven op de manier waarop Apple omgaat met klachten? De bedoeling van dit forum is nog altijd discussieren en informatie delen.

En wat heeft het bezitten van een enkele iPhone zonder problemen te maken met het recht om alle kritiek te minimaliseren "want de mijne werkt goed".

ZERO, noppes.

Als we het recht op van commentaar op nieuws en artikels rond toestellen gaan linken aan het al dan niet bezitten van die toestellen, mag 80% van alle internetfora hun deuren sluiten.

Ik moet geen iPhone bezitten om een mening te hebben over de communicatie en de manier waarop Apple de situatie aanpakt.

Heb ik jou met die foto persoonlijk in het belachelijk getrokken? nee

Hahaha, tegen jou kun je blijven discussiëren ...

Whatever, ik stop er mee, ga je gang maar. Ik weet nu in elk geval dankzij jou goede raad dat ik beter geen iphone koop, zeker de '4' niet, maar beter een goed lens ? Kan je er me één aanraden waarmee ik ook kan bellen en SMS'en ? Sorry ... grapje hoor.

Comment

Wel prachtig dat je zoals die mannen hier het toestel kan beoordelen zonder het ooit in je handen gehad te hebben ...
            Wat mij toch wel opvalt is het besef van de waarde van geld...
            Of het juist niet meer beseffen.
            Ofwel zijn hier collega's die zwemmen in het geld of ze verdienen de centen nogal gemakkelijk. (mag he, heb ik geen problemen mee).
            Het is misschien daarom dat ze al die problemen met de iPhone lichtjes opvatten
            en acceptabel vinden.
            Die zijn reeds met hun gedachten bij de iPhone5.

Als ik die iPhone in mijn handen houd zie ik ongeveer 30.000 oude Belgische frank...
            't Is, ow sorry, het zijn niet de mijne
            Wel die van Freddy J. , Eddy S. en Frans W.
            Twee Apple-fans en die laatste is een normale
            Maar wel goei kameraden en alle drie zelfstandigen.

Mag ik er ook even aan toevoegen dat er mensen zijn die er heel wat voor moeten
            doen om die centen maandelijks bij elkaar te kratsen.
            Maar ok, dat is dus de maatschappelijke toer opgaan en dat is niet toegelaten hier.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Pas op, ikke in de politiek= afschaffen van alle hangmatten in gans België.
              Ik zou in Antwerpen beginnen Rudy

Apple: ik vraag me af hoe doe mannen dan toch zoveel aanhangers hebben die al die minderwaardige troep blijven kopen?
              Tja, daarvoor moet je bij die "hoe doe mannen" zijn.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

@ caleido
                De mening van iPhone-bezitters welke zeggen tevreden te zijn over hun toestel is volgens jou van "ZERO, noppes"-waarde en worden bovendien door jou als "puberaal en niet relevant" bestempeld. Jij bezit het bewuste toestel niet, dat belet je echter niet om de absolute waarheid in pacht te hebben en andere forumgebruikers, die een veel genuanceerder standpunt innemen, te sommeren "best ergens anders" te gaan.

Kennis en informatie zijn prachtig, maar je bent pas een verstandig mens wanneer je in staat bent om die kennis en informatie te nuanceren en in de juiste context plaatsen. De "waarheid" heeft vele facetten, niets maar dan ook werkelijk niets, is zwart/wit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Maar ok, dat is dus de maatschappelijke toer opgaan en dat is niet toegelaten hier.
                  Ow, maar dat vind ik onder de gordel. Eerst insinueren dat alleen zelfstandigen zich zo'n toestel kunnen permitteren en dan mogelijke reacties onder "maatschappelijke discussie" zetten.

Foei, theokus!
                  pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Ow, maar dat vind ik onder de gordel. Eerst insinueren dat alleen zelfstandigen zich zo'n toestel kunnen permitteren en dan mogelijke reacties onder "maatschappelijke discussie" zetten.

Foei, theokus!
                    Sorry Dave maar dat is helemaal niet mijn bedoeling.
                    Ik wil hier echt niet in de fout gaan.
                    Denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
                    Enne... ik insinueer niets, totaal niets.

Die drie zijn zelfstandigen, daar kan ik toch niks aan doen he.
                    En drie goede vrienden die mij goed kennen

Ik kon gemakkelijk iets insinueren
                    Draai ik mijn hand niet voor om.

Ik heb geen boekhouding. Voilà, een zuiver insinuatie
                    (heb dat wel gevolgd, vier jaren avond-scholing)
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Helaba, wie is er aan het modereren???
                      Er zijn stukken foetsjie.
                      Dan ben ik hier ook weg hoor.
                      eerder te lezen in dit topic :
                      En maak je geen illusies, kwaad ben ik niet, ik ben hier gewoon... weg
                      Wat een gelul. Geen zin hierin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        eerder te lezen in dit topic :
                        En maak je geen illusies, kwaad ben ik niet, ik ben hier gewoon... weg
                        Wat een gelul. Geen zin hierin.

Mannen (en dames), het eten is gereed
                        Last edited by theokus; 18 juli 2010, 18:22. Reden: dames vergeten
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Ofwel zijn hier collega's die zwemmen in het geld of ze verdienen de centen nogal gemakkelijk. (mag he, heb ik geen problemen mee).
                          en acceptabel vinden.

Als ik die iPhone in mijn handen houd zie ik ongeveer 30.000 oude Belgische frank...
                          Maar wel goei kameraden en alle drie zelfstandigen. /...
                          Ik heb lang over deze aankoop nagedacht, achteraf gezien had ik het veel eerder moeten doen! Deze zelfstandige werkt vaak willens nillens 55 à 60 u per week, dan is alles wat een mens het leven gemakkelijker maakt, zeer welkom!

Enkele voorbeelden:
                          • Agenda op iPhone+alle computers, altijd en up-to -date bij de hand (via Mobile Me)
                          • Agenda's met alarmfunctie (handig op uitlopende werfvergaderingen)
                          • Volledig adresbestand+openingsuren, op iPhone+alle computers altijd en up-to-date (via Mobile Me)
                          • Gouden Gids bij de hand
                          • Email (voor als het echt dringend is)
                          • Werkplanner + bijhorende contactgegevens (automatische sync via WiFi met computer)
                          • GPS, nooit meer verloren lopen in een vreemde stad = op tijd op de afspraak
                          • Zeer goeie actuele weerbeelden (neerslagradar, handig in de bouw!)
                          • Actuele verkeersinformatie + reistijden/vetragingen via Touring Mobilis
                          • Actuele informatie + planner alle Europese treinverbindingen
                          • Fototoestel, bruikbaar voor documentaire foto's
                          • Scheikundige database + safety sheets
                          • Hazard + warning signs
                          • Bouwkundige database
                          • Bouwhistorische database
                          • Hout database
                          • Marmer database
                          • Schaal calculator (handig bij de opmaak van plannen+meetstaten)
                          • Dictafoon (sync via WiFi met computer)
                          • Kompas
                          • Digitale waterpas
                          • Zaklamp

Het moge duidelijk zijn dat het succes van de iPhone ook voor een groot deel bepaald wordt door de vele apps die er voor handen zijn. Ik heb nu beroepshalve een heleboel waardevolle informatie en werkinstrumenten, bij wijze van spreken in mijn broekzak zitten welke ik a-la-minute kan raadplegen! Zo'n dingen maken van mij een gelukkiger mens!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk bericht
                            Ik heb lang over deze aankoop nagedacht, achteraf gezien had ik het veel eerder moeten doen! Deze zelfstandige werkt vaak willens nillens 55 à 60 u per week, dan is alles wat een mens het leven gemakkelijker maakt, zeer welkom!

Enkele voorbeelden:
                            • Agenda op iPhone+alle computers, altijd en up-to -date bij de hand (via Mobile Me)
                            • Agenda's met alarmfunctie (handig op uitlopende werfvergaderingen)
                            • Volledig adresbestand+openingsuren, op iPhone+alle computers altijd en up-to-date (via Mobile Me)
                            • Gouden Gids bij de hand
                            • Email (voor als het echt dringend is)
                            • Werkplanner + bijhorende contactgegevens (automatische sync via WiFi met computer)
                            • GPS, nooit meer verloren lopen in een vreemde stad = op tijd op de afspraak
                            • Zeer goeie actuele weerbeelden (neerslagradar, handig in de bouw!)
                            • Actuele verkeersinformatie + reistijden/vetragingen via Touring Mobilis
                            • Actuele informatie + planner alle Europese treinverbindingen
                            • Fototoestel, bruikbaar voor documentaire foto's
                            • Scheikundige database + safety sheets
                            • Hazard + warning signs
                            • Bouwkundige database
                            • Bouwhistorische database
                            • Hout database
                            • Marmer database
                            • Schaal calculator (handig bij de opmaak van plannen+meetstaten)
                            • Dictafoon (sync via WiFi met computer)
                            • Kompas
                            • Digitale waterpas
                            • Zaklamp

Het moge duidelijk zijn dat het succes van de iPhone ook voor een groot deel bepaald wordt door de vele apps die er voor handen zijn. Ik heb nu beroepshalve een heleboel waardevolle informatie en werkinstrumenten, bij wijze van spreken in mijn broekzak zitten welke ik a-la-minute kan raadplegen! Zo'n dingen maken van mij een gelukkiger mens!
                            Toch fijn he Carola
                            Ik heb die zaken allemaal in een pda zitten.
                            Bellen tja, met een aparte gsm > Nokia 5530 XpressMusic.
                            Met ook een massa toepassingen en mogelijkheden MAAR een klein scherm.
                            Last edited by theokus; 18 juli 2010, 18:56.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

en acceptabel vinden.

Jamaar die iPhone wilt ineens jouw GSM, GPS, compact camera, MP3 speler, PDA en mini PC zijn. Koop al die dingen apart en je bent evenveel of meer geld kwijt.

Nu heeft alles in een voordelen. Maar alles apart ook weer. Iedereen zal het voor zichzelf moeten uitmaken. Daar komt dan nog eens bij dat je dingen vandaag waarschijnlijk al hebt en dat die nog steeds werken...
                              Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                                Jamaar die iPhone wilt ineens jouw GSM, GPS, compact camera, MP3 speler, PDA en mini PC zijn. Koop al die dingen apart en je bent evenveel of meer geld kwijt.

Nu heeft alles in een voordelen. Maar alles apart ook weer. Iedereen zal het voor zichzelf moeten uitmaken. Daar komt dan nog eens bij dat je dingen vandaag waarschijnlijk al hebt en dat die nog steeds werken...
                                Je hebt natuurlijk gelijk Dirk.
                                Om als GPS te dienen is die Nokia veel te klein voor mij.
                                (het scherm dus he)

Als die iPad nu de helft kleiner was en met dezelfde functies als de iPhone.
                                Dan zou ik niet te lang nadenken
                                Meestal zit ik nu met drie zaken in de auto: pda, gsm en laptop.
                                Met de pda kan ik internetten maar nooit overal.
                                (en dat is ook geen prioriteit net zoals bij Carola > alleen als het echt nodig is).
                                Foto's bekijken op die pda gaat maar is toch te klein voor mij om een goed gedacht te krijgen.
                                Die "iPad-Phone" zou ik in mijn broekzak kunnen steken zodat mijn handen vrij zijn.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X