Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 4, grap van de week?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPhone 4, grap van de week?

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    En het gekke is, dat we met hier 4 (lol) een nieuwe iphone 4 hebben, en geen problemen hebben. raar.
    Ik heb er nu al 2 u 40 min mee gebeld. Geen problemen.
    Het is wat raar om te horen dat er grote problemen zijn, terwijl je er zelf een in gebruik hebt..
    Maar ja, de negatieve stemmen klinken altijd 100x luider. En als daar dan nog een hoop meelopers bijkomen...
    Ik ben nog een designfout vergeten. De Microsoft Xbox 360 RROD (red rings of death). Persoonlijk heb ik 2,5 jaar geen last van gehad, maar ik was dan ook geen intensieve gebruiker. Die meldingen kwamen dus allemaal van gebruikers. Geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht dat die berichten gevoed werden door Microsoft haters en uiteindelijk is mijn xbox trouwens ook gestorven aan dit fenomeen. Microsoft heeft de garantie verlengd en toegegeven dat er een probleem was met hun apparaten. Waarom is het voor een Apple gebruiker zo moeilijk om toe te geven dat er eventueel probleem kunnen zijn, ook al heeft hun toestel er geen last van?

Comment

Ik moet ineens denken aan de 'focusproblemen' met de 1D MkIII waar ik zelf nooit last heb gehad.
      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Ik ben nog een designfout vergeten. De Microsoft Xbox 360 RROD (red rings of death). Persoonlijk heb ik 2,5 jaar geen last van gehad, maar ik was dan ook geen intensieve gebruiker. Die meldingen kwamen dus allemaal van gebruikers. Geen haar op mijn hoofd dat er aan dacht dat die berichten gevoed werden door Microsoft haters en uiteindelijk is mijn xbox trouwens ook gestorven aan dit fenomeen. Microsoft heeft de garantie verlengd en toegegeven dat er een probleem was met hun apparaten. Waarom is het voor een Apple gebruiker zo moeilijk om toe te geven dat er eventueel probleem kunnen zijn, ook al heeft hun toestel er geen last van?
        Je moet jou situatie niet op de mijne spiegelen. Het ga hier niet over iets dat op termijn een probleem gaat geven, maar nu. En ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen conclusies te trekken, en heb daar geen betwetertjes voor nodig.
        En als mijn iphone dan toch een probleem heeft, gaat die direkt terug naar afzender. Simpel. neem ik wel een ander toestel.
        Overigens, zij die mij kennen, weten dat een merk voor mij nul komma nul belang heeft. daar ben ik al lang voorbij.
        De Iphone blijft voor mij een ideaal toestel, veel beter dan al de rest waar ik mee gewerkt heb.

Comment

Je moet jou situatie niet op de mijne spiegelen. Het ga hier niet over iets dat op termijn een probleem gaat geven, maar nu. En ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen conclusies te trekken, en heb daar geen betwetertjes voor nodig.
          En als mijn iphone dan toch een probleem heeft, gaat die direkt terug naar afzender. Simpel. neem ik wel een ander toestel.
          Overigens, zij die mij kennen, weten dat een merk voor mij nul komma nul belang heeft. daar ben ik al lang voorbij.
          De Iphone blijft voor mij een ideaal toestel, veel beter dan al de rest waar ik mee gewerkt heb.
          Ik ben geen betweter, alleen zijn er wel heel klachten om zomaar te zeggen dat iedereen die hier iets gepost heeft bij de 4 iphone4 gebruikers een betwerige onnozelaar is. Er staat bij dat het waarschijnlijk ook iets te maken heeft met de signaalsterkte in de VS en dat er dus geen probleem is in ons landje. Waarom het dan persoonlijk maken? Ik zou er waarschijnlijk ook eentje kopen als ik er de centen voor had. Alhoewel, ik zou eerst een weekje wachten tot er een kleine uitleg volgt op de al die geruchten

PS: Ik heb ooit nog een Pentium 66 gehad ook.
          Last edited by ccc; 27 juni 2010, 15:04. Reden: pentium 66

Comment

En ik ben oud en wijs genoeg om mijn eigen conclusies te trekken, en heb daar geen betwetertjes voor nodig.
            Ja? Zeker? Aan je reacties te zien toch niet.

Ik klasseer dit onder "Hoge bomen vangen veel wind" Aan de titel te zien, ben ook jij daar gevoelig aan.
            Kijk, ik vind dit nu weer eens echt een zeiktopic.
            Waarom kom je hier wat bashen? (want je hebt helemaal geen iphone 4, gewoon wat lullen erover noem ik op den duur echt niet konstruktief meer....)
            Gepikeerd omdat een bende onwetenden kritiek geven op iets wat ze zelfs nog nooit gezien hebben?
            Of: hoe officiële en bevestigde feiten uit verschillende bronnen - inclusief Apple zelf, agressief minimaliseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ach Wimpy,

Voor het duurste toestel ben je dik 32.000 oude Belgische frank kwijt
              en god weet hoeveel zo'n tasje van Apple kost :-)
              Het schijnt dat ik geen "kenner" ben maar de waarde van geld ken ik maar al te goed.

En intussen zegt Apple om het toestel in de rechterhand te houden bij gebruik
              of om zo'n tasje aan te schaffen.
              Het eerste is gratis, het tweede niet.

Weet ge, ik snap die tolerantie niet
              Waar ligt de grens?
              Hoe ver kan Apple gaan?
              Of zijn de klanten bereid om zo goed als alles te slikken?
              En intussen gaat het hier over de vierde generatie van de iPHone.

Ik ga nog wat van het mooie weer genieten, en denk er het mijne van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Ik ga nog wat van het mooie weer genieten, en denk er het mijne van
                Je hebt groot gelijk
                Ik kijk nog even naar de 2de helft Duitsland-Engeland.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Opgepast! Grap in aantocht!!!

Bij nader inzien heb ik toch geen iphone nodig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                    [QUOTEBlijkbaar is het hier dus veel minder een probleem omwille van een hogere signaalsterkte van de zendmasten dan in de VS. ]
                    Dus de volledige "slechte" stock komt naar hier

Wat is links- en wat is rechts - onder.?

Heeft iemand hier een antwoord op ?
                    Ik zie zo'n toestel wel zitten maar wens dit ook in het buitenland goed te kunnen gebruiken.
                    Discriminatie van linkshandigen is pure nonsens. Ik ben rechtshandig maar als ik iets moet noteren hou ik hem met de linkerhand vast natuurlijk.
                    Waar kan je hem al kopen in Belgie?
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

lul, zever, stemmingmakerij. iedereen op dreef? Ik ben bij pagina twee gestopt.
                      Apple heeft een probleem, dat is niet te ontkennen. En voor de fanboys met het smetteloze beeld van de superieure Apple producten is dat een groot probleem, waarvoor sommigen hier al uitwegen aan 't zoeken zijn.
                      Anderzijds: de 5D stelt niet deftig scherp, met de 40D was ook iets en de ruis van de Sony etc etc...

En wat hebben we geleerd vandaag? Dat Apple een merk is als elk ander en dat het bij de echte fanboys pijn doet. Mag ik ook eens lachen
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                        lul, zever, stemmingmakerij. iedereen op dreef? Ik ben bij pagina twee gestopt.
                        Apple heeft een probleem, dat is niet te ontkennen. En voor de fanboys met het smetteloze beeld van de superieure Apple producten is dat een groot probleem, waarvoor sommigen hier al uitwegen aan 't zoeken zijn.
                        Anderzijds: de 5D stelt niet deftig scherp, met de 40D was ook iets en de ruis van de Sony etc etc...

En wat hebben we geleerd vandaag? Dat Apple een merk is als elk ander en dat het bij de echte fanboys pijn doet. Mag ik ook eens lachen
                        Ik heb spijt dat ik dat Apple-idee niet had toen ik jonger was
                        Dell is zo destijds ook begonnen.
                        Maar Jobs zijn toestellen hebben meer flair en stijl.
                        Zeg maar gerust de Karl Lagerfeld onder de computers qua design.
                        En Yourt mijn allereerste contact met een computer was de Apple II (Apple two).
                        En Yourt ik was er helemaal weg van.
                        Daar heb ik veertien dagen mee kunnen "werken".
                        Kopen zat er voor mij niet in op dat moment.

Met de eerste powermac heb ik ook kunnen "werken", bij mijn goede vriend Freddy J. uit H.
                        Die Mac kostte destijds 120.000 frank.
                        Een scherm van Apple heeft die nooit gekocht; altijd Lacie (en nu nog).
                        Freddy was voor zijn werk veel bezig met grafische opmaak en ook fotografie.
                        Als pure hobby bekeken was dat voor mij niet te doen.

In vergelijking met een pc was de OS echt mooi om zien.
                        Die van de pc leek meer op een "wrak"
                        Ook de software was mooi om zien.
                        Als ik me goed herinner toonde hij me het eerste rekenblad waarbij de cursor
                        nog zo'n "kruisje" was.
                        Ik was zelf op dat moment bezig met Framework II.

In die tijd had ik ook een paar goei vrienden zitten bij een paar drukkers.
                        (Haletra in Houthalen en Leen hier in Hasselt)
                        Allemaal Mac's natuurlijk en GROTE schermen
                        Was de tijd van PageMaker en QuarkXPress.
                        Ik geloof dat ik thuis zat te klommelen met Ventura....
                        (die draaide onder Windows)
                        Desktop was toen een soort hype of modewoord.
                        Ik heb er toen niet veel mee kunnen doen
                        (later meer)
                        Momenteel heeft Fred nog de G5.
                        Ben ik ook mee bezig geweest en toen had ik dezelfde ervaring als onze Francis hier
                        Teveel gewend om met Windows te werken.
                        Teksten ed. waren voor hem niet de prioriteit.

Om echt te kunnen vergelijken had Microsoft pc's moeten maken.
                        Zover is het nooit gekomen.
                        Dus een MS-pc met Windows.
                        Jobs kon dat wel. Waarom MS daar niet mee is begonnen weet ik niet.
                        Het zat nochtans in de mentaliteit van Gates om alles in handen te hebben.

Ik kan het daarom ook moeilijk eens zijn om enkel Windows te vergelijken
                        die op elke "koffiemolen" moet draaien en een Mac OS enkel op "uitgelezen" hardware.
                        Daar ligt het probleem.
                        Windows startte altijd met een gevoelige achterstand.
                        Niet iedereen kan de beste hardware kopen of de best "afgestemde" hardware.
                        In feite is de taak van MS Windows veel moeilijker....
                        Ik heb geen compassie met MS maar ik denk dat die hun peer gezien hebben
                        de afgelopen jaren. Mag ook eens gezegd worden.
                        En die database met al die drivers moet intussen al een "joekel" zijn.
                        En daar heeft Apple ook veel minder last van.

De rest is al gezegd en meer dan één keer

ps. Gaat men in België niet de zendsterkte van gsm-masten aanpassen,
                        dus minder krachtig maken?

ps. "China's state television network CCTV this weekend reported that
                        at least one worker has died, with others injured, from N-hexane poisoning
                        at a factory which supplies components for Apple's iPhone and iPod Touch.
                        The report alleges hazardous work conditions and disputes over pay and safety"
                        bron: http://annares.wordpress.com/2010/05...hain-sickness/
                        Last edited by theokus; 28 juni 2010, 00:32.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Engineered Glass

All the breakthrough technology in iPhone 4 is situated between two glossy panels of aluminosilicate glass — the same type of glass used in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass is ultradurable and more scratch resistant than ever. It’s also recyclable
                          hmm, lijkt mij dus heel sterk glas, volgens de jongens van Apple.

Tja...

Misschien gewoon iets realistischer zijn volgende keer?
                          zoals: "iPhone laten vallen? 1 kans op 4 dat hij kapot is"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                            hmm, lijkt mij dus heel sterk glas, volgens de jongens van Apple.

Tja...

Misschien gewoon iets realistischer zijn volgende keer?
                            zoals: "iPhone laten vallen? 1 kans op 4 dat hij kapot is"
                            Je merkt het dat een Iphone in de VS maar 199 dollar kost. Ik zie het hier de nieuwe bezitters ditzelfde niet te doen met een speeltje van 750 euro.
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                              Je merkt het dat een Iphone in de VS maar 199 dollar kost. Ik zie het hier de nieuwe bezitters ditzelfde niet te doen met een speeltje van 750 euro.
                              Ben ik het mee eens.
                              Het is ook niet de bedoeling dat je de iPHone laat vallen.
                              Een ongelukje kan iedereen gebeuren en dat is dan pech hebben.
                              Als ik mijn Nokia per ongeluk laat vallen is de kans ook groot dat het over and out is.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Het is ook niet de bedoeling dat je de iPHone laat vallen.
                                Een ongelukje kan iedereen gebeuren en dat is dan pech hebben.
                                Als ik mijn Nokia per ongeluk laat vallen is de kans ook groot dat het over and out is.
                                Mja het ging vooral over de quote van Apple dat het materiaal "gebruikt wordt in helicopters en hoge snelheidstreinen" en dat het 20x & 30x sterker en stijver is dan gewoon plastic. Veel merk ik daar niet van in het filmpje. Maar je betaalt er wel voor.

Als de Thalys echt een voorruit heeft van dit type materiaal, dan neem ik nooit meer de Thalys.

Comment

Working...
                                X