Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Zelfs nu is er al een oplossing :

Als dit ook zou voorvallen bij de iPhone 4, hou het toestel dan gewoon niet vast in de linkeronderhoek op een manier dat beide kanten van de zwarte rand in de metalen band aangeraakt worden. Of gebruik een van de vele beschikbare hoesjes”, aldus Apple.

Rapper dan een week.

Bron : zie mijn vorige post.
    Haha, ge zijt ne brave mens
    Had ik al laaang gelezen VerSeg
    Je bent effe te te te laat > het stond er al
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ja Rudy

"De eerste lichting Apple-fans lijkt de verklaring morrend te accepteren. Hoewel zowel
      telefoongesprekken als datatransfers door het probleem worden beïnvloed, doet dit
      probleem zich namelijk minder vaak voor als het bereik goed is. Toch wordt de
      antennekwestie gezien als een fout in het design of, door de echte fans, als een smet
      op een verder erg goed toestel."

Rudy, wat mij boeit, interesseert enz. enz.; is de vraag hoe het mogelijk is dat ze
      zo iets laten gebeuren.

Het idee van zo'n antenne is al oud en vermoedelijk niet voor niets tot
      nu toe niet toegepast.
      Zodra je de antenne aanraakt, stroomt een groot deel
      van de antenne-energie in de vorm van warmte naar je lichaam. Zo kan tot 90 procent
      van de zendenergie verloren gaan.
      Da's niks nieuws, da's gewoon ouderweste wetenschappelijke kennis.
      Kijk, ik vind dit nu weer eens echt een zeiktopic.
      Waarom kom je hier wat bashen? (want je hebt helemaal geen iphone 4, gewoon wat lullen erover noem ik op den duur echt niet konstruktief meer....) En ik kan echt wel toegeven als er iets mis is met iets wat ik heb, maar we meoeten wel realistisch blijven hé. de mijne doet het super!!

Het is de laatste tijd op BD droevig gesteld met het niveau.
      Ik denk dat sommige mensen niet veel anders te doen hebben dan te zeiken, is dit dan toch een Belgische eigenschap?
      Pffff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Waarom kom je hier wat bashen? (want je hebt helemaal geen iphone 4, gewoon wat lullen erover noem ik op den duur echt niet konstruktief meer....) En ik kan echt wel toegeven als er iets mis is met iets wat ik heb, maar we meoeten wel realistisch blijven hé. de mijne doet het super!!

Ik denk dat sommige mensen niet veel anders te doen hebben dan te zeiken, is dit dan toch een Belgische eigenschap?
        Pffff
        Er is toch niks mis met het waarschuwen van mensen voor eventuele problemen, gezien de vrij hoge prijs van het toestel. Ik vind het ook een mooi ding en zou toch graag op voorhand weten dat ermee rekening gehouden moet worden.

Blijkbaar is het hier dus veel minder een probleem omwille van een hogere signaalsterkte van de zendmasten dan in de VS.

En de reden waarom het door testing is geraakt is omdat ze de testen allemaal uitgevoerd hebben met hoesjes zodat de mensen niet zouden zien dat het een nieuwe iphone is.

Comment

Pffff
          Tja, een reactie is een reactie en een antwoord is een antwoord.
          Als ik slim was zou ik hierop nog niet eens reageren Rudy.

Even voor de middag kreeg ik een reactie van een ex-BD-Collega.
          Die vond het dus NIET belangrijk dat hij NIET of minder goed zou kunnen telefoneren
          met zijn iPHone4 (hij heeft het toestel nog niet).
          Ik KEN die gast "door en door" (en ik mis hem hier).
          En hij is hier niet vertrokken omwille van mijn berichten of mijn reacties.
          En voor zover ik weet komt "zeiken" niet in zijn woordenschat voor.
          Hij kan mij beter dan wie ook aan mijn verstand brengen hoe hij de zaken ziet.

Ik kan best begrijpen hoe jij je voelt.
          Toch twijfel ik tussen jouw gepikeerd zijn omdat Apple in de fout is gegaan
          of omdat ik de boodschap breng.

En Rudy, geloof me vrij, ik kon de zaken nog veel erger maken
          Mensen die zich rap kwaad maken zijn de gemakkelijkste slachtoffers
          Last edited by theokus; 25 juni 2010, 16:40.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Tja, een reactie is een reactie en een antwoord is een antwoord.
            Als ik slim was zou ik hierop nog niet eens reageren Rudy.

Even voor de middag kreeg ik een reactie van een ex-BD-Collega.
            Die vond het dus NIET belangrijk dat hij NIET of minder goed zou kunnen telefoneren
            met zijn iPHone4 (hij heeft het toestel nog niet).
            Ik KEN die gast "door en door" (en ik mis hem hier).
            En hij is hier niet vertrokken omwille van mijn berichten of mijn reacties.
            En voor zover ik weet komt "zeiken" niet in zijn woordenschat voor.
            Hij kan mij beter dan wie ook aan mijn verstand brengen hoe hij de zaken ziet.

Ik kan best begrijpen hoe jij je voelt.
            Toch twijfel ik tussen jouw gepikeerd zijn omdat Apple in de fout is gegaan
            of omdat ik de boodschap breng.

En Rudy, geloof me vrij, ik kon de zaken nog veel erger maken
            Mensen die zich rap kwaad maken zijn de gemakkelijkste slachtoffers
            `

Gepikeerd omdat een bende onwetenden kritiek geven op iets wat ze zelfs nog nooit gezien hebben? Ik denk het niet.
            En maak je geen illusies, kwaad ben ik niet, ik ben hier gewoon... weg
            Wat een gelul. Geen zin hierin.

Comment

Vooreerst :ik vind een Iphone een knap toestel maar zal het zelf nooit aankopen.

Echter vind ik het knap dat een firma zo een sterke marketing kan doen en zo sterk is in productplacement dat het zich kan permiteren dat een product dat in basis ontworpen is om een functie X te vervullen en dit toch niet in alle omstandigheden doet toch zo verdedigd wordt.

Dat is als zeggen ik koop een microgolf maar als hij niet perfect waterpas staat dan geeft hij maar de helft of zelf niets van zijn vermogen.

Een Iphone is in basis een telefoon en al de rest is toevoeging.Deze basisfunctie moet dus perfect werken.

Excuses als hoesjes en zo vind ik voor een firma van dat kaliber nogal zwak.

My 2 cents
              www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk bericht
                Vooreerst :ik vind een Iphone een knap toestel maar zal het zelf nooit aankopen.

Echter vind ik het knap dat een firma zo een sterke marketing kan doen en zo sterk is in productplacement dat het zich kan permiteren dat een product dat in basis ontworpen is om een functie X te vervullen en dit toch niet in alle omstandigheden doet toch zo verdedigd wordt.

Dat is als zeggen ik koop een microgolf maar als hij niet perfect waterpas staat dan geeft hij maar de helft of zelf niets van zijn vermogen.

Een Iphone is in basis een telefoon en al de rest is toevoeging.Deze basisfunctie moet dus perfect werken.

Excuses als hoesjes en zo vind ik voor een firma van dat kaliber nogal zwak.

My 2 cents
                Van mijn Engelse collega:
                "I was reading about this, seems to be mostly concerned with left hand users who cover
                the antenna components with the palm of their hand. You'd think someone at Apple
                would have figured that one out before it went to manufacturing.

This is why I don't buy first generation products from Apple, the second will always be
                considerably better".

Laatste regel lijkt me een verstandig optie.
                Kan ook zo dat Apple die toestellen terugroept en de antenne vervangt.
                Of dit software-matig op te lossen valt weet ik niet.
                Last edited by theokus; 25 juni 2010, 17:25.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Theo, denk je nu echt dat zo een designfout de QC zonder passeren?
                  Euh, ja, in dit geval kan ik er inkomen. Hoewel je op je Mac een iPhone kan simuleren om de software te testen, kan je de hardware alleen testen door het te gebruiken, en op dit soort producten rust een zo groot mogelijk embargo dat volgens mij het aantal "test" gebruikers heel erg laag moet zijn geweest. Je kan het ook moeilijk in het labo testen als je probeert straling te meten: zo'n toestel wordt dan gewoon ergens aan bevestigd, er is niemand die dat gaat vasthouden voor de test.

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  De versie 3s heeft ook een metalen randje hoor, toch raar dat dergelijke reacties komen van personen die geen IPhone gebruiken, allez eigenlijk is dat normaal, want als ze der ééntje hadden wisten ze ook hoe goed en doordacht dit HighTech speeltje wel is.

MVG, Jeff c.
                  En toch zit er meer waarheid in dan je denkt. De 3GS heeft een metalen randje, maar die wordt niet gebruikt als antenne. In de iPhone 4 is de metalen rand in feite twee antennes, waarbij die scheidingslijntjes zo geplaatst zijn dat de twee helften een dergelijke afmeting hebben dat ze geschikt zijn voor de twee hoofdfrequentiebanden waar de iPhone mee om moet gaan. Op die manier konden ze ook de plek sparen en hadden ze geen last van de kooi van Faraday waar de eerste generatie iPhone en de iPad last mee hebben.

Als je dan met je zweetpolletjes die scheidingslijn overbrugt verander je de karakteristieken van die antenne's, met een zwaarder signaalverlies tot gevolg dan louter het bedekken van een afgeschermde antenne.

De simpelste oplossing zal zijn om die metalen rand van een coating te voorzien die een geleidend contact vermijd. Apple raadt vandaag al aan om de telefoon anders vast te houden zodat het contact met dit gleufje vermeden wordt, en als dat niet kan een iPhone case te gebruiken.
                  pixelpusher

Comment

Plausibele uitleg Dave.
                    ================================
                    Mijn epiloog:
                    Least said, soonest mended
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Lees het dan niet en ga met uw probleem naar het wc, daar kunt ge het doorspoelen.
                      Last edited by VerSeg; 26 juni 2010, 01:14.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Haha, ge zijt ne brave mens
                        Bedankt Theo.

Je bent effe te te te laat > het stond er al
                        Inderdaad, ik had het al gepost in #9 (link).
                        Last edited by VerSeg; 26 juni 2010, 01:22.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Laatste nieuws ivm ontvangst 'problemen' KLIK

Verder moet ik Rudy toch wat gelijk geven, alleen de titel van dit topic al ...

Spreek eens over iets wat jullie 'kennen'

Bij mij komt de iphone 4 er ZEKER, de iphone 3G is de enige telefoon die ik 2 jaar gebruikte, voordien 2 à 3 toestellen per jaar, maar sinds de iphone vind ik dat er kwa gebruiksgemak/gerieflijkheid/design geen betere te vinden is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht

Bij mij komt de iphone 4 er ZEKER, de iphone 3G is de enige telefoon die ik 2 jaar gebruikte, voordien 2 à 3 toestellen per jaar, maar sinds de iphone vind ik dat er kwa gebruiksgemak/gerieflijkheid/design geen betere te vinden is ...
                            Ik zou er me nog een mooi design-tasje van Apple bijkopen.

*Tweakers spreekt voortdurend in de voorwaardelijke wijze.
                            Die weten dus met zekerheid evenveel als u en ik.

** de duurste uitvoering van de iPHone4 kost +/- 32.767 oude Belgische franken met inbegrip van die antenne
                            Last edited by theokus; 26 juni 2010, 18:40.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht

Laat ze doen, ze beginnen hier mekaar al wat te pamperen, dat is geen goed teken.

Comment

Laat ze doen, ze beginnen hier mekaar al wat te pamperen, dat is geen goed teken.
                                Rudy, ik ben blij dat je terug bent

Een beetje polarisatie is niet slecht he
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X